رفتن به مطلب

باز کردن رمز عبور شبکه های بی سیم – WiFi


ارسال های توصیه شده

گاهی اوقات بدلیل زیاد بودن رمزهای عبور برنامه های مختلف، بیشتر آن ها در دراز مدت فراموش می شوند و به طبع مشکلات فراوانی را بوجود می آورند. مدیران شبکه ها نیز از این واقعیت جدا نیستند و با فراموش کردن رمز عبور مجبور به خرج هزینه های زیاد می شوند اما توسط نرم افزاری که معرفی خواهیم کرد شما می توانید در کامپیوتری که رمز عبوری در آن ثبت می شود، پسوورد را بازیابی کنید.

Wireless Key Viewer نرم فزاری رایگان و کم حجم می باشد که می تواند به عنوان یک دستیار کوچک اما موثر به شما و مخصوصا مدیران شبکه های بی سیم کمک کند. توسط این برنامه شما قادرید تا رمز عبور تمامی شبکه های بی سیم WEP / WPA را که در کامپیوتر شما ذخیره شده اند را بازیابی کنید. این نرم افزار نیاز به نصب ندارد و بدون هیچ گونه فایل DLL ای کار می کند. فقط نرم افزار را بر روی سیستم خود کپی کنید و آن را اجرا کنید و کار تمام است.

لازم به ذکر است که این برنامه یک برنامه هک کردن شبکه های بی سیم نیست و در صورتی می تواند رمز عبوری را بازیابی کند که بر روی سیستم هایی اجرا شود که رمز عبور در سیستم عامل ثبت شده باشد. در این صورت قادر به بازیابی رمز عبور است و در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهد. همچنین اگر این رمز توسط نرم افزار دیگری محافظت شود، قادر به باز کردن آن نیست.

PCAVWK0.gif

با این که این نرم افزار قادر است تا تمامی رمزهای عبور شبکه های بی سیم را بازیابی کند اما در صورتی است که شما به شبکه توسط سرویس “Wireless Zero Configuration” ماکروسافت ویندوز XP و یا سرویس “WLAN AutoConfig” ویندوز ویستا متصل باشد.

نرم افزار قادر است تا تمامی رمزها را ذخیره کند و آن ها را به صورت Text/Html/XML تبدیل کند. همچنین یکی از امکانات خوبی که نرم افزار را نسبت به گونه های مشابه قدرتمند تر کرده است، قابلیت حمل بدون نصب است (Portable) توسط این قابلیت شما می توانید بدون نصب، آن را بر روی هر سیستمی اجرا کنید و کاملا از آن با تمامی توانایی هایش استفاده کنید! برای دریافت نرم افزار به لینک اول مرجعه کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

http://www.nirsoft.net

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...