ehsan_erm 854 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ شبیه سازی مسیر 8 کیلومتری حدفاصل شهرکرد تا فرخ شهر کارفرما: مسکن و شهرسازی مشاور : مهندسین مشاور آرمانشهر ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com هدف : مسیر 8 کیلومتری بین باند رفت و برگشت فاصله ای در حدود 70 متر می باشد. هدف طراحی تسهیلاتی بود که بتوان ایمنی و دسترسی را بطور همزمان در نظرگرفت. لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 29 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ دوست عزیز دوباره با لینک زیر امتحان کن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 12 لینک به دیدگاه
partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ واستون آپلود کردم ... فقط امتیاز اینا فراموش نشه ... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام میتونید دانلود کنید آیا؟ 19 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ شبیه سازی میدان پونک کارفرما ، مشاور ، پیمانکار : سازمان ترافیک شهرداری عمران ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com توضیح : نتایج شبیه سازی به تقاطع غیر هم سطح رسیده است . اما به دلایل مالی و اجرایی فعلاً تقاطع هم سطح اجرا شده است . لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 19 لینک به دیدگاه
partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ من بازم نمی تونم دانلود کنم !!!!صفحه پرشین گیگ باز میشه اما وقتی دانلود رو میزنم هیچ اتفاقی نمی افته سعی می کنه یه چیزی رو load کنه اما هیچی نمیشه !!!! الان نزدیک نیم ساعته داره لود می کنه ! رفرش هم کردم فرقی نکرد ! تو صفحه پرشین گیگ رو دریافت فایل بزن ... یا میتونی رو لینک کلیک راست کنی و save link as بزنی ..... اگر نشد بیا اینجا: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یه ویدویی هست به نامه : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ببین می تونی دانلودش کنی ؟ 13 لینک به دیدگاه
partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ شبیه سازی میدان پونک کارفرما ، مشاور ، پیمانکار : سازمان ترافیک شهرداری عمران ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com توضیح : نتایج شبیه سازی به تقاطع غیر هم سطح رسیده است . اما به دلایل مالی و اجرایی فعلاً تقاطع هم سطح اجرا شده است . لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اینم همونطوریه . ف ی ل ت ر ! برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 12 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ منطق نرم افزار در هنگام بروز حادثه در شبکه راه را از طریق فیلم زیر درک کنید در شبکه راه تصادفی روی میدهد . تصادف سریعاً شناسایی می شود و از طریق تابلو های متغییر خبری مسیرهای جایگزین اعلام می شود لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 14 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ تعریف شبیه سازی ترافیک شبیه سازی ترافیکی یکی از جدیدترین علوم مهندسی حمل و نقل وترافیک می باشد که در کشورهای که در زمینه ترافیکی پیشرفته هستند یکی از ملزومات برای تصویب طرحها به شمار می آید. در شبیه سازی ترافیکی یک خیابان ، یک تقاطع یا کل یک شهر موارد بسیار زیادی به وضوح مشخص می شود و تصمیم گیری برای مدیران و دست اندرکاران شهری را بسیار راحت می کند. امروزه دوران سعی و خطا در ترافیک به پایان رسیده است و مدیران شهری می دانند ، که شاید تغییر جهت یک خیابان بار مالی زیادی برای شهر به طور مستقیم ندارد ، ولی به طور غیر مستقیم هزینه های زیادی را در نتیجه تغییر عادات ترافیکی رانندگان به شهر تحمیل می کند. از این رو به شبیه سازی قبل از اجرا اهمیت زیادی می دهند. در ذیل پاره ای از مزایای شبیه سازی را درهر یک از طرحهای شهری به اطلاع می رسانیم: طرح جامع : به توجه به کلی بودن این طرح می توان نتایج احداث یک شریان شهری یا خارج شهری و ... را در کل شبکه مشاهده کرد و گزینه صحیح را انتخاب کرد. طرح تفصیلی : در این طرح می توان نتایج یک یا دو طرفه کردن ، پیاده مدار کردن ، اصلاحات هندسی ، بن بست کردن ، غیر همسطح کردن ، ایجاد یا حذف بدنه تجاری ، و ... در کل شهر یا یک محله از شهر با وضع موجود مقایسه کرد. بافت فرسوده : این بافت با توجه به رشد ارگانیک خود یکی از معضلات امروزی شهرها می باشد . در شبیه سازی می توان هر نوع مداخله در بافت را در نرم افزار مدل کرد و نتایج قبل و بعد را با هم مقایسه کرد. طراحی شهری : با توجه به ریزتر شدن این طرح در حد خیابان طرحهایی نظیر پیاده مدار شدن ، حذف پارکینگ حاشیه ای و احداث پارکینگ های تجمعی ، تاثیرات ایجاد مراکز محله قوی و ... را مورد بررسی قرار داد. ترافیکی : با مدلسازی در این نرم افزار می توان با استناد به نتایجی که از آمارگیری و نرم افزار بدست آمده است می توان نوع تقاطع مناسب را انتخاب کرد و غیر هم سطح بودن یا تقاطع چراغدار و میدان و ... مورد ارزیابی قرار داد 18 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ علاوه بر خروجی های دو بعدی و سه بعدی موارد زیر هم جزء خروجی های کمی می باشد میزان مصرف سوخت در وضع موجود و پیشنهادی میزان تردد در وضع موجود و پیشنهادی میزان آلودگی هوا در وضع موجود یا پیشنهادی سرعت در شبکه در قبل و بعد تعداد توقف ها در واحد زمان در قبل و بعد دانسیته در قبل و بعد از طرح پیشنهادی زمان سفر در شبکه در وضع موجود و پیشنهادی میزان تاخیر در قبل و بعد زمان لازم برای پیمایش هر کیلومتر با امکان مقایسه قیل و بعد زمان کل سفر در قبل و بعد 15 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ کاربردهای نرم افزار aimsun عارضه سنجی ترافیکی احداث کاربریهای مهم مطالعات اثرسنجی ترافیکی 1-2 پیاده مدار کردن یک یا چند خیابان 2-2 اصلاحات هندسی : حذف میدان و یا غیر هم سطح کردن و .... 2-3 بررسی تغییر جهات ترافیکی 2-4 انتخاب نوع تقاطع : هم سطح یا غیرهمسطح 2-5 تاثیر ایجاد ورودی و خروجی به یک مسیر 2-6 مدل کردن تقاطعهای هوشمند به طور کلی کلیه ایده های تیم را که بر روی ترافیک تاثیرگذار است را می توان در این نرم افزار مدل کرد و در نهایت گزینه برتر را انتخاب کرد 12 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ در این قسمت نمونه از خروجیهای مستقیم نرم افزار قرار داده می شود لینک دانلود برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام جالبه از دست ندهید. خروجیها علاوه بر سه بعدی و دو بعدی به صورت فایل پیوست نیز قابل ارائه است . 9 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : انتخاب نوع تقاطع هم سطح یا غیر هم سطح در شیراز از بین 23 آلترناتیو پیشنهادی کارفرما : شهرداری شیراز مشاور : طرح و پژوهش آرین ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com 10 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : مطالعات ساماندهی ورودی های تهران - ورودی آزاد راه تهران - کرج کارفرما : شهرداری تهران ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com دوستان این طرح به عنوان طرح برتر شهرداری تهران شناخته شد 10 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ انقلابی ترافیکی در طرح های جامع و تفصیلی شهرسازی و ترافیک با استفاده از نرم افزار transcad بررسی قابلیت ها و ویژگی ها لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با استفاده از این نرم افزار تمامی مدلهای 4 مرحله ای محاسبه می شود و پیش بینی ها بر اساس یک منطق صحیح جلو می رود و در نهایت خطوط تمایل سفر ترسیم می شود. دقت شود که فقط و فقط بر مبنای خطوط تمایل سفر می توان پیشنهاد تعریض یا ... برای یک معبر ارائه داد . 8 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : مطالعات ترافیکی ایجاد شهر جدید ملک کیان با جمعیت 135000 نفر کارفرما : مسکن و شهرسازی تبریز ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com 7 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : ساماندهی مسیر 8 کیلومتری شهرکرد - فرخ شهر کارفرما : مسکن و شهرسازی شهرکرد ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com 7 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : طراحی ترافیکی معابر شهرک تفریحی - مسکونی در چمستان کارفرما : شخصی مرجع تصویب : شهرداری چمستان ( مازندران ) ترافیک من : ehsanrezghian@gmail.com 7 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ نام پروژه : شبیه سازی ترافکی ایجاد ایستگاه پمپ بنزین در حاشیه محور تندرو نمونه خارجی لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 8 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ دانلود نشریه استانداردهای پل سازی - کمیاب دوستان حالشو ببرند لینک دانلود : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 11 لینک به دیدگاه
ehsan_erm 854 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 آذر، ۱۳۹۰ دوستان این فرمت را در اصل در قالب اکسل تهیه کرده ام . انشاءالله به زودی فرمت اکسل را هم می گذارم . مزیت این فایل این است که همزمان با وارد کردن حجم شمارش شده معادل سواری نیز محاسبه شده و از آنجا مقدار ضریب ساعتی اوج phf نیز محاسبه می شود . 12 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده