رفتن به مطلب

آخرین اخبار کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی معدن سال 1391


ارسال های توصیه شده

الف‌- برگزاري آزمون و پرينت كارت شركت در آزمون

امتحانات‌131 كد رشته‌هاي‌ امتحاني‌ آزمون مذكور در صبح و بعدازظهر روزهاي‌ 26، 27 و 28 بهمن ماه سال 1390 به‌ شرح‌ جدول شماره 3 و هم چنين اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضي‌ هريك‌ ازكد رشته‌هاي‌امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه نمايند. شهرستان محل برگزاري آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره 1 مي‌باشد.

لازم به توضيح است كارت شركت در آزمون حاوي اطلاعات ثبت نامي، تاريخ و محل برگزاري آزمون داوطلبان از روز يكشنبه 23/11/90 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان به آدرس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است بر اساس اطلاعات كارت اعتباري و يا شماره پرونده و كد رهگيري وارد سايت سازمان شده و نسبت به پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون اينترنتي و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. لذا كليه داوطلبان بايستي شخصاً براي پرينت كارت شركت در آزمون اقدام نمايند.

 

 

ب- معدل

معدل مندرج در كارت شركت در آزمون داوطلبان، براساس اطلاعاتي كه توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اينترنتي ارائه شده، درج گرديده‌است. لذا لازم است معدل مندرج در كارت ورودي خود را با توجه به تبصره‌هاي ذيل بررسي و چنانچه داوطلبي در زمان ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور(17/8/90 لغايت 1/9/90) موفق نشده است كه معدل واقعي خود را بنا به دلايلي در فرمهاي اينترنتي ثبت نام ثبت نمايد، لذا در اين مرحله مي‌تواند با مراجعه به سايت اين سازمان و ورود به مرحله ويرايش نسبت به اصلاح معدل واقعي خود اقدام نمايند. بديهي است در غيراينصورت ضمن لغو قبولي آندسته از داوطلبانيكه در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي قرار بگيرند، مسئوليت هرگونه تبعات بعدي بعهده شخص داوطلب بوده و هيچگونه عذري در اين مورد پذيرفته نخواهد شد.

تبصره1- فارغ التحصيلاني كه قبل از ثبت نام در اين آزمون موفق به اخذ مدرك ليسانس (كارشناسي) شده‌اند بايد معدل مندرج در مدرك ليسانس (كارشناسي) آنان با معدل مندرج در كارت ورودي يكسان باشد.

تبصره2- داوطلباني كه به هنگام ثبت نام و شركت در اين آزمون شاغل به تحصيل در مقطع كارشناسي بوده و حداكثر تا تاريخ 31/6/91 فارغ التحصيل خواهند شد، لازم است ميانگين (معدل) واحدهاي گذرانيده شده آنان تا تاريخ 31/6/90 با معدل مندرج در كارت ورودي يكسان باشد و در صورت قبولي همين ميانگين (معدل) را به موسسه محل قبولي ارائه نمايند (مطابق مندرجات فرم معدل مندرج در صفحه 28 دفترچه راهنماي شماره يك اين آزمون).

تبصره3- فارغ التحصيلان داراي مدرك كارشناسي ناپيوسته بايد معدل واقعي كارداني (فوق ديپلم) و مقطع كارشناسي (ليسانس) آنان با معدل مندرج در كارت ورودي يكسان باشد.

تبصره4- داوطلباني كه به هنگام ثبت نام و شركت در اين آزمون شاغل به تحصيل در مقطع كارشناسي ناپيوسته بوده و حداكثر تا تاريخ 31/6/91 فارغ التحصيل خواهند شد و پس از اخذ مدرك كارداني (فوق ديپلم) در مقطع كارشناسي ناپيوسته پذيرفته شده‌اند، لازم است معدل مقطع كارداني و همچنين ميانگين (معدل) واحدهاي گذرانيده شده آنان در مقطع كارشناسي ناپيوسته تا تاريخ 31/6/90 با معدل مندرج در كارت ورودي يكسان باشد و در صورت قبولي همين ميانگين (مطابق مندرجات فرم معدل مندرج در صفحه 28 دفترچه راهنماي شماره يك اين آزمون) را به همراه معدل مقطع كارداني به موسسه محل قبولي ارائه نمايند.

ز- داوطلبان لازم است با توجه به رشته امتحاني و موادي كه امتحان خواهند داد لوازم مورد نياز از قبيل مداد سياه نرم پررنگ، مداد پاكن، مداد تراش و سنجاق را بهمراه داشته باشند.

 

 

پ- تذاكرات مهم

1ـ درب حوزه‌هاي امتحاني صبح ها راس ساعت 30/7 (هفت و سي دقيقه صبح) و بعد از ظهرها راس ساعت 00/14 (2 بعدازظهر) بسته خواهد شد. شروع فرآيند برگزاري آزمون صبح راس ساعت 00/8 (هشت) و بعدازظهر راس ساعت 30/14 (دو و نيم بعدازظهر) آغاز مي‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در سالنهاي امتحاني به حوزه امتحاني ، ممانعت بعمل خواهد آمد.

2ـ براي‌ پاسخگويي‌ به‌ سوالات‌ تستي‌ و درج‌ آن‌ در پاسخنامه‌ ، منحصراً ازمداد سياه‌ نرم‌پررنگ‌ استفاده‌ شود .

3ـ از آوردن‌ وسايل‌ اضافي‌ مانند ساك‌ دستي‌، كيف‌ دستي‌، پيجر، تلفن‌ همراه،‌ جزوه،‌ كتاب، ماشين حساب و نظايرآن و هم‌چنين وسايل‌ شخصي‌ به‌ جلسه‌ آزمون‌ اكيداً خودداري‌ شود. بديهي‌ است‌ كه‌ به‌ همراه‌داشتن‌ هركدام‌ از وسايل‌ مندرج‌ در اين‌ بند به‌ عنوان‌ تقلب‌ وتخلف‌ تلقي‌ و با داوطلبان‌ ذيربط برابر آيين‌ نامه‌ تقلب‌ وتخلف‌ رفتار خواهدشد .

4ـ نظر به اينكه سؤالات رشته‌هاي امتحاني دوره كارشناسي ارشد به گونه‌اي طراحي شده است كه براي پاسخگويي به سؤالات دروس ذيربط نياز به ماشين حساب نمي‌باشد، لذا به كليه داوطلبان تأكيد مي‌گردد با توجه به مطلب فوق، براي پاسخگوئي به سؤالات هر يك از رشته‌هاي امتحاني نياز به ماشين حساب نبوده و از ورود داوطلباني كه ماشين حساب براي شركت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري كه در اين اطلاعيه نيز آمده است، رفتار خواهد شد.

5ـ پس‌ از برگزاري‌ آزمون‌ و تصحيح‌ اوراق‌، كارنامه كليه‌ داوطلبان‌ شركت‌ كننده‌ درآزمون‌ هريك‌ از كد رشته‌هاي‌ امتحاني‌، بنحو مقتضي و از طريق سايت سازمان سنجش آموزش كشور دراختيار داوطلبان قرار داده‌ خواهدشد.

6ـ آن دسته از داوطلبانيكه مجاز به انتخاب رشته شوند، حق انتخاب كد رشته محل و يا رشته محلهاي مربوط از كد رشته امتحاني مجاز يا كد رشته‌هاي امتحاني مجاز را خواهند داشت.

7ـ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ هريك‌ از كد رشته‌هاي‌ امتحاني‌ كه‌ مجاز به‌ انتخاب‌ رشته‌ گردند، علاوه‌ بر مشاهده كارنامه‌ ، براساس‌ برنامه‌ زماني‌ پيش‌بيني‌ شده‌ ، مي‌توانند دفترچه‌ راهنماي‌ انتخاب‌ رشته‌هاي‌ تحصيلي‌ (دفترچه‌ شماره‌ 2) آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌داخل‌ سال‌ 1391 را كه بر روي سايت سازمان قرار داده مي‌شود مشاهده و بر اساس دستورالعملهاي مربوط نسبت به انتخاب رشته خود به صورت اينترنتي اقدام نمايند.

8ـ دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) براي داوطلبانيكه مجاز به انتخاب رشته مي‌شوند، از طريق باجه‌هاي پستي سراسر كشور در اختيار آنان (علاوه بر اينكه اين دفترچه بر روي سايت سازمان قابل دسترسي خواهد بود) قرار داده مي‌شود.

9ـ انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل سال 1391 منحصراً اينترنتي انجام مي گيرد و داوطلبانيكه مجاز به انتخاب رشته مي‌شوند، ضرورت دارد بر اساس دستورالعمل‌هائي كه متعاقباً اعلام مي‌گردد، نسبت به انتخاب كد رشته محلهاي تحصيلي مورد علاقه خود از كد رشته امتحاني يا كد رشته‌هاي امتحاني مجاز اقدام و از طريق اينترنت نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام نمايند.

10ـ اطلاعيه اين سازمان در مورد نتايج اوليه آزمون، مشاهده كارنامه و نحوه انتخاب رشته براي داوطلبانيكه مجاز مي‌گردند، در نشريه پيك سنجش (هفته نامه خبري و اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور) منتشر و همچنين در سايت سازمان نيز قرارداده خواهد شد.

 

ت - زمان آزمون

 

جمعه 28 بهمن 1390

ساعت 14:30

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...