رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

مینیای عزیز اول برای اینکه جسارت به خرج دادی و کارات و گذاشتی تشکر میکنم... اما چند تا مسئله هست که فک میکنم بهشون خیلی توجهی نداشتی! 1)با توجه به زیر بنا و قرار گیری ساختمان در سایت میتونستی روی شکست ها و گردش بنا بیشتر مانور بدی! 2)دیواره های صلب فاقد گیرایی بصری هستن...حتی اگه در پرداخت نما فرصت فکر کردن و طراحی نداری مناسب تره که موقع ساخت ماکت از المان های ارتباطی و یا المان هایی که دارای خاصیت همگرایی یا واگرایی هستن استفاده کنی..مثلا نشون دهنده این باشه که قسمت دارای سایه است و برای نشستن طراحی شده. 3)حجم بنا به عنوان ایده اولیه خیلی خوبه اما فکر نمیکنم بیشتر از 2-3 بار بهش پرداخته باشی هنوز خام به نظر میاد..شکست ها به نسبت طول خیلی ناچیز و به گونه ای بی تناسبه..ضمن اینکه توی حجم سازی خیلی خوبه به اصل دعوت کنندگی توجه بشه..چون در گیرایی فضا خیلی تأثیر داره..یعنی به ازای هر برآمدگی در برابرش یک فرورفتگی داشته باشه...دو برامدگی در کنار هم موقعی زیبا است که فاصله بین آنها رعایت بشه.. 4)در مورد ساخت ماکت..ماکت های غیر واقعی یا unreal یا انتزاعی معمولا زیبایی بیشتری دارند..تک رنگ - تک متریال-دو متریال نا متجانس مثلا مقوا و قند..چوب بالسا و مقوا..هم کار ساده تر میشه چون لازم نیس به ریزه کاری های واقعیت پرداخته بشه هم یکدستی و یکرنگی چشم نواز تره... در کل کار خیلی خوبیه که قطعا حائز ارزش های معمارانه بالاییهه..و چون مطمئنا شما به نقاط + کارت واقفی من سعی کردم نکاتی و بگم به نظرم کمتر بهشون شاید توجه کرده باشی!

لینک به دیدگاه
مینیای عزیز اول برای اینکه جسارت به خرج دادی و کارات و گذاشتی تشکر میکنم... اما چند تا مسئله هست که فک میکنم بهشون خیلی توجهی نداشتی! 1)با توجه به زیر بنا و قرار گیری ساختمان در سایت میتونستی روی شکست ها و گردش بنا بیشتر مانور بدی! 2)دیواره های صلب فاقد گیرایی بصری هستن...حتی اگه در پرداخت نما فرصت فکر کردن و طراحی نداری مناسب تره که موقع ساخت ماکت از المان های ارتباطی و یا المان هایی که دارای خاصیت همگرایی یا واگرایی هستن استفاده کنی..مثلا نشون دهنده این باشه که قسمت دارای سایه است و برای نشستن طراحی شده. 3)حجم بنا به عنوان ایده اولیه خیلی خوبه اما فکر نمیکنم بیشتر از 2-3 بار بهش پرداخته باشی هنوز خام به نظر میاد..شکست ها به نسبت طول خیلی ناچیز و به گونه ای بی تناسبه..ضمن اینکه توی حجم سازی خیلی خوبه به اصل دعوت کنندگی توجه بشه..چون در گیرایی فضا خیلی تأثیر داره..یعنی به ازای هر برآمدگی در برابرش یک فرورفتگی داشته باشه...دو برامدگی در کنار هم موقعی زیبا است که فاصله بین آنها رعایت بشه.. 4)در مورد ساخت ماکت..ماکت های غیر واقعی یا unreal یا انتزاعی معمولا زیبایی بیشتری دارند..تک رنگ - تک متریال-دو متریال نا متجانس مثلا مقوا و قند..چوب بالسا و مقوا..هم کار ساده تر میشه چون لازم نیس به ریزه کاری های واقعیت پرداخته بشه هم یکدستی و یکرنگی چشم نواز تره... در کل کار خیلی خوبیه که قطعا حائز ارزش های معمارانه بالاییهه..و چون مطمئنا شما به نقاط + کارت واقفی من سعی کردم نکاتی و بگم به نظرم کمتر بهشون شاید توجه کرده باشی!

ممنونم از نظرت خانومی.:icon_gol:....راستش خودم قبول دارم...کارم نقصهایی داره....اما به پای وقت کم و همزمان شدن با پروژه مرمت ابنیه بزاریدشicon_pf%20(34).gif

در مورد اینکه رووش زیاد کار نکردم...این بود که در طول ِ کرکسیون هم با کمبود وقت مواجه بودیم....و این طرحی که الان میبینید نهایت چیزی بود که توو این وقت کم توونستیم رووش کار کنیم....مطمئنا اگه وقت به اندازه کافی بود مانور بیشتری رووش داده میشد....اما حرف شما متینِ:a030:

ممنونم ازت دوستیhapydancsmil.gif

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...