رفتن به مطلب

ظهور يك "مارك زاكربرگ" جديد!


ارسال های توصیه شده

یک کاربر برای جلوگیری از شکایت فیس بوک، نام خود را به صورت قانونی به مارک زاکربرگ تغییر داد.

این شخص در واقع به نوعی فیس بوک و بنیانگذار آن را دور زده است. روتم گوئز حتی اقدام به ایجاد سایت شخصی با نام زوکربرگ کرده است.

اما صبر کنید ماجرا از این عجیب تر هم می شود. گوئز یک ویدوئوکلیپ از رفتن خود به وزارت امور خارجه در روز 7 دسامبر تهیه کرده و یک روز بعد آن را در یوتیوب و وب سایت تجاری خود آپلود کرد.

یک فن پیج در بیانیه ای اعلام کرد:" داستان حقیقی آقای روتم گوئز - یکی از موسسان Like Store - این است که از طرف فیس بوک تهدید به طرح دعوی در دادگاه شده و به همین خاطر نام خود را به مارک زوکر برگ تغییر داده است"

کل این ماجراها از زمانی آغاز شد که فیس بوک یک پرونده شکایت علیه Like Store مطرح کرد. این وب سایت مدعی است با فروش like ها قصد دارد شهرت رسانه ای آنها را بالا ببرد. اما لازم نیست حتما یک نابغه باشید تا حدس بزنید این کار در واقع نقض آشکار فیس بوک و خدمات آن است.

گوئز در ماه ژانویه از این شبکه اجتماعی به خاطر بستن پروفایل شخصی و ممنوع کردن فروش Like ها و همپنین حساب کاربری جعلی اش، شکایت کرد.

بر اساس گزارش ZDnet، گروه حقوقی پارکینز کوی فیس بوک با چندین پرونده و اعلامیه پاسخ این حرکت را داد و گفت که ادعای گوئز و Like Store فروش و بازاریابی Like ها نقض آشکار حقوق فیس بوک است. بنابراین فیس بوک پروفایل و صفحه شخصی او را غیر فعال و مجوزش برای استفاده از سایت لغو کرده و از وی خواسته است تا کمپانی خود را تعطیل کند و دیگر هرگز از خدمات فیس بوک استفاده نکند.

در عوض گوئز هم نام خود را به مارک زوکربرگ تغییر داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...