رفتن به مطلب

نسل ما


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

ما، نسل بوسه های خیابانی هستیم ،

نسل خوابیدن با اس ام اس ،

نسل درد و دل با غریبه های مجازی ،

نسل غیرت روی خواهر ، روشنفکری روی دختر همسایه،

 

نسل لایک و پوک از روی قرض ،

نسل کادو های یواشکی ،

نسل خونه خالی و دعوت شام ،

نسل پول ماهانه ی وی پی ان ،

 

نسل صف و دعوا ،

نسل تف ، وسط پیاده رو ،

نسل هل ، توی مترو ،

نسل مانتو های تنگ ،

نسل " شینیون " زیر روسری ،

 

نسل شرت " play boy" هنگام سجده ،

نسل کارگران پیر مو رنگ کرده برای جوانی و پیشنهاد کار ،

نسل شارژهای اینترنی ،

نسل " copy, paste" ،

 

نسل جمله های کوروش و دکتر ،

نسل فتوشاپ ،

نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس ،

نسل سوخته ، نسل من ، نسل تو !

 

یادمان باشد ، هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم ،

بین عذاب هایمان ، مدام بگوییم ، یادش بخیر ،

دنیای ما هم همین طوری بود !

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 28
ارسال شده در

مرسی واقعا زیبا بود یا بهتر بگم واقعا تلخ بود...

 

این نوشته رو با تمام وجود احساس کردم... :sigh:

  • Like 10
ارسال شده در

با این اوصاف ما اصلا نسل بشر محسوب میشیم؟ :hanghead:

  • Like 6
ارسال شده در

بازم بود که .....

 

نسلی که گوشامون چن تا سوراخ داره

نسل لباسای مارک دار

نسل ناخن کاشت و پروتز و عمل دماغ

  • Like 11
ارسال شده در

نسل با بصیرت :ws37:

  • Like 8
ارسال شده در

.

.

.

.

.

نسل دروغهاي واقعي راستيهاي مجازي!:sigh:

  • Like 13
ارسال شده در

نسلی که تنها آزادی رو توی یه کادر مستطیل شکل داره .....

 

اونم با قیلتر شکن

  • Like 11
ارسال شده در

عصر ما عصر فریبه , عصر اسمای غریبه

عصر پژمردن گلدون , چترای سیاه تو بارون

شهر ما سرش شلوغه , وعده هاش همه دروغه

آسموناش پر دوده , قلب عاشقاش کبوده

کاش تو قحطی شقایق , بشینیم توی یه قایق

بزنیم دلو به دریا , من و تو تنهای تنها

خونه هامون پر نرده , پشت هر پنجره پرده

قفس ها پر پرنده , لبای بدون خنده

چشما خونه ی سؤاله , مهربون شدن محاله

نه برای عشق میلی , نه کسی به فکر لیلی

کاش تو قحطی شقایق , بشینیم توی یه قایق

بزنیم دلو به دریا , من و تو تنهای تنها

اونقده می ریم که ساحل , از منو تو بشه غافل

قایقو با هم میرونیم , اونجا تا ابد می مونیم

جایی که نه آسمونش , نه صدای مردمونش

نه غمش نه جنب و جوشش , نه گلای گل فروشش

مثل اینجا آهنی نیست , مثل اینجا آهنی نیست

پس ببین یادت بمونه , کسی هم اینو ندونه

زنده بودیم اگه فردا , وعده ی ما لب دریا:w58:

  • Like 8
ارسال شده در

از بعد نوستالژی و ادبیات نوستالژی زیبا که بعد تر ها میخواهد شکل بگیرد قابل تامل بود

اما برای شخص من و شاید دیگران زیاد تداعی کننده روزهایشان نیست ، البته شاید

موفق باشید

  • Like 3
ارسال شده در

من از نسلیم که از هول حلیم به دیگ افتادم

ز فشارها خسته

اما با آنها زیست میکنم

از دین و دنیا در مانده و بی هویت

از گذشته و حال و آینده

من بی منم ، همه چیزم دیگران است و خودم همه چیزم

بی رمق به رمق ، گدای محبت

من نماینده نسلیم که در جوانی ترک خورده و رهسپار پیری شده اند

من نماینده نسلیم که در دانشگاه ، دانش ندیدم

من از عشق گریزان و در عشق غوطه ور

من نماینده نسلیم پر از عقده های روحی ، عاطفی ، مالی ، جنسی و هزار چیز دیگر

من ، حتی دیگر من نیستم

جزیی از مردم همیشه در صحنه ام

. . . .

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...