شــاروک 30242 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 سلام اگه بهتون خبر بدن که شما صاحب 4 میلیارد تومن پول شدید :hapydancsmil: با این پول چی کار میکنید؟ چیا میخرید و چرا؟ 9
nasa66 724 ارسال شده در 12 خرداد، 2012 6 ميليارد ديگه ميذاشتم روش و باهاش يكي از خونههاي حجت الاسلام قرائتي رو ميخريدم:hapydancsmil: 8
شــاروک 30242 سازنده ارسال شده در 13 خرداد، 2012 6 ميليارد ديگه ميذاشتم روش و باهاش يكي از خونههاي حجت الاسلام قرائتي رو ميخريدم:hapydancsmil: همشو میدادی فقط واسه خونه؟!!! 3
HaMiD.CFD 20379 ارسال شده در 13 خرداد، 2012 اولا که محاله من یه همچین پولی برنده شم n تا حساب باز کردیم و هی پول ریخیتیم توشون،آخرش بعد از 2 سال یه ساعت دیواری دادن بهم که موتورش هم خراب بود! ثانیا:اگر یه روزی شانس در خونه من رو زد و برنده شدم،اولا باهاش کلی میرم کشورای خارجی میچرخم تا سیر شم از دیدنشون زن میگیرم(شوخی) یه ماشین میخرم(فراری) یه ویلا تو شمال با تمام امکانات تهشم اگه چیزی موند فقط خوراکی 6
eder 13733 ارسال شده در 13 خرداد، 2012 خوب نیست آدم با خیالات زندگی کنه ولی اگه چنین پولی داشتم سرمایش میکردم برایه یه کار که چند نفر هم کنارش نون بخورن 7
El Roman 31720 ارسال شده در 13 خرداد، 2012 فورا و سریعا ایران رو ترک میکنم، نمیدونم کانادا برم یا امریکا یا اتریش یا سوئد امریکا رو دوست دارم ولی کانادا خیلی باحاله اروپا هم که امنیت داره 6
hami_sani 6076 ارسال شده در 13 خرداد، 2012 یه شغل دست و پا میکردم واسه تمام بچه های نواندیشان.اخه همشون بیکارن دارن دیوونه میشنون مونش همین استارتر خودمون.بیچاره داره هزیون میگه:icon_pf (34):.اخه منو چه به 4 میلیارد 4
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 13 خرداد، 2012 اگه يهو چهار مليارد پول گير ادم بياد تازه اول بدبختيش شروع ميشه خوب اين حجم پول ادم خودش را ميخواد ادمي كه باش بتونه زندگي كنه بايد قبلا يه ظرفيت هاي رو تو خودش به وجود اورده باشه تا بتونه ازش لذت ببره و استفاده كنه بايد يه اموزش هاي ديده باشه همين جوري نميشه 4 مليارد به كسي داد و انتظار داشت خوشبخت بشه ممكنه 200 مليون براي خوشبختيش كافي باشه و بقيه اش فقط مايه دردسرش بشه و بدبختش كنه 5
Cannibal 3349 ارسال شده در 14 خرداد، 2012 باهاش تجارت راه مینداختم. اگه میرسید، یه هتل میزدم. اگه به هتل نمیرسید چندتا رستوران خفت و کافی شاپ. و بعلاوه ی چند تا قهوه خونه. بعد با سودش هر کاری دلم خواست تا آخر عمرم میکنم و همینطور بچه هام و بچه هاشون.... 4
arian ariaey 1755 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 اگه 4 میلیارد داشتم از کشور خارج می شدم,می رفتم تو یه کشور دیگه و سهام یه شرکتی (بخشی از سهامشو) می خریدم و از زندگی لذت می بردم 3
ماتینا 4434 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 از یان شانسا در خونه ما رو نمیزنه حالل اگه هم زد از ایران میرفتم میرفتم اونطرف زندگیییییییییییییییییییییییی میکردم 2
Astraea 25354 ارسال شده در 16 فروردین، 2015 ا اول میخواستم بگم بعنوان نساج توی صنعت سرمایه گذاری میکردم...بعد یادم اومد اینجا ایران است!!!! برا همین فقط یه کارگاه کوچیک مرتبط با رشته ام راه مینداختم... ماشین مدل بالا میخریدم برای خودم و خانواده ام....باخانواده ام میرفتم کشورایی که دوست داریم ببینم.... بقیشم برا خودم..البته اگه چیزی بمونه!!!! 1
yade dirooz 1814 ارسال شده در 16 فروردین، 2015 رقم چندان زیادی هم نیست! 1 - روی زمین و ملک و باغ و ... سرمایه گذاری میکردم . 2- یکی از مدل های مرسدس بنز در ارزش زیر 500م (شاید E350) میخریدم که عشق کنم باهاش. 3- سرپرستی چند خانواده یا کودک بی سرپرست رو هم بطوریکه مبلغ ماهانه اش برام چیز خاصی نباشه رو هم قبول میکردم. 4- تا سال 98 توی ایران با رفاه کامل زندگی میکردم (البته من آدم خسیسی ام شاید هم دلم نمیومد...) و به خانواده ام هم اگر کمکی نیاز داشتند روی سرم میگذاشتمشون. و بعد از سال 98 با مدرک لیسانس و گرفتن کارت سربازی (یا اگه میشد سربازی رو بخری همون 96 خوبه...) هر چی ملک داشتم رو میفروختم (+ سود و در آمدی که در طی این سالها املاکم برام داشته بعنوان مثال اجاره ی تصرف اونها یا فروش محصولات کشاورزی باغ که مد نظر دارم که شاید مبلغ کمی هم نباشه؛ + مساله تورم و گران شدن ملک در طی چند سال) و مهاجرت کرده (حالا اگه اروپا و آمریکای شمالی نشد همین ارمنستان و گرجستان و ... خیلی هم عالی...) ، به تحصیلاتم در صورت نیاز ادامه ، کار و بار درستی برای خودم دست و پا کرده ، خانواده تشکیل داده و ... 5- زمان خروج از ایران، مرسدس بنز نازنینم رو هم هدیه میدادم به برادر کوچکترم. البته اگه تشخیص میدادم جوون عاقلیه! بیدار شو... دیگه خواب بسه ... 2
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 16 فروردین، 2015 همین کار الانمو میکنم با یکم سرمایه بیشتر ولی با خیالت راحت بدون دغدغه 1
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 16 فروردین، 2015 نصفشو سرمایه گذاری میکردم با نصف دیگه ش هم خیلی کارا میتونم بکنم مطمئنا کشورم رو برای همیشه ترک میکردم 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری