رفتن به مطلب

گالکسی s3 با 7 میلیمتر ضخامت وارد بازار میشود


ارسال های توصیه شده

?di=URHM

خبرها و شایعات پیرامون معرفی و عرضه گالکسی S3 تمامی ندارد. در یکی از تازه ترین خبرهایی که منتشر شده است Electronic Times News کره , اعلام کرده است که نسل سوم اسمارت فون های گالکسی در ماه می میلادی ( حدود ۳ ماه دیگر ) وارد بازار میشود و تنها ۷ میلیمتر ضخامت خواهد داشت.

 

محصول پر سروصدا و محبوب سامسونگ با یک دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و دوربینی ۲ مگاپیکسل در جلو عرضه میشود , صفحه نمایشی Super AMOLED Plus و همانطوری که انتظار میرود با اندروید ۴ عرضه خواهد شد.

 

اما بر اساس شایعات که قبلا منتشر شده است گالکسی S3 , با پردازنده ای ۴ هسته ای , ۲ گیگابایت رم و قابلیت ۴G LTE عرضه میشود. اگر اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است حقیقت داشته باشد تا اینجا میتوان گفت که S3 چیزی در حدود ۱.۵ میلیمتر باریک تر از گالکسی S2 پرفروش , خواهد بود.

 

آیا یک اسمارت فون ۷ میلیمتری با پردازنده ۴ هسته ای و ۲ گیگابایت رم همراه با صفحه نمایشی Super AMOLED Plus میتواند انتظارات شما از گالکسی S3 برآورده کند ؟ یا همچنان منتظر قابلیت ها و مشخصات فنی بالاتر هستید ؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران پی سی وار به اشتراک بگذارید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...