رفتن به مطلب

5 ساحل برتر اروپا....


mahdieh1991

ارسال های توصیه شده

1. ساحل ناواگیو- یونان

Navagio-Beach-Zakynthos-Greece.jpg

مردم زیادی وقتی که به دریا و ساحل فکر می‌کنند در اصل دوست دارند از شلوغی فرار کنند، بنابراین ساحل ناواگیو به این خاطر شهرت دارد. اینجا ساحل کوچکی دارد که می‌توانید با یک قایق از Port Vrom به ساحل برسید. این ساحل با نام Shipwreck Bay نیز شناخته می‌شود و در دسته بندی بهترین سواحل اروپا قرار دارد.

2. پلایا پاپاگایو- اسپانیا

 

Playa-Papagayo-Spain.jpg

هیچ شکی وجود ندارد که وقتی به اروپا فکر می‌کنید در مورد بهترین کشورهای توریستی آن مثل فرانسه و اسپانیا می‌اندیشیم. پلایا پاپاگایو ساحل نابی است که مردم زیادی از سراسر جهان انجا جمع می‌شوند. اما تنها راه دسترسی به ساحل یک جاده کثیف است که به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می‌دهند به ساحل نروند؛ با همه این احوال پلایا پاپاگایو در نظرسنجی در مورد مکان های گردشگری برتر همیشه رای آورده و برای همین در لیست ما نیز جایگاه دوم را داراست.

 

3. Spiaggia Sabbie Nere- ایتالیا

 

 

Spiaggia-Sabbie-Nere.jpg

آیا از تماشای سواحل سفید و دست نخورده باهاماس و هاوایی خسته شده اید؟ خوب پس می‌توانید بار و بنه تان را جمع کرده و سری به ایتالیا بزنید. شما در آنجا می‌توانید ساحل آتشفشانی که به ساحل شن های سیاه معروف است را ببینید. این ساحل از سنگ های آتشفشانی ساخته شده و بنابراین با وجود شن‌های سفید ساحلی شکل جالبی پیدا کرده است.

 

4. پاتارا در ترکیه

 

 

Patara-Turkey.jpg

آیا دوست دارید به ساحلی بدیع بروید که دخالت دست انسان اصلا در آن به چشم نخورد؟ اگر می‌خواهید تنها فقط با طبیعت باشید سری به ساحل پاتارا در کرانه Turquoise در ترکیه بروید. در اطراف آن هیچ ساختمان یا تمدن بشری به چشم نمی‌خورد و یکی از معدود سواحل جهان است که لاک پشت های کله دراز هر ساله برای تخم گذاری به آنجا می‌آیند.

 

پاتارا محل تولد سنت نیکلاس است با یک ساحل طولانی

 

 

5. زلاتنی رت (Zlatni Rat)- Croatia

 

 

zlatni-rat-beach-Croatia.jpg

اگر شما در جستجوی ساحلی بدیع برای گردش می‌باشید اینجا را از دست ندید چراکه تعداد خیلی نادری از جزیره با شکل و شمایل خاص وجود دارد. این ساحل با نام «شاخ طلایی» نیز شناخته می‌شود و توانایی تغییر شکل نیز دارد و برطبق جهت وزش باد شکلش تغییر می‌کند!. این ساحل واقعا شکل خاصی دارد و گردشگران زیادی تنها برای اینکه فرم های مختلفش را ببینند به اینجا می‌آیند. زلاتنی رت خاص ترین ساحل دریای آدریاتیک محسوب می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...