رفتن به مطلب

تلاش مایکروسافت برای ساخت نمایشگر لمسی با تاخیر ۱ میلی ثانیه ای!


panisa

ارسال های توصیه شده

ztivl3znh1e5quz5q8i8.jpg

 

 

 

 

هنگامی که یک تلفن یا تبلت جدید می خریم، یکی از نخستین چیزهایی که توجه ما را به خود جلب می کند میزان تاخیر در واکنش صفحه لمسی آن است. اگر تلفن جدیدمان صفحه لمسی خوبی داشته باشد، کار با آن لذت بخش و راحت خواهد بود ولی اگر در این مورد کارایی مناسبی نداشته باشد،می توان تمام امکانات گوشی یا تبلت را نادیده گرفت زیرا تاخیر در واکنش صفحه نمایش جز مواردی است که اعصاب همه را بهم میریزد.

تیم علوم کاربردی مایکروسافت در همین راستا ویدئو منتشر کرده است که به شما به خوبی تفاوت تاخیر ها را نشان میدهد از آنجایی که میزان تاخیر در صفحه نمایش هایی مبتی بر تکنولوژی حال حدود 100 میلی ثانیه است (با توجه به داده های مایکروسافت) فاصله مشهودی بین حرکت انگشت و واکنش دستگاه قابل مشاهده است.

Paul Dietz که یکی از اعضای این گروه است میگوید: تاخیر 1 میلی ثانیه میتواند به عنوان یک هدف برای بهبود تکنولوژی صفحه های لمسی محسوب شود زیرا با این میزان در عمل فاصله بین حرکت شما و واکنش دستگاه قابل مشاهده نخواهد بود.

خبر خوب اینکه تیم تحقیقاتی از مایکروسافت در این ویدئو نمایشگری را نشان میدهید که فقط 1 میلی ثانیه تاخیر در عملکرد دارد ولی خبر بد این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که محصولی با این فناوری روانه بازار شود. در هر صورت تماشای این ویدئو خارج از لطف نیست.

  • Like 8
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...