رفتن به مطلب

ورود وانت نیسان گازوئیل سوز به بازار


Amin

ارسال های توصیه شده

تاريخ : دوشنبه 10 اسفند 1388

 

ورود وانت نیسان گازوئیل سوز به بازار

 

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به ورود وانت نیسان پایه گازوئیل سوز به بازار، از واردات و توزیع گازوئیل کم گوگرد از سال آینده خبر داد و گفت:

 

با ورود خودروهای پایه گازوئیل سوز امکان تامین و عرضه دو نوع گازوئیل معمولی و وارداتی در جایگاه ها فراهم می شود.

عباس کاظمی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر واردات خودروهای دیزلی از سال آینده، در مورد تامین گازوئیل کم گوگرد خودروهای دیزلی، گفت: برای تامین سوخت خودروهای پایه گازوئیل سوز واردات و توزیع گازوئیل کم گوگرد با استاندارد یورو چهار و پنج از سال آینده در دستور کار قرار دارد. مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور با اشاره به اینکه باید همزمان با ورود خودروهای پایه گازوئیل سوز امکان تامین و عرضه دو نوع گازوئیل معمولی و وارداتی در جایگاه های سوخت کشور فراهم شود، تصریح کرد: کار عملیاتی این دو نوع سوخت با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است که باید ساز و کار عرضه دو نوع گازوئیل را در جایگاه های سوخت فراهم کند. وی با اشاره به اینکه هم اکنون اقداماتی برای توزیع دو نوع گازوئیل معمولی و وارداتی از طریق سامانه هوشمند سوخت در برخی از جایگاه های کشور فراهم شده است، بیان کرد: همچنین اخیرا با رونمایی از اولین موتور پایه گازوئیل سوز ساخت داخل امکان بومی سازی تولید این موتورها در کشور فراهم شده است.

به گفته این مقام مسوول، این موتور پایه گازوئیل سوز با مشارکت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و یکی از شرکت های خودروساز در داخل کشور طراحی و ساخته شده است.

 

 

 

منبع : خبرگزاري مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...