Hodaa37 2744 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 به نظر شما با اینکه این دوره(همین دوره ای که ما زندگی میکنیم) اینهمه وسایل صوتی و تصویری و ایترنت و امکانات مخابراتی و نشریه و کتاب و ورزشهای مختلف و هزاران سرگرمی و تفریح سالم وجود داره؛ باز هم کسانی هستن که جذب دخانیات و مواد مخدر میشن؟چرا بین قشر تحصیل کرده و آگاه این مسائل دیده میشه؟ 5
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 رواج دخانیات بین پسرها به حد کافی وحشتناک هست چیزی که من نمیفهمم اینه که دخترها چرا سمت این مواد مشمئز کننده میرن در گذشته چون پسرها تاچشم باز میکردند میدیدند بزرگترهشون و کسانی که دوست داشتند مثل اونها باشند سیگار یا مواد مخدر دیگه مصرف میکردندبه اشتباه گمان میکردند که نشانه بزرگ شدن استعمال دخانیاته.....(فیلمهای اون زمان هم کم تأثیر نمیگذاشته) اما الان رو واقعا نمیدونم فقط میدونم به خیال خودشون کمبودی رو جبران میکنند ....چون سیگار ومواد مخدر در ابتدای مصرف واقعا آرامش میده و مسکن هست اما به تدریج که به اعتیاد تبدیل شد نه تنها آرامش نمیده بلکه خودش تبدیل به معضل ومشکلی میشه که آرامش رو از آدم میگیره 4
Cannibal 3349 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 نمیدونم منظورت از مواد مخدر آیا قلیون و خونوادشه یا تریاک و کوکایین؟ مواد داریم تا مواد!! من وقتایی که به کلاب و ساحل و بار و مهمونی نمیرم با بچه ها میرم قلیون بکشیم ولی معتاد نیستم. هزاران هم تفریح که نداریم. از اینایی که گفتی، همشون الزاما تفریح نیست. اگرم باشن دیگه جوونا رو ارضا نمیکنن. 2
Hodaa37 2744 مالک ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 نمیدونم منظورت از مواد مخدر آیا قلیون و خونوادشه یا تریاک و کوکایین؟ مواد داریم تا مواد!!من وقتایی که به کلاب و ساحل و بار و مهمونی نمیرم با بچه ها میرم قلیون بکشیم ولی معتاد نیستم. هزاران هم تفریح که نداریم. از اینایی که گفتی، همشون الزاما تفریح نیست. اگرم باشن دیگه جوونا رو ارضا نمیکنن. منظورم همه ی اونهاست هم دخانیات و هم مواد مخدر از نظر شما چه چیزی الزاما تفریح هست؟در صورت وجود چه تفریحی ؛ میشه سراغ این جور مسائل رفت؟ 3
Hodaa37 2744 مالک ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 رواج دخانیات بین پسرها به حد کافی وحشتناک هست چیزی که من نمیفهمم اینه که دخترها چرا سمت این مواد مشمئز کننده میرن در گذشته چون پسرها تاچشم باز میکردند میدیدند بزرگترهشون و کسانی که دوست داشتند مثل اونها باشند سیگار یا مواد مخدر دیگه مصرف میکردندبه اشتباه گمان میکردند که نشانه بزرگ شدن استعمال دخانیاته.....(فیلمهای اون زمان هم کم تأثیر نمیگذاشته) اما الان رو واقعا نمیدونم فقط میدونم به خیال خودشون کمبودی رو جبران میکنند ....چون سیگار ومواد مخدر در ابتدای مصرف واقعا آرامش میده و مسکن هست اما به تدریج که به اعتیاد تبدیل شد نه تنها آرامش نمیده بلکه خودش تبدیل به معضل ومشکلی میشه که آرامش رو از آدم میگیره واقعا آرامش میده؟ 1
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 واقعا آرامش میده؟ بله در مراحل اولیه استعمال بخاطر نیکوتین ومواد مخدر دیگه ای که داره کمی ارامش میده تسکین. اما وقتی تبدیل به اعتیاد شد بدن نمیتونه اون مواد رو بسازه ولی بدن به دوز بالایی ازاون مواد عادت کرده و نیاز داره همین کمبود باعت طپش قلب و احساس گداختگی، کلافگی وسایر علایم میشه که شخص رو وادار به استعمال مجدد میکنه خیلی ها هم عقیده دارند که فقط این حالات نتیجه یک تلقین فکریه و شخص داره به خودش تلقین میکنه که نیاز داره اما به نظر من هردو مورد صحیحه هم شخص داره تلقین میکنه هم داره نیاز بدنش رو پاسخ میده... اطلاعات دقیق تری ندارم 2
Himmler 22171 ارسال شده در 17 اردیبهشت، 2012 والا فکر نکنم هیچ ادم امروزی بخصوص جوانان و تحصیل کرده ها از مضرات این سم که بصورت تدریجی ادمها رو میشکه اگاهی نداشته باشند .. اما استفاده میکنند .. در مورد ترک کردنش هم ایجاد اعتیاد در مورد سیگار به هیچ وجه از نظر روانی و جسمی چیزی شبیه مواد مخدر نیست نه دوره ی ترک و نه عوارض ناشی از ترک .. فقط اراده ای میخواهد نه چندان قوی .... 3
Cannibal 3349 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2012 منظورم همه ی اونهاست هم دخانیات و هم مواد مخدراز نظر شما چه چیزی الزاما تفریح هست؟در صورت وجود چه تفریحی ؛ میشه سراغ این جور مسائل رفت؟ هرکاری که آدمو شوخ و شنگ کنه تفریحه!(هم خوب داره هم بد(سالم و ناسالم)) متاسفانه تو ایران یکم تعدادشون کمه. میشه رفت پینت بال و بانجی و کارتینگ و ... ولی با چه قیمتی؟؟؟؟ من خودم هدفم از قهوه خونه فقط اینه که دور هم باشیم، الانم چند وقته که نرفتم.:w768:
شـاهین 8068 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2012 تفریح سالم در یک مملکت که جوانش به جای اینکه بره تو کلاب یا دسیکو که انرژیش رو اونجا تخلیه کنه و بره تو کافه جوانیش و عمرش رو بسپاره به دود بهتر از این نمیشه 1
nima_0098916 169 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2012 بعضی از دلایل اعتیاد : 1-آشنایی با دوست یا گروه دوستی که در دورهمی ها با یک مواد فاز میگیرن. برای رهایی از احساس عدم یکپارچی با جمع.. ( همین در زمینه قلیون خیلی منو آزار میده.. ) 2-مواد + موزیک مورد علاقه. مثال : داریوش > تریاک یا هرویین تکنو>>> قرص اکس بعضی از آهنگ های راک >> سیگار هایده یا ابی >>> مشروب 3- در مورد امکانات تفریحی هم حق با دوستانه.. تازه کسایی که توی شهرهای کوچیکتر زندگی میکنن چی بگن؟ شهر هایی که یه پارک یا فضای سبزی هم ندارن!! چه برسه به .. 4 - مصرف مواد برای شب های امتحان. مخصوصا ترامادول و شیشه!! 5-قدرت فوق العاده ماده "شیشه" در زیباکنندگی و شادابی فوق العاده صورت (در روزهای اول). که بین دختر خانم های خوابگاه ها خیلی رایج است.. ... و مهمترین آنها به نظر من : یک جمله معروف و پر کاربرد "هیچکس مرا درک نکرد." 1
ارسال های توصیه شده