رفتن به مطلب

خودروسازان یورویی می شوند


Amin

ارسال های توصیه شده

تاريخ : دوشنبه 17 اسفند 1388

 

خودروسازان یورویی می شوند

 

رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: استاندارد مصرف سوخت خودروهای تولید داخل برای سال آینده و سال 1390 یورو 3، سال های 1391 و 1392 یورو 4 و 1393 به بعد یورو 5 است.

 

نظام الدین برزگری در ادامه افزود: همچنین برای خودروهای وارداتی استاندارد مصرف سوخت برای سال آینده یورو 4 و برای سال 1390 یورو 5 خواهد بود. رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران همچنین درباره تخلف شرکت های تولیدکننده بخاری که روی محصولات خود قطعه ods را نصب نمی کنند، توضیح داد: از دو سال پیش جمع آوری بخاری های بدون ods را از سطح بازار آغاز کردیم و هم اکنون نیز طبق قانون، کلیه بخاری هایی که دارای این قطعه نباشند، به کارخانه باز گردانده می شوند. وی افزود: این قطعه مخصوص بخاری های بدون دودکش است و هیچ شرکتی حق ندارد بخاری های بدون دودکش فاقد این قطعه را تولید و روانه بازار کند. او همچنین در واکنش به اظهارات معاون سازمان آتش نشانی که گفته بود تولیدکنندگان متخلف را معرفی می کند، عنوان کرد: تا جایی که ما نظارت داریم هم اکنون هیچ کارخانه ای بخاری بدون دودکش فاقد قطعه ods تولید نمی کند، اما اگر موردی وجود داشته باشد بهتر است سازمان آتش نشانی ما را در جریان آن قرار داده یا خودش اسامی واحدهای متخلف را اعلام کند.

 

 

 

منبع : ايسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...