رفتن به مطلب

افزایش ۳ هزار‌تنی ظرفیت تولید مولیبدن


ارسال های توصیه شده

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با افتتاح کارخانه مولیبدن مجتمع مس سونگون ۳ هزار تن به ظرفیت تولید این ماده معدنی افزوده می‌شود. اردشیر سعد‌محمدی در گفت‌وگو با «شاتا» با بیان اینکه این کارخانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اولویت و استراتژی شرکت مس تامین محصول مورد نیاز کارخانه‌های داخلی است و صادرات پس از تامین بازار داخل انجام می‌شود.

وی گفت: دلیل این صادرات نیز، نیاز ما به منابع ارزی برای پیشبرد پروژه‌های در دست احداث شرکت ملی مس و انجام برنامه‌ریزی برای این صنعت است.

سعد‌محمدی ساخت کارخانه‌های مولیبدن را از‌جمله این پروژه‌ها دانست و افزود: برنامه تولید مولیبدن در سال‌جاری پنج هزار و ۴۰۰ تن بود که در حال حاضر با تولید ۶ هزار تن از برنامه جلوتر هستیم. وی ادامه داد: هم اکنون کارخانه‌ها پایین‌تر از ظرفیت موجود کار می‌کنند و باید زمینه افزایش ظرفیت‌ها را فراهم کرد.

سعد‌محمدی افزود: احداث کارخانه مولیبدن نقش موثری در تامین خوراک مورد نیاز کارخانه‌های داخلی خواهد داشت و با راه‌اندازی این طرح، کمبود مواد اولیه کارخانه‌های صنایع پایین‌دستی جبران و تولید آنها افزایش خواهد یافت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...