رفتن به مطلب

طوطی انجیری


Iman-Emperatour

ارسال های توصیه شده

image-1409_4B5511F6.jpg

 

 

طوطی انجیری یکی از هزاران گونه طوطی می باشد که در گوینا و استرالیا زندگی می کند. طوطی انجیری را در جاهایی که درختان میوه زیاد داشته باشد می توان یافت درخت میوه مورد علاقه این طوطی انجیر هست به همین دلیل اسم اسن طوطی طوطی انجیری می باشد. از نظر اندازه طوطی های کوچکی هستن و به رنگ سبز و بالها سایه دار می باشد تا 2سالگی طوطی نر ماده شبیه هم هستند بعد از 2 سالگی نرها قسمت سر و نا حیه گلو دارای پرهای رنگی می شود.

این طوطی ها از بادجاریها کوچکتر هستن و در دسته بندی پرندگان میوه خوار هستن و از حشرات نیز تغذیه می کنند.طوطیها علاقمند به جنگل های مه آلود هستن و در قسمتهای پر درخت زیست می کنند.تشخیص این پرنده ها در جنگل به علت کوچک بودن و رنگ سبزشان راحت نیست حرکت این طوطیها بسیار سریع می باشد و پرواز تندی دارن در هنگام احساس خطر به بالاترین ارتفاع در خت می روند و پنهان می شوند راه تشخیص این طوطیها صدا می باشد صذای بلندی دارن و پر سر و صدا هستن.

زمان تولید مثل در اردیبهشت می باشد و تا زمانی که قدرت پرواز پیدا کنن در لا نه ای که توسط پدر مادر ساخته می شود تغذیه می شوند.نکته جالب این است که طوطی نر بر روی تخمها می نشیند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...