رفتن به مطلب

تلفن همراه موسیقی محور و دوسیمکارته نوکیا x2-02 در بازار ایران


ارسال های توصیه شده

[h=3]X2-02 موزیک‌فون دوسیم‌کارته نوکیا با گارانتی اصلی نوکیا به صورت رسمی وارد بازار ایران شد.

[/h]نوکیا X2-02 یک گوشی موسیقی‌محور با قابلیت تعویض آسان دوسیم‌کارت است و به کاربران امکان می‌دهد در حالی که با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط می‌مانند، بتوانند به راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

 

jgbvkjnfmg.jpg

نوکیا X2-02 با برخورداری از آنتن اف‌ام داخلی، پخش‌کننده MP3، کلیدهای مخصوص پخش موسیقی، قابلیت ضبط، بلندگوهای داخلی برای پخش موسیقی و 32 گیگابایت ظرفیت حافظه، به کاربران امکان می‌دهد تا هزاران قطعه موسیقی را ذخیره و پخش کنند. نوکیا X2-02 از قابلیت ویژه پردازش صدا برخوردار است که برای کاربر واضح‌ترین صدا را در یک گوشی ارزان‌قیمت فراهم می‌کند. قابلیت Play via Radio (پخش از طریق رادیو) به شما امکان می‌دهد تا فهرست پخش خود را با سیستم موسیقی، بلندگوی خودرو و حتی گوشی موبایل دیگر به اشتراک گذارید. علاوه بر این، این گوشی از پخش‌کننده موسیقی عالی و ضبط رادیو اف‌ام با کیفیت بالا (در بازارهای منتخب) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای مورد علافه خود را به طور مستقیم از رادیو ضبط و پخش کنند.

 

یکی از قابلیت‌های نوکیا X2-02 قابلیت تعویض آسان سیم‌کارت یا Easy Swap است؛ به طوری که کاربر می‌تواند بدون خاموش و روشن کردن گوشی سیم‌کارت را تعویض کند. مدیریت سیم‌کارت اختصاصی از دیگر ویژگی‌های نوکیا X2-02 است که امکان مدیریت هزینه‌ها و ذخیره تنظیمات 5 سیم‌کارت متفاوت را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر 1 تا 5 سیم‌کارت می‌توانند نام، زنگ و دفتر مخاطبان اختصاصی داشته باشند.

 

مرورگر نوکیا دسترسی به اینترنت را آسان‌تر، سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از قبل فراهم می‌کند و صفحات وب را تا 90 درصد فشرده کرده تا دانلود سریع‌تر و اطلاعات با هزینه کمتری انتقال داده شود.

ظاهر گوشی هم عالی به نظر می‌رسد. کاربران می‌توانند بین 5 رنگ قرمزروشن، نقره‌ای تیره، نارنجی، بنفش و آبی انتخاب کنند.

 

ابعاد گوشی 15×50×113 میلی‌‍متر و وزن آن 93 گرم به همراه باتری است. نوکیا X2-02 صفحه‌نمایش 2/2 اینچ با کیفیت 320×240 پیکسل و دوربین 2 مگاپیکسل دارد. این گوشی تا 9.7 ساعت مکالمه مداوم و 18.5 روز استندبای دوام می‌آورد.

 

نوکیا X2-02 هم اکنون در بازار ایران به طور رسمی با گارانتی نوکیا به فروش می‌رسد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...