رفتن به مطلب

چجوری میشه بسته های اینترنت ایرانسلو با اس ام اس فعال کرد ؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام، چجوری میشه بسته های اینترنت ایرانسلو با اس ام اس فعال کرد ؟:ws52:

  • Like 4
ارسال شده در

با اسم ام اس؟

بسته های رویایی مد نظرتون هست دیگه؟

شما کدهایی رو که تو عکس زیر میزنی رو بنا به نیازی که داری(یک روزه،یک هفته ،یک ماهه) انتخاب میکنی و میزنی بعد برات یه اس ام اس میاد که فعال شد همین تمام.

البته باید قبلش به اون اندازه شارژ داشته باشید!

gsm_tb_fa_Large_13.jpg

 

 

اگر هم که میخوای پی گیری کنی که چه قد از حجمت مونده از کدای زیر:

 

gsm_tb_fa_12.jpg

  • Like 6
ارسال شده در
با اسم ام اس؟

بسته های رویایی مد نظرتون هست دیگه؟

شما کدهایی رو که تو عکس زیر میزنی رو بنا به نیازی که داری(یک روزه،یک هفته ،یک ماهه) انتخاب میکنی و میزنی بعد برات یه اس ام اس میاد که فعال شد همین تمام.

البته باید قبلش به اون اندازه شارژ داشته باشید!

gsm_tb_fa_Large_13.jpg

 

 

اگر هم که میخوای پی گیری کنی که چه قد از حجمت مونده از کدای زیر:

 

gsm_tb_fa_12.jpg

نه اینو که میدونم، من کد رو میزنم ولی اررور میده ، میخوام با اس ام اس فعالش کنم، قبلا دیده بودم میشه :ws52:

  • Like 3
ارسال شده در

با اس ام اس رو اطلاع ندارم متاسفانه!

 

البته این ارور طبیعیه :w16:

این چند دفعه ای که خودم گرفتم توی چند ساعت کد رو زدم تا بالاخره تونستم بگیرم!

  • Like 4
ارسال شده در

راستش من تا حالا ندیدم از طریق پیامک بشه فعال کرد!!!!!!!

  • Like 4
ارسال شده در

تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند .

  • Like 3
ارسال شده در
تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند .

آها، دیدم همش اررور میده، از همرا اول گرفتم hanghead.gif

  • Like 1
ارسال شده در
تا دی ماه و جشنواره زمستان تمام طرحهای ایرانسل غیر فعاله .مثل همیشه اپراتورها هیچ ارزشی برای کاربر قائل نیستند .

جدی؟؟؟؟؟؟؟

اینکه خیلی ضد حاله.

حالا ما که دانشجو شهرستانیم چی کار کنیم!!!:ws52:

همراه اول هم که حال نمیده!!

  • Like 2
ارسال شده در
جدی؟؟؟؟؟؟؟

اینکه خیلی ضد حاله.

حالا ما که دانشجو شهرستانیم چی کار کنیم!!!:ws52:

همراه اول هم که حال نمیده!!

 

بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه .

 

از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری:ws38:

  • Like 3
ارسال شده در
بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه .

 

از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری:ws38:

فک کنم باید با این وضع تا دو هفته صبر کنم زمستون بشه!!!!!!!

تا پنج شنبه هفته پیش که شهرستان بودم کار میکرد ایرانسل حالا این هفته اون ترافیک یک ماهش تموم شد و میخواستم شنبه که میرم یه بار دیگه شارژش کنم که این طور شده!!

  • Like 1
ارسال شده در

زیاد زور نزن فعلا تا پایان پاییز بسته اینترنت فعال نمیشه تا طرح زمستانه بیاد:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
بله عزیز جدیه حدود یک هفته است که طرح های ایرانسل فعال نمیشه .

 

از همراه اول که نگو دلم خونه .من دیدم بالای گوشیمeمیاد خوشحال شدم رفتم یدونه بسته یک ماه 10تومنی فعال کردم .دریغ از 1MBکه از این اینترنت همراه اول دزد بتونم استفاده کنم.اصلا کانکت نمیشه .تا به زور هم کانکت میشه با سرعت 5KB/Sچند بار هم زنگ زدم09990همش جواب سربالا دادند این دفعه آخر که طرف منظور حرفش این بود که مشکل از خودته می خواستی سیم کارت همراه اول نخری:ws38:

منم طرح همرا اول گرفتم، واقعا سرعتش پایینه، کفر آدمو در میاره whistle.gif

ارسال شده در

بسته ها درست شده من دیشب گرفتم hapydancsmil.gif:w16::ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

آره منم الان گرفتم

  • Like 2
ارسال شده در

سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟

من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو.

فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود:w58:

  • Like 1
ارسال شده در
سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟

من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو.

فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود:w58:

من تقریبا دو سه هفته پیش داشتم خیلی خوب بود، سرعت دانلودش بعضی وقتا تا 40 kb/s هم میرسید

  • Like 1
ارسال شده در
من تقریبا دو سه هفته پیش داشتم خیلی خوب بود، سرعت دانلودش بعضی وقتا تا 40 kb/s هم میرسید

:w58:

  • Like 1
ارسال شده در

منم از gprs ایرانسل استفاده میکنم اما فقط شبها از ساعت 9 به بعد مشکل سرعت دارم ولی دم صبح تا نزدیکهای ظهر سرعتش واقعا عالیه...whistle.gif

  • Like 2
ارسال شده در
سرعتش چطوره برا ایرانسل؟؟

من یه سری قبلا فعال کردم البته یه روزشو.

فکر کنم باهس فقط شد یه گوکل باز کنم.اصلا سایت باز نمیکرد.سرعت دانلود 1 بود:w58:

 

اصلا نمیشه نسخه کلی داد .هر منطقه ای سرعتش متفاوته و بستگی به نوع تجهیزات و آنتن و از همه مهمتر ترافیک ارتباطی منطقه شما داره.بعضی مناطق سرعت خیلی خوبی داری بعضی مناطق از دیال آپ هم کمتره

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...