رفتن به مطلب

ب ام و سري 5 گرن توريسمو


spow

ارسال های توصیه شده

ب ام و سري 5 گرن توريسمو، نويد بخش راحتي، قدرت، ايمني و فضاي خوب براي سرنشينان است و در بخش جلويي نيز علي رغم اين که آميزه اي از نماي X6 و Z4 ديده مي شود، امّا جلو پنجره بزرگ، دريچه هاي عريض و طويل ورود هوا و چراغ هاي LED دارد و خطوط عمودي روي کاپوت، چهره اي عضلاني به دماغه خودرو بخشيده و در عقب چهره اي پهن و بزرگ با چراغ هاي طرح X6 از نوع LED و به صورت L شکل دارد. راحتي و اسپرت بودن صندلي ها، فاصله مناسب صندلي ها نسبت به درها، سقف و در نظر گرفتن فضاي مناسب براي پا با کنسول جلويي به اندازه ب ام و سري 7، استفاده از چرم در صندلي ها و بخشي از کنسول مياني، سود جستن از چوب کاري در حاشيه درها و خط مياني از کنسول، فضاي عالي جاي پا براي سرنشينان عقب با قابليت خم کردن آن ها که به افزايش فضاي صندوق بار کمک مي کند، فضاي سر عالي که به اندازه ب ام و X5 است، صندوق بار 440 ليتري که با جمع کردن صندلي هاي رديف دوم، تا 590 ليتر افزايش پيدا مي کند و در کل تمامي آن موارد به اضافه کنسولي که دقيقاً نمونه مورد استفاده شده در سري 5 است، سبب گرديده تا فضاي داخلي اطاق 5 گرن توريسمو 1700 ليتر گنجايش پيدا کند. ب ام و که براي اين مدل نيز از تکنولوژي هاي Dynamic Efficiency و با Idrive و Head Up Display و ... سود برده، از سه نوع پيشرفته 6 سيلندر خطي با گنجايش 2979 سي سي و V8 به حجم 4395 سي سي و ديزلي خطي 6 سيلندر و 24 سوپاپ و حجم 2993 سي سي با استانداردهاي يورو 5 جديد استفاده مي کند.

 

2426491.JPG

 

هر سه پيشرانه از جعبه دنده هشت سرعته خودکار (که پيش از اين در ب ام و 760Li استفاده شده بود) سود مي برند. سيستم تعليق هم که برا ي گرن توريسمو استفاده شده از نوع دو بازوي کنترلي در جلو و V شکل در عقب بوده که همگي از آلومينيم ساخته شده اند که با کمک سيستم فرمان هيدروليک دندانه شانه اي و سيستم مجزاي فعال فرما سواري نه تنها خشک بلکه نرم و پايدار را رقم مي زند. سيستم کنتزل ديناميکي راندن نيز روي گرن توريسمو در سه حالت معمولي، اسپرت و اسپرت پلاس موجود است که با انتخاب هر کدامشان به فراخور شرايط جاده و مکان، سواري متفاوتي را در اختيار راننده و سرنشينان قرار مي دهد. در کنار تمامي اين ها سود بردن از کمربندهاي سه نقطه اي، سيستم نور ضد مه، سيستم نور زنون و با قابليت چرخش و پوشش دادن نقاط کور، کروز کنترل، آلارم هشدار در هنگام تغيير ناگهاني خطوط، وجود دوربين در عقب و اطراف براي ايمني بيشتر، سيستم ديد در شب، تهويه مطبوع خودکار که در مدل 550 چهار نقطه اي است، سقف پانوراما و سيستم صوتي با قابليت اتصال به ipod با حافظه 80 گيگابايتي اين کلاس جديد از ب ام و را مبدل به محصولي خاص کرده است.

 

2426492.JPG

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...