رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

چندروز بیشتر به پایان سال 2011 میلادی وآغاز سال جدید میلادی نمانده است وکارشناسان صنایع مختلف از جمله آی تی در پایان هرسال بدنبال دستاوردهای تکنولوژیک وابداعات ارائه شده در ان سال هستند.

به گزارش سه نسل به نقل از مشرق،پیش بینی میشود که سال 2012میلادی جهش چشمگیری در بازار کامپیوتروابزار الکترونیک مانند موبایل رخ دهد که باامکانات بی نظیرخود،همگان را غافلگیر خواهدکرد.

 

گوشی موبایل آیفون5

 

 

علاقمندان پرفروش ترین گوشی جهان،یعنی گوشی های "آی فون"ساخت کمپانی اپل همیشه منتظر به بازار آمدن نسخه های جدیدتر این گوشی اند تا ببینند اینبار چه خلاقیت های منحصر به فردی در گوشی این کمپانی به کاررفته است؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

استیوجابز به عنوان مدیرارشدوفقید کمپانی اعلام کرده بود که آیفون5تاسال 2013 میلادی به بازار خواهدآمداماظاهرا کمپانی اپل پس از درگذشت جابزتصمیم گرفته تا آیفون 5 رادر سال آینده میلادی یعنی2012 به بازار عرضه کند.

هنوز مشخصات گوشی بعدی آیفون معلوم نیستوصحبتهایی درحدشایعه است اما ظاهرا این گوشی از فناوری بسیار پرسرعت برای اتصال به اینترنت برخوردار خواهد بود ودارای صفحه کلید مجازی است که صفحه کلید را بانورروی میزکاری خواهدانداخت وابعادووزن آن بسیار کمتر خواهدشد.

آندروید2012،نسل جدید نرم افزار سیستمهای عامل موبایل

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

کمپانی گوگل قصد دارد با ارائه نسخه جدیدوکارآمدی از سیستمهای عامل گوشی موبایل به نام آندرویید،انقلابی در سیستمهای عامل موبایل به پا کند.حرف وحدیث درباره این سیستم عامل فراوان است اما به نظر میرسدبسیاری از مشکلات نرم افزاری (موسوم به باگ)درنسخه های قبلی آندرویید حذف شده باشدواز پیچیدگی بیش از اندازه آن هم کاسته شده باشدنسخه جدید نیز موسوم بهGoogle Ice cream sandwich است.

 

ویندوز8،نسل بعدی سیستم عامل ویندوز

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
وماه دیگه یعنی تا فوریه 2012،سیستم عامل جدیدکمپانی مایکروسافت موسوم به ویندوز8به بازار خواهدآمد.دراین سیستم عامل رابط کاربری بسیاربهترشده وامنیت آن نیز در مقایسه با سیستم عامل ویندوز7 بهینه تر شده است وسیستم عامل قادر است از حداکثر توان سخت افزارهای مختلف استفاده کند.این سیستم عامل هشتمین نسل از سیستمهای عامل ویندوز است وبه همین دلیل نام آن را 8 گذاشته اند.

از قابلیتهای این سیستم عامل میتوان به ارتباط سریعتر بااستفاده از usb3و bluetooth3 ،پشتیبانی از پردازنده های arm ،رمزگزادی کامل دیسک سخت،حساسیت به نور محیط،تشخیص چهره کاربربرای لاگ این ولاگ اوت،محیط ظاهری لمسی،برجسته بینی سه بعدی وپشتیبانی تلویزیون بیسیم اشاره کرد.

 

MrakIIIدوربین canon 5d

همچون دوربین 5d نسل قبلی(markII)این دوربین نیز از وسعت وظرایف دقیق عکسبرداری استفاده خواهدکردتارقیب مناسبی برای دوربین نیکون دی 800 باشد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

قراربود این دوربین جدید زودتر از اینها به بازار بیاید اما وقوع سونامی وزمین لرزه ژاپن تاریخ ارائه آن را به بازار تا سال2012به تعویق انداخت.احتمالا دوربین جدید با قیمت 2500دلار به بازار معرفی خواهدشد.

 

iPOD3

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

همگان در بازار تبلت ها منتظرندتا آی پد 3 کمپانی اپل با وضوح بیشتر نمایشگربه بازار بیاید.اگر شایعات جدی گرفته شودقراراست تا ماه مارس2012 آی پد جدیدی با کاهش قیمت نسبی به آی پد2 به دست مشتاقان صنعت آی تی برسد.این تبلت نیز قابلیت پخش صداوتصویر به صورت کتاب،نشریه،فیلمفموسیقی،بازی،وجستجو در وب رادارد.خصوصیات اندازه و وزن آن بین یک تلفن هوشمند ویم لپ تاپ است.

کنسول بازی پلی استیشن ویتا

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

کمپانی سونی اعلام کرد نسل بعدی ابزار بازی های الکترونیک موسوم به پلی استیشن رادر 22فوریه به بازار ارائه خواهدداد.صفحه لمسی وگرافیک بسیار بهتر از خصوصیات این پلی استیشن است که قادر خواهدبود با اتصال پرسرعت به اینترنت دربازی های انلاین نیزشرکت کندوقیمت آن حدود299دلار است.از ویژگیهای این محصول دو آنالوگ استیک،صفحه نمایشگر5اینچی وLED وبا قابلیت صفحه لمسی استاین کنسول دستی امکاناتی چون بلوتوث،وای-فای،وتریجی رانیز پشتیبانی میکند.این کنسول دارای پردازشگر قدرتمند 4 هسته ای ARM CORTEX-A9 Mpcore میباشد.

 

کنسول بازی نینتندو وی یو

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...