رفتن به مطلب

پوشه‌های هوشمند؛ ایجاد پوشه‌های جدید به کمک کشیدن و رها کردن


ارسال های توصیه شده

به طور قدیمی، برای ایجاد یک پوشه جدید در ویندوز باید با کلیک راست کردن و کلیک بر روی گزینه پوشه جدید (New Folder) یک پوشه جدید ایجاد کنید . در حال حاضر قصد داریم به شما یک برنامه رایگان را معرفی کنیم با نام پوشه‌های هوشمند، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که به کمک یک ترفند بسیار جدید در ویندوز خود براحتی یک پوشه جدید ایجاد کنید. البته این ترفند نرم‌افزار برای کسانی که دارای فایل‌های زیادی هستند و باید فولدرهای مختلف را در ویندوز خود ایجاد کنند این عمل باعث تسریع در کار و سرعت عمل بالا می‌شود.

Apps-Smart-Folder.jpg

این ابزار این امکان را به شما می‌دهد که به کمک کشیدن و رها کردن به راحتی یک پوشه جدید ایجاد کنید . بعد از ایجاد پوشه جدید تمام فایل‌های کشیده شده به راحتی به این پوشه منتقل می‌شوند و خود در یک پوشه جدید قرار می‌گیرند. اگر هدف شما در کشیدن پوشه در فایل جدید باشد براحتی با یک رفت و برگشت پوشه قبلی را حذف کرد و کلیه اطلاعات شما را به پوشه جدید منتقل می‌کند.smart-folders.png

زمانی که شما عمل کشیدن و رها کردن فایل‌ها را انجام می‌دهید، از شما خواسته خ

واهد شد که نام پوشه خود را انتخاب کنید. و حتی اگر پوشه خود را هم نامگذاری نکنید خود نرم‌افزار برای شما نامگذاری می‌کند به نامهای پوشه۱ و پوشه ۲ .Smart-Folders-name.png

 

یکی از بهترین مزایای این نرم‌افزار اینست که نیازی نیست وارد برنامه شوید و کار انتقال پوشه را در نرم‌افزار انجام دهید. فقط کافی است که برنامه را اجرا کنید بصورت اتوماتیک کلیه انتقالهای پوشه خود را انجام دهید.این نرم‌افزار با کلیه پسوندها هماهنگ است و بدون مشکل در سیستم‌ها اجرا می‌شود. پوشه‌های هوشمند بر روی ویندوز۷، ویندوز ویستا، ویندوز اکس‌پی کار می‌کند . و داری سیستم‌عامل‌های ۳۲ و ۶۴ بیت پشتیبانی می‌کند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...