a_gadget 713 ارسال شده در 11 خرداد، 2012 مراسم اعطای جوایز جهانی GSMA در حوضه موبایل (GSMA’s Global Mobile Awards)، در بارسلونا برگزار شد و سامسونگ دو جایزه مهم را به خود اختصاص داد. یکی از این دو جایزه، جایزه بهترین اسمارتفون بود که Galaxy S II آن را برای سامسونگ به ارمغان آورد. گالکس اس ۲ با دریافت این جایزه، رقبای سر سختی همچون Apple iPhone 4S ،HTC Desire S ،Nokia Lumia 800 و حتی Galaxy Nexus را پشت سر گذاشت. داوران عقیده داشتند که گالکسی اس ۲ «یک موفقیت شگفتیآور در سطح دنیا است» و «نسبت به تمامی رقبای آندرویدی خودش، در سطح بالاتری قرار دارد.» جایزه دیگری که سامسونگ آن را از آن خود ساخت، جایزه «تولیدکننده برتر سال» (Device Manufacturer of the Year) بود که به خاطر موفقیت در «پیشرفت در تمامی ردهها و دستهها و پیشی گرفتن از رقبا در یک بازار پر کشمکش» به سامسونگ اهدا گردید. منبع: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 11 خرداد، 2012 چنده قیمتش بابا هی دل ما رو آب میندازید؟ دلم نمیاد این نازنینو از رده خارج کنم. 2
ارسالهای توصیه شده