رفتن به مطلب

کامپیوترواینترنت-گوگل از ایرانی ها عذر خواهی کرد


ارسال های توصیه شده

در پی بروز برخی از محدودیت ها از سوی گوگل این شرکت در پاسخ به سوالی درباره محدودیت دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم عذرخواهی و اعلام کرد دسترسی ایرانیان به افزونه های کروم بر طرف شده است.در کنفرانس "دنیای موبایل" در بارسلون اریک اشمیت مدیر عامل سابق و رییس هیات مدیره گوگل به سخنرانی پرداخت و در انتهای سخنرانی، جلسه پرسش و پاسخی نیز برگزار شد.ما نیز این فرصت را پیدا کردیم تا از آقای اشمیت در مورد سیاست گوگل در مورد محدودیت سرویس هایش برای کاربران ایرانی سوال کنیم.بخشی از سخنرانی آقای اشمیت در کنگره جهان موبایل در دفاع از آزادی گردش اطلاعات در جهان بود. در سخنرانی اش عدم دسترسی به اینترنت را به زندگی در زندان بود تشبیه کرد.اریک اشمیت در پاسخ به سوالی در مورد عدم امکان دانلود مرورگر کروم و دسترسی به اندروید مارکت در ایران مشورت کوتاهی با وکیل حقوقی شرکت گوگل انجام داد و در پاسخ گفت : هر چند که من با شما هستم اما این محدودیت‌ها از طرف دولت آمریکا تعیین می‌شوند و ما نقشی در این تصمیم‌گیری نداریم.

 

از شواهد چنین به نظر می‌رسید که او اطلاعی از این تحریم‌ها ندارد و پس از سخنرانی و دفاع اش از آزادی دسترسی، شوکه شده بود.پس از سخنرانی، آقای اشمیت در پایین سن دوباره در این مورد با وکیل شرکت مشورت کرد. او در نهایت مسئول این تصمیم را دولت امریکا دانست و گفت گوگل قادر نیست به نحوی دیگر عمل کند.اما رئیس هیات مدیره گوگل در پایان به خاطر اینکه گوگل قادر نیست این محدودیت ها را بردارد از ایران عذر خواهی کرد.در پی این پرسش، گوگل با انتشار مطلبی در وبلاگ فارسی اش اعلام کرد که محدودیت های این شرکت جهت دانلود برنامه های افزودنی کروم را برای ایران بر طرف کرده است.

لینک به دیدگاه

به به

چه عجب یه شرکت معتبر بالاخره ازمون عذرخواهی کرد...:ws3:

داشتیم کم کم عقده ای میشدیم:icon_pf (34):

گرچه اگه عذر خواهی هم نمیکرد فرقی نمیکرد!!!:banel_smiley_4:

 

 

راستی

منبعش؟؟؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...