رفتن به مطلب

شرکت ادوبی نسخه آزمایشی جدیدترین نرم‌افزار فتوشاپ خود را به صورت رایگان عرضه می‌کند


JMSBeta

ارسال های توصیه شده

%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%20%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DB%8C%20%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%B4%D8%A7%D9%BE%20%281%29.jpg

 

شرکت ادوبی که تلاش می‌کند آخرین نسخه نرم‌افزار فتوشاپ خود را در تابستان سال جاری میلادی وارد بازار کند، از هم اکنون نسخه آزمایشی آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش وب سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شرکت ادوبی اعلام کرده است نسخه آزمایشی نرم‌افزار فتوشاپ CS6 این شرکت که بتا نام دارد، بر روی رایانه‌های تحت دو سیستم عامل مک او اِس اپل و ویندوز مایکروسافت قابل نصب خواهد بود. هدف ادوبی از عرضه رایگان نسخه آزمایشی فتوشاپ دریافت بازخوردها و نظرات کاربران حرفه‌ای درباره نسخه به روز شده این نرم‌افزار است.

شرکت ادوبی در بیانیه خود در این باره ابراز امیدواری کرده که نسخه اصلی و کامل فتوشاپ CS6 در ماه ژوئن سال جاری وارد بازار شود. در این بیانیه از نسخه به روز شده فتوشاپ به عنوان نقطه عطفی یاد شده که می‌تواند حدو مرز تصویرپردازی‌های نوآورانه و سرعت و عملکرد بالای نرم‌افزارهای ویرایش عکس را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش شرکت ادوبی تصمیم گرفته است نسخه به روز شده نرم‌افزار فتوشاپ CS6 را به دو صورت روانه بازار کند. یکی نسخه استاندارد و دیگری نسخه دارای ویژگی‌های خاص که گران قیمت‌تر است. گفته می‌شود نسخه آزمایشی و رایگان این نرم‌افزار نیز تجربه کاملی از کار با آخرین نسخه به روز شده فتوشاپ را به دست می‌دهد. شرکت ادوبی از علاقه‌مندان دعوت کرده است نسخه آزمایشی فتوشاپ CS6 را از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دانلود کنند.

نرم‌افزار فتوشاپ که در حال حاضر معروف‌ترین نرم‌افزار ویرایش عکس است برای اولین بار 22 سال قبل عرضه شد. فتوشاپ از آن زمان به بعد انتخاب اول بسیاری از هنرمندان، عکاسان، طراحان و کاربران عادی بوده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

p-89EKCgBk8MZdE.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...