spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 بهمن، ۱۳۹۰ موانع محيطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الكترونيك در ايران چكيده پديده تجارت الكترونيك، از ضروريات تجارت در قرن 21 ميباشد. لذا براي استفاده از اين فنآوري نوين، لازم است عوامل محيطي مستقيم و غيرمستقيم بعنوان زيربنا در امر توسعه صادرات، مورد بررسي و مطالعه و بازنگري قرار گيرند. همچنين تجار و ساير دستاندركاران در امر تجارت بايد اين امر حياتي را شناخته و درك نمايند. براي رسيدن به اين منظور لازم است ابتدا عوامل و در واقع موانع محيطي شناخته و اولويتبندي شوند، سپس ضريب اهميت هر كدام رامعين كنيم و در نهايت الگويي جهت پيادهسازي مناسب تجارت الكترونيك ارائه نمائيم. در اين مقاله نيز همين مراحل انجام شده است. با مطالعه اين عوامل در 73 كشور در حال توسعه و توسعه يافته، الگوي مناسبي جهت استفاده از تجارت الكترونيك در ايران داده شده و پيشنهاداتي مناسب با يافتههاي تحقيق ارائه گرديده است. این مقاله را با فرمت ورد از فایل پیوستی دریافت نمایید مقاله توسط جناب دکتر سید محمد اعرابی نگاشته شده ودرفصلنامه مدیریت نوین نیز به چاپ رسیده است پسورد : spow برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده