رفتن به مطلب

آمادگی سایپا برای تولید محصول جدید در کشـورهای عضـو گروه d8


Amin

ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرخودرو، مهندس پوستین دوز در مراسم بازدید وزیران و صاحب نظران کشور بنگلادش از خط تولید شرکت سایپا گفت: شرکت سایپا آمادگی حضوری قدرتمند و پررنگ را با محصولات متنوع خود در بازارهای بنگلادش در آغاز کار اولین اجلاس کشورهای عضو d8 را دارد .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس پوستین دوز در ادامه افزود :شرکت سایپا در این بازار سعی خواهد کرد با افرادی توانمند در کشور بنگلادش فعالیت و همکاری خود را آغاز کند. همچنین طی بررسی هایی که از بازار این کشور بدست آورده ایم با تفکری مثبت در آنجا مواجه شده ایم و منتظر هستیم تا با شرکای تجاری توانمند خود در این کشور در ابتدا در فاز اول بصورت cbu و بعد بصورت سایت تولیدی فعالیت کنیم .

 

وی در ادامه تصریح کرد : شرکت سایپا در ابتدا با محصولاتی در نوع سواری شروع به صادرات محصولات خود کرده و بعد با تولید و ارائه محصولات بیشتری در بازار بنگلادش عمل خواهد کرد . ضمن اینکه با حضور شرکت سایپا در بازارهای صادراتی و تجربیات بدست آمده ، پیش بینی می کنیم که محصولات گروه سایپا از استقبال مطلوب و قابل قبولی برخوردار شود .

 

مهندس پوستین دوز با اشاره به سهم 53 درصدی محصولات سایپا از بازار خودروهای داخلی کشور گفت: شرکت سایپا آمادگی لازم برای تولید محصول جدید برای کشورهای عضو d8 و همچنین طراحی سایت های تولیدی در این کشورها را دارا است.

 

منبع :خبر خودرو

لینک به دیدگاه
amin 202 مهمان

ایول!

عالی شد!

انشا ا... تا خوده همون آمریکای جنایت کارم ماشین صادر کنیم.

فقط کاش صاحاب این شرکت سایپا،ماشینای داخلیشو به همون قیمتی بده که به اونیکی کشورا صادر میکنه.

مثلاً پرایدو 2500میده به عراق.اینجا هم 2500 بده خیلی عالی میشه!:ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...