رفتن به مطلب

شرکت ادوبی برای متخصصان رسانه­های دیجیتال راهکار بازاریابی اجتماعی عرضه می­کند


JMSBeta

ارسال های توصیه شده

%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8%DB%8C%20%281%29.JPG

شرکت ادوبی راهکار جدیدی در زمینه بازاریابی اجتماعی روانه بازار کرده است که می­تواند کار متخصصان و دست اندرکاران رسانه­های دیجیتال را در این زمینه ساده­تر کند. بازاریابی اجتماعی در واقع به معنای استفاده از تکنیک­های بازاریابی برای تحقق اهداف اجتماعی است.

به گزارش وب سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
این راهکار بخشی از مجموعه نرم­افزاری بازاریابی دیجیتال شرکت ادوبی است که ادوبی سوشیال (Adobe Social) نام دارد. این راهکار به متخصصان و دست اندرکاران بازاریابی اجتماعی کمک می­کند تا فعالیت­های اجتماعی مورد نظر خود را با استفاده از تکنیک­ها و شگردهای بازاریابی انجام دهند.

در بازاریابی اجتماعی متخصصان بازاریابی از سازوکار نشر محتواهای تبلیغی و آگهی­های بازرگانی برای تحقق اهداف اجتماعی مثل ترغیب افراد به استفاده از کمربند ایمنی یا عدم مصرف دخانیات در اماکن عمومی استفاده می­کنند. دست اندرکاران و متخصصان رسانه­های دیجیتال می­توانند به کمک راهکارهای جدید شرکت ادوبی در حوزه بازاریابی اجتماعی کارایی نشر محتوا در پلت فرم­های اجتماعی مختلف را افزایش دهند و محتواها را به صورت شخصی­تر به مخاطبان عرضه کنند.

یکی دیگر از قابلیت­های راهکار جدید شرکت ادوبی این است که شرکت­ها و سازمان­های کاربر به کمک آن می­توانند تعامل مشتریان و مخاطبان خود در شبکه­های اجتماعی را رهگیری و کنترل کنند. این نرم­افزار به کاربران اجازه می­دهد مطالب و محتویات مخاطبان خود در فیس بوک، توئیتر، گوگل پلاس و حتی وبلاگ­های آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

شرکت ادوبی در تکمیل راهکار خود از فناوری شرکت Efficient Frontier استفاده کرده است که چندی پیش آن را خریداری کرده بود. این فناوری راه اندازی کمپین­های تبلیغاتی در شبکه­های اجتماعی را تسهیل می­کند.

شرکت ادوبی قصد دارد راهکار جدید خود در زمینه بازاریابی اجتماعی را در نیمه دوم سال جاری میلادی در قالب مجموعه نرم­افزاری بازاریابی دیجیتال ادوبی وارد بازار کند.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...