رفتن به مطلب

اخباری از نمایشگاه ژنو


Amin

ارسال های توصیه شده

تاريخ : يك شنبه 16 اسفند 1388

 

اخباری از نمایشگاه ژنو

 

مدیرعامل ساب گفت که این شرکت برای فرار از شرایط زیان دهی باید بتواند سالانه 100 هزار دستگاه خودرو بفروشد.

 

یان جانسون در حاشیه نمایشگاه خودرو ژنو 2010 گفت: امیدواریم فروش امسال ساب حداقل به 50 هزار دستگاه برسد. واحد زیان ده جنرال موتورز ماه گذشته توسط شرکت هلندی اسپایکر خریداری شد.

اسپایکر برای خرید ساب حدود 400 میلیون دلار به جنرال موتورز پرداخت کرد. مدیرعامل ساب اظهار داشت: حتی دست یافتن به فروش 50 تا 55 هزار دستگاه در شرایط فعلی به نوعی موفقیت محسوب می شود.

به گزارش رویترز، ساب در سال 2009 میلادی موفق به فروش کمتر از 40 هزار دستگاه خودرو شده بود. همچنین رییس فولکس واگن نیز در حاشیه این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که شرکت تحت مدیریتش بتواند تا سال 2018 میلادی به بزرگترین خودروساز جهان تبدیل شود. مارتین وینترکورن با اعلام این که تا سال 2018 باید سهم فروش خودروهای الکتریکی از کل فروش فولکس واگن به بیش از سه درصد برسد، گفت: امیدواریم تا سال 2018 میلادی فولکس واگن به بازیگر نخست در بازار خودروهای الکتریکی در جهان تبدیل شود و در همین سال نیز عنوان بزرگترین خودروساز جهان را به دست خواهیم آورد.

در بازار خودروهای الکتریکی فولکس واگن رقیب سرسختی به نام تویوتا موتور دارد. شرکتی که اگرچه اکنون با بحران فراخوان روبه روست، اما باز هم در بازار خودروهای الکتریکی و هیبریدی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

 

 

منبع : ايسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...