رفتن به مطلب

کتاب زندگی نامه استیو جابز به زبان فارسی منتشر شد


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

 

خوبید :ws3:

 

دنبال کتاب زندگی نامه استیو جابز می گشتید؟

 

انگلیسی بلد نیستید ؟

حوصله تون سر میره این روزا؟

 

دچار بی انگیزگی در زندگی شدید؟

هدف خود را گم کردید؟

نگران جنگ و حمله به ایران هستید ؟

 

گرانی کمر شما را شکسته ؟

در استانه روز عشاق (ولنتاین ) با دوست دختر / دوست پسر خود بهم زدید؟

 

این جمعه - شنبه پیش رو نمیدونید چیکار کنید ؟

 

 

 

 

 

 

پس فوری بیایید این سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

و کتاب بسیار جالب و هیجانی زندگی نامه استیو جابز رو دانلود کنید

 

فقط

 

 

فقط

یه شرط داره تورو به هر کی دوست دارید از زحمات مترجم کتاب یه کوچولو قدردانی کنید

فقط 2 تومنه

 

فکر کنید اگر قرار بود اینو به صورت کتاب متعارف و کاغذی تهیه کنید چقدر باید درخت تبدیل به کاغذ میشد چقدر باید جوهر و نیروی انسانی کار می کرد چقدر باید تو صف ممیزی کتاب و سان - سور منتظر می ماند تا بدست شما خواننده عزیز میرسید

 

پس مثل یه شهروند خوب و بافرهنگ سوئیس دستمزد مترجم رو پرداخت نمایید :w16:

 

مرسی

  • Like 15
ارسال شده در

تا وقتی زنده بود نفهمیدم استیو کی هست.

حالا که نیست چه فایده بفهمم کی بود.

 

ما آدم ها تا وقتی هستیم قدر هم رو نمیدونیم،وقتی نبودیم تازه میگن اِ فلانی عجب آدمی بودا.

 

فرصت ها مانند ابرها در گذرند و ما هنوز سر در گریبان خود.

  • Like 8
ارسال شده در

قربونت فقط زندگی نامه ی جنتی رو نذار، دیروز یکی داشت دانلود می کرد سرعت نتمون داغون شده بود... :whistle:

  • Like 7
ارسال شده در
تا وقتی زنده بود نفهمیدم استیو کی هست.

حالا که نیست چه فایده بفهمم کی بود.

 

ما آدم ها تا وقتی هستیم قدر هم رو نمیدونیم،وقتی نبودیم تازه میگن اِ فلانی عجب آدمی بودا.

 

فرصت ها مانند ابرها در گذرند و ما هنوز سر در گریبان خود.

 

این قانون نا نوشته حداقل خاومیانه هس

ولی استیو در زمان حیاتش هم بخوبی بین افراد اهل فن شناخته شده بود :w16:

حتما بخونش

بخصوص دوره ای که استیو تو دره سیلیکان امریکا رشد می کنه

شرکت اپل از لحاظ فنی و علمی حاصل دستاورد فردی به اسم وازنیاک هس و................

 

واقعا الان فهمیده ام امریکا چرا امریکا شد و چرا امریکا هس sigh.gif

امریکا بهشت مهندسین و افراد باسواد و خلاق بوده و هست :w16:

  • Like 8
ارسال شده در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

موافقم ولي كتاب يه چيز ديگه است

  • Like 3
ارسال شده در
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

موافقم ولي كتاب يه چيز ديگه است

 

 

خب می تونی اگه اینجوری راحت نیستی رو کاغذ چاپ کنی بخونی

 

منکه تا الان 90 ص از رو مانیتور خوندم بی نهایت لذت بردم :w16:

  • Like 3
ارسال شده در
خب می تونی اگه اینجوری راحت نیستی رو کاغذ چاپ کنی بخونی

 

منکه تا الان 90 ص از رو مانیتور خوندم بی نهایت لذت بردم :w16:

 

monitor just for you

  • Like 3
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

up:ws3:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...