رفتن به مطلب

کاهش جهانی بهای اینترنت و تلفن همراه


A1000A

ارسال های توصیه شده

گروه خبری gsm: اتحادیه جهانی مخابرات اعلام کرد در صدد ارائه برنامه‌ای برای کاهش هزینه تلفن همراه و پهنای باند در سراسر دنیا است.

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تکنیوزدیلی، بر اساس گزارش اتحادیه جهانی مخابرات برنامه کاهش هزینه تلفن همراه و پهنای باند هم برای کشورهای در حال توسعه و هم کشورهای توسعه نیافته ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش‌itu قیمت پهنای باند اینترنت در طول سال گذشته در 161 کشور سراسر دنیا 42 درصد کاهش یافت اما این هزینه باز هم برای مردمی که در کشورهای فقیر به سر می‌برند باز هم قیمت بالایی است.

بر اساس این گزارش 67 درصد مردم در سراسر دنیا مشترک تلفن همراه هستند. در کشورهای توسعه نیافته ضریب نفوذ تلفن همراه فقط 50 درصد گزارش شده در حالی که در کشورهای توسعه یافته این رقم به 100 درصد رسیده است.

هم اکنون 4.6 میلیارد مشترک تلفن همراه در سراسر دنیا وجود دارد این در حالی است که 26 درصد جمعیت دنیا یا 1.7 میلیارد نفر در سال گذشته از اینترنت استفاده می کردند که 64 درصد این جمعیت در کشورهای توسعه یافته زندگی می کنند. ضریب نفوذ پهنای باند در کشورهای توسعه نیافته فقط 18 درصد گزارش شده است و چین به تنهایی یک سوم استفاده از اینترنت در کشورهای در حال توسعه را از آن خود کرده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...