رفتن به مطلب

طرح بازدید رایگان نوروزی «سایپا یدک»


Amin

ارسال های توصیه شده

تاريخ : يك شنبه 16 اسفند 1388

 

طرح بازدید رایگان نوروزی «سایپا یدک»

 

روابط عمومی سایپا یدک- به مناسبت فرا رسیدن سال نو و به منظور ایجاد امنیت و آسایش بیشتر برای دارندگان خودرو های سواری گروه سایپا، شرکت سایپا یدک با ارائه خدمات متمایز، طرح بازدید رایگان قبل از سفر نوروزی را در نمایندگی ها سراسر کشور به مرحله اجراء در آورد.

 

تنظیم موتور (برای خودرو های غیرانژکتوری) تست موتور با دستگاه عیب یاب (برای خودرو های انژکتوری) بازدید باطری و دینام، سیستم روشنایی داخلی، خارجی و برف پاکن، بازدید سیستم ترمز (بوستر و شیلنگ ترمز، روغن ترمز و ترمز دستی) بازدید روغن موتور، روغن گیر بکس و روغن هیدرولیک، بازدید سطح مایع خنک کننده و مایع شیشه شور، بازدید چهار چرخ، بازدید زوایای چرخ ها، بازدید عملکرد کمربند ایمنی، بازدید و تنظیم تسمه ها و بازدید گرد گیر پلوس از جمله خدماتی است که در این طرح به مشتریان گروه سایپا ارائه

می شود.

همچنین خودرو های پراید، زانتیا، ریو، کاروان، تندر 90، مگان، ماکسیما، رونیز، سرانزا، پیکاپ، پی کی و c5 که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده شامل طرح مذکور می شوند.

 

 

 

منبع : دنیای اقتصاد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...