رفتن به مطلب

شما صاحب 4 میلیارد تومن پول شدید!!!!!!!!!!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام:icon_gol:

 

 

اگه بهتون خبر بدن که شما صاحب 4 میلیارد تومن پول شدید :hapydancsmil: با این پول چی کار میکنید؟ چیا میخرید و چرا؟:ws52:

  • Like 9
ارسال شده در

باهاش نواندیشان رو از ممد میخرم.:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

6 ميليارد ديگه ميذاشتم روش و باهاش يكي از خونه‌هاي حجت الاسلام قرائتي رو ميخريدم:w16::hapydancsmil:

  • Like 8
ارسال شده در
:sigh:
  • Like 5
ارسال شده در
6 ميليارد ديگه ميذاشتم روش و باهاش يكي از خونه‌هاي حجت الاسلام قرائتي رو ميخريدم:w16::hapydancsmil:

 

 

 

همشو میدادی فقط واسه خونه؟!!!:w58:

  • Like 3
ارسال شده در

اولا که محاله من یه همچین پولی برنده شم

n تا حساب باز کردیم و هی پول ریخیتیم توشون،آخرش بعد از 2 سال یه ساعت دیواری دادن بهم که موتورش هم خراب بود!

ثانیا:اگر یه روزی شانس در خونه من رو زد و برنده شدم،اولا باهاش کلی میرم کشورای خارجی میچرخم تا سیر شم از دیدنشون

زن میگیرم:ws3:(شوخی)

یه ماشین میخرم(فراری)

یه ویلا تو شمال با تمام امکانات

تهشم اگه چیزی موند فقط خوراکی:hanghead:

  • Like 6
ارسال شده در

خوب نیست آدم با خیالات زندگی کنه

 

ولی اگه چنین پولی داشتم سرمایش میکردم برایه یه کار که چند نفر هم کنارش نون بخورن

  • Like 7
ارسال شده در

80000000 تا آدامس میخریدم همشو میذاشتم تو دهنم!..!:w16:

  • Like 8
ارسال شده در

فورا و سریعا ایران رو ترک میکنم، نمیدونم کانادا برم یا امریکا یا اتریش یا سوئد:4564: امریکا رو دوست دارم ولی کانادا خیلی باحاله اروپا هم که امنیت داره :hanghead:

  • Like 6
ارسال شده در

یه شغل دست و پا میکردم واسه تمام بچه های نواندیشان.اخه همشون بیکارن دارن دیوونه میشنون :4564:مونش همین استارتر خودمون:ws3:.بیچاره داره هزیون میگه:icon_pf (34):.اخه منو چه به 4 میلیارد:hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در

اگه يهو چهار مليارد پول گير ادم بياد تازه اول بدبختيش شروع ميشه خوب اين حجم پول ادم خودش را ميخواد ادمي كه باش بتونه زندگي كنه بايد قبلا يه ظرفيت هاي رو تو خودش به وجود اورده باشه تا بتونه ازش لذت ببره و استفاده كنه بايد يه اموزش هاي ديده باشه همين جوري نميشه 4 مليارد به كسي داد و انتظار داشت خوشبخت بشه ممكنه 200 مليون براي خوشبختيش كافي باشه و بقيه اش فقط مايه دردسرش بشه و بدبختش كنه

  • Like 5
ارسال شده در

باهاش تجارت راه مینداختم.

اگه میرسید، یه هتل میزدم.

اگه به هتل نمیرسید چندتا رستوران خفت و کافی شاپ.

و بعلاوه ی چند تا قهوه خونه.

بعد با سودش هر کاری دلم خواست تا آخر عمرم میکنم و همینطور بچه هام و بچه هاشون....:whistles:

  • Like 4
ارسال شده در

اگه 4 میلیارد داشتم از کشور خارج می شدم,می رفتم تو یه کشور دیگه و سهام یه شرکتی (بخشی از سهامشو) می خریدم و از زندگی لذت می بردم

  • Like 3
ارسال شده در

از یان شانسا در خونه ما رو نمیزنه

حالل اگه هم زد از ایران میرفتم

میرفتم اونطرف زندگیییییییییییییییییییییییی میکردم

  • Like 2
ارسال شده در

دلار میخریدم میذاشتم تو حساب سودشو میگرفتم198817_preved.gif:ws3:

  • Like 3
  • 2 سال بعد...
ارسال شده در

ا

اول میخواستم بگم بعنوان نساج توی صنعت سرمایه گذاری میکردم...بعد یادم اومد اینجا ایران است!!!!

 

برا همین فقط یه کارگاه کوچیک مرتبط با رشته ام راه مینداختم...

 

ماشین مدل بالا میخریدم برای خودم و خانواده ام....باخانواده ام میرفتم کشورایی که دوست داریم ببینم....

بقیشم برا خودم..البته اگه چیزی بمونه!!!!

  • Like 1
ارسال شده در

رقم چندان زیادی هم نیست! :whistle:

 

1 - روی زمین و ملک و باغ و ... سرمایه گذاری میکردم .

 

2- یکی از مدل های مرسدس بنز در ارزش زیر 500م (شاید E350) میخریدم که عشق کنم باهاش:w16:.

 

3- سرپرستی چند خانواده یا کودک بی سرپرست رو هم بطوریکه مبلغ ماهانه اش برام چیز خاصی نباشه رو هم قبول میکردم.

 

4- تا سال 98 توی ایران با رفاه کامل زندگی میکردم (البته من آدم خسیسی ام شاید هم دلم نمیومد...) و به خانواده ام هم اگر کمکی نیاز داشتند روی سرم میگذاشتمشون. و بعد از سال 98 با مدرک لیسانس و گرفتن کارت سربازی (یا اگه میشد سربازی رو بخری همون 96 خوبه...) هر چی ملک داشتم رو میفروختم (+ سود و در آمدی که در طی این سالها املاکم برام داشته بعنوان مثال اجاره ی تصرف اونها یا فروش محصولات کشاورزی باغ که مد نظر دارم که شاید مبلغ کمی هم نباشه؛ + مساله تورم و گران شدن ملک در طی چند سال) و مهاجرت کرده (حالا اگه اروپا و آمریکای شمالی نشد همین ارمنستان و گرجستان و ... خیلی هم عالی...) ، به تحصیلاتم در صورت نیاز ادامه ، کار و بار درستی برای خودم دست و پا کرده ، خانواده تشکیل داده و ...

 

5- زمان خروج از ایران، مرسدس بنز نازنینم رو هم هدیه میدادم به برادر کوچکترم. البته اگه تشخیص میدادم جوون عاقلیه!

 

 

بیدار شو... دیگه خواب بسه ... :w16:

  • Like 2
ارسال شده در

همین کار الانمو میکنم با یکم سرمایه بیشتر ولی با خیالت راحت بدون دغدغه :w16:

  • Like 1
ارسال شده در

نصفشو سرمایه گذاری میکردم با نصف دیگه ش هم خیلی کارا میتونم بکنم :ws37:

 

مطمئنا کشورم رو برای همیشه ترک میکردم :hanghead:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...