رفتن به مطلب

نکاتی مهم در مورد تلویزیونهای خریداری شده از شهرهای مرزی و گیرنده دیجیتال آنها


ارسال های توصیه شده

کاملا به این مطلب توجه کنید:

... شنیده بودیم که از طریق ورود به منوی مخفی میشه گیرنده ی دیجیتال رو فعال کرد به همین دلیل با هزار بدبختی منوی مخفی روگیر آوردم و رفتم توی منوی مخفی که یه دفعه نفهمیدم چی شد که تلویزیون هی خاموش روشن میشد. و حالا دیگه اصلا روشن نمیشه...چی کارش کنم؟

درست میشه؟

هزینه اش چقدره؟

اما جواب:

بله درست میشه اگه شانس بیارید و تلویزیون و دست ناوارد نداده باشید میشه برنامه ی تلویزیونو روی آی سی ریخت و در حالت دوم با تعویض قطعه و ریختن اپیرام روی آی سی مشکل حل میشه والا اگه برد آسیب دیده باشه(جدیدا از آی سی های بدون پایه استفاده می شود که فعلا قابل برنامه ریزی نیستند) باید برد عوض بشه که هزینه اش تا 350 هزار تومن متغیره .اونم فقط واسه مدل هایی که بردشون موجود باشه.

اما توصیه ما:

1.پس از خرید در موقع نصب حتما از نصاب بخواهید که گزینه ی دیجیتال آن فعال شود.

2.هیچ وقت در صورت عدم آشنایی سراغ فعال کردن نروید.

3.درصد قابل توجهی از تلویزیون های قاچاق و بدون گارانتی ، فاقد گیرنده ی دیجیتال میباشد پس خودتان را خسته نکنید.(اگر تیونر دیجیتال داشته باشند حتما بر روی کاتن عبارت dvbtv درج می شود.)

خوندن مطلب زیر هم ممکنه براتون جالب باشه:

بارها و بارها گفتیم و باز هم میگیم که تلویزیون را با گارانتی معتبر خریداری کنید و در صورت خرید تلویزیون بدون گارانتی از شهر های مرزی حتما به نکات زیر توجه کنید :

1.تلویزیونی را انتخاب کنید که در سایت شرکت سازنده موجود بوده ( بعضی از مدلها اصلا وجود خارجی ندارد و کاملا تقلبی میباشد) و بهتر آنکه اون مدل حتما توی ایران وجود داشته باشه ( به این دلیل که وقتی که مشکلی برای اون تلویزیون پیش اومد لا اقل قطعات و پنلش توی ایران موجود باشه)

2- بعضی از تلویزیونهای سامسونگ با وارد شدن به منو مخفی گزینه تلویزیون دیجیتال به منو اصلی افزوده می شود و فروشنده ادعا می کند که دارای گیرنده دیجیتال می باشد ولی در شهر مرزی هنوز امواج دیجیتال برای دریافت موجود نیست و تلویزیون فاقد گیرنده دیجیتال را بعنوان دیجیتال قالب می کنند.

3.موقع حمل تلویزیون به شهرتان حتما تمام نکات ایمنی را بمنظور آسیب نرسیدن به پنل رعایت نمایید.(قابل توجه اونایی که به خاطر 500 هزارتومن ارزونتر خریدن ،2 میلیون تومنشون به راحتی میپره ، بدین صورت که: وقتی برای اولین بار تلویزیونو تو خونشون روشن میکنن میبینن که تلویزیون رو شن نمیشه و به خودشونو عالم و آدم ناسزا میگن)

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...