رفتن به مطلب

مسابقات ملي زيردريايي‌هاي كنترل از راه دور برگزار مي‌شود


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

مسابقات ملي زيردريايي‌هاي كنترل از راه دور برگزار مي‌شود ... :w139:

 

خبرگزاري فارس: نخستين مرحله از مسابقات ملي زيردريايي‌هاي كنترل از راه دور روز چهارشنبه با حضور 50 تيم از دانشگاه‌هاي سراسر كشور در دانشگاه صنعتي مالك اشتر وزارت دفاع برگزار مي‌شود.

 

media.farsnews.com

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، در اين مرحله از مسابقات، مباحث و مستندات طراحي، ارائه شده از سوي تيم‌هاي شركت كننده مورد ارزيابي متخصصان و استادان علوم دريايي از دانشگاه‌ها و مراكز علمي – تحقيقاتي كشور قرار گرفته و در اين بين، از تيم‌هايي كه در زمينه طراحي كامل جزييات و مهندسي زيردريايي هاي كنترل از راه دور حائز رتبه گرديده‌اند، قدرداني مي‌شود.

 

هدف اصلي از برگزاري نخستين دوره مسابقات ملي زيردريايي‌هاي كنترل از راه دور كه با همكاري دانشگاه مالك اشتر و سازمان صنايع دريايي وزارت دفاع برگزار مي‌شود، گسترش مباحث علمي و نهادينه كردن دانش و فناوري شناورهاي زيرسطحي در كشور است.

تقويت دانشجويان در زمينه‌هاي فني مهندسي، ايجاد بسترهاي مناسب براي ابراز خلاقيت متخصصان و پژوهشگران، رفع نيازهاي تجاري و دفاعي (فراساحل) در زمينه شناورهاي زير سطحي كنترل از راه دور و تقويت ارتباط هدفمند ميان سازمان‌هاي مرتبط با دريا و دانشگاه‌ها از ديگر اهداف برگزاري اين مسابقات به شمار مي‌روند.

 

دومين مرحله از اين مسابقات با طرح مباحث و مستندات مربوط به ساخت و مسابقه شناورها در محيط عملياتي، تيرماه سال آينده برگزار شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...