wisdom girl 93 ارسال شده در 9 فروردین، 2012 چیزی که شما نمی دانستید! فقط کامنت های سیاسی نزارید که تاپیکم رو ببندند.بزارید همه ببینند. کشور ایران با جمعیت هفتاد میلیون و خورده ای و با وجود درآمد نفتی صد میلیارد دلاری ، دارای درآمد ناخالص داخلی 400 میلیارد دلار است. ولی کشور ترکیه بدون درآمد نفتی و با همین جمعیت دارای درآمد ناخالص داخلی 735 میلیارد دلاری است. این نشانه اوج عقب ماندگی ایران است و نشون میده اگه ایران نفت نداشت الآن مثل کشورهای آفریقایی بود. http://en.wikipedia.org/wiki/Turkey برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7
sigari 704 ارسال شده در 9 فروردین، 2012 چیزی که شما نمی دانستید!فقط کامنت های سیاسی نزارید که تاپیکم رو ببندند.بزارید همه ببینند. کشور ایران با جمعیت هفتاد میلیون و خورده ای و با وجود درآمد نفتی صد میلیارد دلاری ، دارای درآمد ناخالص داخلی 400 میلیارد دلار است. ولی کشور ترکیه بدون درآمد نفتی و با همین جمعیت دارای درآمد ناخالص داخلی 735 میلیارد دلاری است. این نشانه اوج عقب ماندگی ایران است و نشون میده اگه ایران نفت نداشت الآن مثل کشورهای آفریقایی بود.:icon_pf (34): برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ما که اصلا تحریم نیستیم اصلا هم نگران نیستیم که کیه که نفت ما رو بخره به این هم فکر نمی کنیم که برای موندن باید هزینه کنیم و اینها رو به جون بخریم اما همیشه یادمون هست که همه جا دزد داره! (نمیگفتم دوچار هناق می شدم) 1
en.ml 4125 ارسال شده در 9 فروردین، 2012 حالا دور از سياست از نظر توريست پذيري ما كلا عقب هستيم. ببينيد شما تشريف ببرين استانبول هر 2 نفر يكيشون توريسته چرا؟ چون به توريست مثل طلا نگاه مي كنند احترام خاصي دارند در ضمن امكانات و امنست جاني و مالي براش ايجاد كرده همون خاطر از نفت ايران بيشتر درامد كسب ميكنه با همين توريست. 1
wisdom girl 93 سازنده ارسال شده در 9 فروردین، 2012 حالا دور از سياست از نظر توريست پذيري ما كلا عقب هستيم.ببينيد شما تشريف ببرين استانبول هر 2 نفر يكيشون توريسته چرا؟ چون به توريست مثل طلا نگاه مي كنند احترام خاصي دارند در ضمن امكانات و امنست جاني و مالي براش ايجاد كرده همون خاطر از نفت ايران بيشتر درامد كسب ميكنه با همين توريست.حالا تصور کن ایران با این همه بناهای تاریخی و طبیعت زیبایی که داره اگه راه ترکیه را پیش میرفت الآن به کجا رسیده بود!
El Roman 31720 ارسال شده در 9 فروردین، 2012 قبلنا یه عکسی بود سهم هر کشور از چرخه اقتصادی دنیا رو نشون میداد که سهم ایران حدودا 1% و سهم ترکیه 2% بود و سهم آمریکا 15-20% بود؛ نتونستم پیدا کنم تو آرشیوم, ولی اونچه مسلم هست ترکیه خیز بزرگی برای فرار کردن از لیست کشور های در حال توسعه برداشته و روند 20 سال اخیرش کاملا گویای این موضوع هست. خیلی ها معتقد هستند نفت نه تنها نعمت نیست بلکه بلا هست, منتظر باشید منابع نفتی تموم بشه و حال و روز اقتصاد های نفتی رو ببینید ترکیه هم پتانسیل فوق العاده ای در ضمینه توریسم داره که داره نسبتا خوب ازش بهره برداری میکنه, من آینده اقتصاد ترکیه رو خیلی خوب میبینم اینکه جدیدا ترکیه و ایران رو هم سطح میبینند در خیلی مسائل و معمولا باهم مقایسه میکنند موقتی هست و با این روند بعد از چند سال نمیشه این 2 کشور رو باهم مقایسه کرد
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 فروردین، 2012 دوست عزیز منبعی که گذاشتید نامعتبر و اشتباهه لطفا منبع درست بذارید در غیر این صورت تاپیک بسته میشه مرسی
millan 1272 ارسال شده در 10 فروردین، 2012 دوست عزیز منبعی که گذاشتید نامعتبر و اشتباهه لطفا منبع درست بذارید در غیر این صورت تاپیک بسته میشهمرسی ویکیپدیای انگلیسی ششمین سایت پر بازدید دنیاست درسته که هر کسی میتونه توش مطلب بنویسه ولی همه مطالب چک میشن چون اگه اینطوری نبود الان شکایات وارده از سوی دول به این سایت باعث میشد این سایت بسته بشه احتمال انتظار ندارین که این حقایق رو فارس نیوز بنویسه تا معتبر باشه؟ 2
wisdom girl 93 سازنده ارسال شده در 10 فروردین، 2012 قبلنا یه عکسی بود سهم هر کشور از چرخه اقتصادی دنیا رو نشون میداد که سهم ایران حدودا 1% و سهم ترکیه 2% بود و سهم آمریکا 15-20% بود؛ نتونستم پیدا کنم تو آرشیوم, ولی اونچه مسلم هست ترکیه خیز بزرگی برای فرار کردن از لیست کشور های در حال توسعه برداشته و روند 20 سال اخیرش کاملا گویای این موضوع هست. خیلی ها معتقد هستند نفت نه تنها نعمت نیست بلکه بلا هست, منتظر باشید منابع نفتی تموم بشه و حال و روز اقتصاد های نفتی رو ببینید ترکیه هم پتانسیل فوق العاده ای در ضمینه توریسم داره که داره نسبتا خوب ازش بهره برداری میکنه, من آینده اقتصاد ترکیه رو خیلی خوب میبینم اینکه جدیدا ترکیه و ایران رو هم سطح میبینند در خیلی مسائل و معمولا باهم مقایسه میکنند موقتی هست و با این روند بعد از چند سال نمیشه این 2 کشور رو باهم مقایسه کرد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
El Roman 31720 ارسال شده در 10 فروردین، 2012 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نه این نبود یه عکسی بود که یک مستطیل برزگ رو تقسیم کرده بود به اندازه سهم گردش اقتصادی هر کشور و اسمش رو روش نوشته بود
wisdom girl 93 سازنده ارسال شده در 10 فروردین، 2012 نه این نبود یه عکسی بود که یک مستطیل برزگ رو تقسیم کرده بود به اندازه سهم گردش اقتصادی هر کشور و اسمش رو روش نوشته بود حدوداً شصت تریلیون دلار درآمد کل دنیا است.حالا خودت میتونی نسبت ها رو به دست بیاری. باسه ی امریکا حدوداً بیست درصد اقتصاد جهانه.البته بدون اینکه سرمایه های خارجیش رو در نظر بگیریم.
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری