Artaria 13629 ارسال شده در 6 اسفند، 2011 سلام، چجوری میشه بسته های اینترنت ایرانسلو با اس ام اس فعال کرد ؟ 4
AmirVet 695 ارسال شده در 6 اسفند، 2011 با اسم ام اس؟ بسته های رویایی مد نظرتون هست دیگه؟ شما کدهایی رو که تو عکس زیر میزنی رو بنا به نیازی که داری(یک روزه،یک هفته ،یک ماهه) انتخاب میکنی و میزنی بعد برات یه اس ام اس میاد که فعال شد همین تمام. البته باید قبلش به اون اندازه شارژ داشته باشید! اگر هم که میخوای پی گیری کنی که چه قد از حجمت مونده از کدای زیر: 6
Artaria 13629 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2011 با اسم ام اس؟بسته های رویایی مد نظرتون هست دیگه؟ شما کدهایی رو که تو عکس زیر میزنی رو بنا به نیازی که داری(یک روزه،یک هفته ،یک ماهه) انتخاب میکنی و میزنی بعد برات یه اس ام اس میاد که فعال شد همین تمام. البته باید قبلش به اون اندازه شارژ داشته باشید! اگر هم که میخوای پی گیری کنی که چه قد از حجمت مونده از کدای زیر: نه اینو که میدونم، من کد رو میزنم ولی اررور میده ، میخوام با اس ام اس فعالش کنم، قبلا دیده بودم میشه 3
AmirVet 695 ارسال شده در 6 اسفند، 2011 با اس ام اس رو اطلاع ندارم متاسفانه! البته این ارور طبیعیه این چند دفعه ای که خودم گرفتم توی چند ساعت کد رو زدم تا بالاخره تونستم بگیرم! 4
deremel400 495 ارسال شده در 7 اسفند، 2011 تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند . 3
Artaria 13629 سازنده ارسال شده در 7 اسفند، 2011 تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند . آها، دیدم همش اررور میده، از همرا اول گرفتم 1
AmirVet 695 ارسال شده در 7 اسفند، 2011 تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند . جدی؟؟؟؟؟؟؟ اینکه خیلی ضد حاله. حالا ما که دانشجو شهرستانیم چی کار کنیم!!! همراه اول هم که حال نمیده!! 2
deremel400 495 ارسال شده در 8 اسفند، 2011 جدی؟؟؟؟؟؟؟اینکه خیلی ضد حاله. حالا ما که دانشجو شهرستانیم چی کار کنیم!!! همراه اول هم که حال نمیده!! بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه . از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری 3
AmirVet 695 ارسال شده در 8 اسفند، 2011 بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه . از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری فک کنم باید با این وضع تا دو هفته صبر کنم زمستون بشه!!!!!!! تا پنج شنبه هفته پیش که شهرستان بودم کار میکرد ایرانسل حالا این هفته اون ترافیک یک ماهش تموم شد و میخواستم شنبه که میرم یه بار دیگه شارژش کنم که این طور شده!! 1
Avenger 19334 ارسال شده در 8 اسفند، 2011 زیاد زور نزن فعلا تا پایان پاییز بسته اینترنت فعال نمیشه تا طرح زمستانه بیاد 1
Artaria 13629 سازنده ارسال شده در 8 اسفند، 2011 بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه . از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری منم طرح همرا اول گرفتم، واقعا سرعتش پایینه، کفر آدمو در میاره
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 13 اسفند، 2011 سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟ من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو. فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود 1
Artaria 13629 سازنده ارسال شده در 13 اسفند، 2011 سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو. فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود من تقریبا دو سه هفته پیش داشتم خیلی خوب بود، سرعت دانلودش بعضی وقتا تا 40 kb/s هم میرسید 1
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 14 اسفند، 2011 من تقریبا دو سه هفته پیش داشتم خیلی خوب بود، سرعت دانلودش بعضی وقتا تا 40 kb/s هم میرسید 1
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 14 اسفند، 2011 منم از gprs ایرانسل استفاده میکنم اما فقط شبها از ساعت 9 به بعد مشکل سرعت دارم ولی دم صبح تا نزدیکهای ظهر سرعتش واقعا عالیه... 2
deremel400 495 ارسال شده در 14 اسفند، 2011 سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو. فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود اصلا نمیشه نسخه کلی داد .هر منطقه ای سرعتش متفاوته و بستگی به نوع تجهیزات و آنتن و از همه مهمتر ترافیک ارتباطی منطقه شما داره.بعضی مناطق سرعت خیلی خوبی داری بعضی مناطق از دیال آپ هم کمتره 2
ارسالهای توصیه شده