SPX 120 ارسال شده در 17 خرداد، 2012 دوستان گرامی ازاونجایی که مدیران لطف میکنن وبه بهانه ی توهین هرپستی میزنیم روحذف میکنن :d منم عادت دارم تاموضوعی روشن نشه ازش دست نمیکشم ومیدونم که این خصوصیت همه ی ماایرانی هاهست تواین تاپیک لطفاتمسخروتحقیروتوهین نکنین ومنم ازتمسخردست میکشم برای یک بارهم که شده بیایدجدی باشیم وجدی بحث کنیم نه مثل بچه2ساله هاباتمسخروتحقیر ناگفته هاروبگین واین مسئله رویک باربرای همیشه حل کنین اگه به اندازه ای بزرگ شدیم(خودم روهم میگم)که درموردیه همچین مسئله ی مهمی منطقی وجدی بحث کنیم بسم الله واگرنه طبق معمول ببندیدش دوستانی که لطف دارن ومیگن من وابسته به حکومت هستم درست میگن اصلامن ارتشی هستم وبه ارتشی بودنم افتخارمیکنم پس این موضوع روهمینجاتموم کنید 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری