رفتن به مطلب

بررسي كم‌فروشي اينترنت مخابرات و بخش خصوصي


ارسال های توصیه شده

ايستنا-بحث به اشتراك‌گذاري پهناي باند اينترنت، استاندارد‌هايي دارد و اگر پهناي باند بيش از ميزان استاندارد به اشتراك گذاشته شود، سرعت اينترنت كاهش مي‌يابد اما در برخي مواقع شاهد بوديم كه شركت مخابرات بيش از ميزان استاندارد پهناي باند را به اشتراك گذاشت كه طبيعي است اين موضوع به نوعي كم‌فروشي محسوب‌شده و سرعت اينترنت را كاهش مي‌دهد.

 

 

حسن رضواني - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌و‌گو با ایسنا،با بيان اين مطلب اظهار كرد: در حال بررسي اين موضوع به تفكيك در استان‌ها هستيم و از نمايندگان مخابرات استان‌ها و هم‌چنين شركت‌هاي خصوصي فعال در اين زمينه دعوت كرديم كه در اين رابطه مذاكره و بحث كنيم.

 

 

رضواني تاكيد كرد: ‌در برخي استان‌ها اين موضوع نهايي شده و به اين جمع‌بندي رسيديم كه پهناي باند خريداري شده بسيار كم‌تر از آن ميزاني است كه به فروش رفته است و بعد از بررسي به آن‌ها اعلام كرديم كه چه ميزان پهناي باند نياز دارند كه از شركت ارتباطات زيرساخت تامين كنند كه بسياري از استان‌ها نيز اين موضوع را اصلاح كردند.

 

 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات ادامه داد: اين موضوع در همه استان‌ها در دست انجام است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...