رفتن به مطلب

کاش انقدر بزرگ میشدیم تا دنیایی بزرگ و در خورد بزرگی خود میساختیم.


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

 

اگه اجازه بدید از اینجا شروع کنم که ای کاش همه رذایل و خصوصیات اخلاقی زشت را در دنیای پیرامون خود انچنان از بین می بردیم تا شاهد زشتی و ناپاکی در کسی نبودیم و از ان رنج نمی بردیم

یکی از این خصوصیات اخلاقی زشت و پلشت استفاده از زور و موقعیت در جهت حذف و سرکوب افکار مخالف و ناسازگار هست توسط کسی که از لحاظ فکری توان تغییر و ذهنیت سازی را در خود نمی بیند ، کوته فکر است ولی به کمک ابزار موقعیت و زور دسته به مقابله میزند ...امیدوارم به طور شخصی شاهد همچین جنایتی نبوده باشید هرچند با وجود صفت های چون ازادگی ، شرافت ، عدالت خواهی نیک اندیشی و اخلاق محوری ....این امیدی ست باطل .

 

به نظرم سخت ترین و وحشتناک ترین کابوس ها وقتی اتفاق می افتد که تو انچه را می بینی فریاد میزنی ولی کسی نمی شنود و یا اگر شنید پاسخی نمی دهد و حتی از ان بدتر می شنود و سعی می کند تا دیگران نشنود !!!! ...انسان هایی هستند کابوس گونه فریاد افکار و عقابدت را نه میشنود و نه اگر شنیدند پاسخی میدهند و حتی هر کاری میکنند تا دیگران هم نشنوند کابوسی میشوند زشت و دهشناک ، کابوسی نشسته بر صندلی زور و قدرت و دروغ...

 

گفتم کاش نمی شد حقارت ادم ها را دید کاش انقدر بزرگ میشدیم تا دنیایی بزرگ و در خور بزرگی خود میساختیم که به اندازه کافی جا برای همه در ان باشد چه کسانی که موافق و شبیه به سلیقه ما می اندیشیدند و چه مخالف و ناسازگار .

 

کاش فراموش نمی کردیم که هیچ فکری قابل حدف و نابود شدن نیست و لی میشود ان را تقییر داد اصلاح کرد .

  • Like 8

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...