shamsshams 11 ارسال شده در 11 خرداد، 2012 سلام من درکنکور ارشد شرکت کردم دوتامنبع کم دارم اگرمیشه کمک کنید پیداکنم یابرام بزارید ممنون میشم 1-مدیریت توزیع .مصرف برق2-شبکه های توزیع انرژی الکتریکی 1
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 15 خرداد، 2012 سلام من درکنکور ارشد شرکت کردم دوتامنبع کم دارم اگرمیشه کمک کنید پیداکنم یابرام بزارید ممنون میشم 1-مدیریت توزیع .مصرف برق2-شبکه های توزیع انرژی الکتریکی سلام دوست عزیز بهتر بود درخواست خودرادر بخش درخواست ها مطرح میکردید آیا این کتبی که درخواست کرده اید نسخه الکترونی دارد؟ممکنه اصلا این کتابها نسخه الکترونیکی ندارد 2
ارسال های توصیه شده