رفتن به مطلب

افت 50 درصدی خرید و فروش تلفن همراه


A1000A

ارسال های توصیه شده

گروه خبری gsm: به اعتقاد دست اندرکاران بازار میزان فروش تلفن همراه در ماه پایانی امسال نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته است.

به گزارش موبنا، برغم آنکه در سال‌های گذشته بازار گوشی تلفن همراه مانند دیگر کالاهای مصرفی با جنب و جوش بود، امسال شاهد رکود این بازار در روزهای پایانی سال هستیم. رکود اقتصادی جهانی و کاهش قدرت خرید مردم در کشور ما سبب شده کاربران تلفن همراه استقبال چندانی از گوشی‌های موجود در بازار نداشته باشند و تمایلی برای خرید و یا تعویض گوشی‌های خود نشان ندهند.

کارشناسان بازار معتقدند کاهش تقاضا باعث شده فروش گوشی تلفن همراه در این روزها به شدت کاهش یابد. اشباع بازار از دیگر دلایل بی‌رونقی در روزهای پایانی سال است. با افزایش عرضه گوشی‌های مختلف با برندهای متفاوت و ارزان شدن گوشی‌ها نسبت به ماه‌های گذشته ، بازار گوشی‌های تلفن همراه موجود در تهران با کاهش مراجعه کنندگان روزهای بی‌رونقی را پشت سر می‌گذارد. بازار گوشی تلفن همراه پایتخت بر خلاف سال‌‌های گذشته با بی‌رونقی مواجه است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...