رفتن به مطلب

زنان زیبای اولیه باعث منقرض شدن انسانهای اولیه شدند! +


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
:w58:
  • Like 3
ارسال شده در

بر خلاف نظریات پیشین در مورد از بین رفتن نئاندرتال‌ها بر اثر مواجهه با هوش برتر انسان مدرن، دانشمندان دانشگاه آریزونا بر این باورند كه این انسانهای اولیه، خود از هوش بالایی به نسبت زمان خویش برخوردار بوده‌اند كه منجر به انقراض آنها شده است. هوش و جذابیت زنان نئاندرتال باعث جفت‌گیری اجداد انسان كنونی با آنها شده كه در آخر حكومت بر زمین را به دست گرفته‌اند. محققان در پی اجرای داده‌ها در مورد حیات انسانی در اروپا و آسیا طی آخرین عصر یخی در یك برنامه رایانه‌یی به این نظریه رسیدند. نئاندرتال‌ها و انسانهای مدرن برای هزاران سال در این زمان در كنار هم زندگی كرده‌اند تا زمانی كه نئاندرتال‌ها در 30 هزار سال قبل منقرض شدند. طبق این پژوهش، در زمان جست‌وجوی غذا توسط دو انسان روی زمین، نئاندرتال‌ها به آرامی توسط تعداد بیشتری از انسانهای مدرن، جذب شده و در آخر به عنوان یک جمعیت قابل تشخیص ناپدید شدند. به گفته پرفسور جولیان ریل سالواتوره از دانشگاه كلورادو، این پیوند نژادی به معنی از بین رفتن نژاد نئاندرتال بوده و در حقیقت موفقیت این گونه منجر به انقراض آنها شده است. مایكل بارتون از دانشگاه آریزونا اظهار كرد: ما چارچوبهای نظری و روش شناختی طراحی كرده‌ایم كه بازخوردهای سه سیستم تكاملی بیولوژیكی، فرهنگی و محیطی در آن گنجانیده شده است. وی افزود: یكی از نتایج علمی جالب این پژوهش كه به بررسی تغییرات فرهنگی و محیطی در رفتارهای كاربری زمین پرداخته، نشان داده كه چگونه نئاندرتال‌ها نه به دلیل برخورداری از تندرستی كمتر از دیگر انسان‌ریخت‌های حاضر در آخرین عصر یخبندان، بلكه به دلیل پیچیدگی‌های رفتاری مشابه آنها با انسان مدرن از بین رفته‌اند

  • Like 7
ارسال شده در

11714_481.jpg

 

 

11713_736.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

 

 

11713_736.jpg

 

عجب جیگریه لامصب این زن نئاندرتال.......

 

همینجور دارم تحلیل میرم، چیزی به انقراض کاملم نمونده......:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

:w58::w58:

این خوشکله مونثه؟:w58:

من حاضرم این و به عنوان هووم خواستگاری کنم:icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در
عجب جیگریه لامصب این زن نئاندرتال.......

همینجور دارم تحلیل میرم، چیزی به انقراض کاملم نمونده......:ws37:

شما علما کلا به همه جنس مونث ها گویا نظر دارین. icon_pf%20%2834%29.gif

به زن اولیه دیگه چیکار داری؟ w000.gif

ارسال شده در

فکر نکنم اون عکس دوم خانوم باشه ها :ws52:

ارسال شده در
فکر نکنم اون عکس دوم خانوم باشه ها :ws52:

چرا خانمه،ادم های اولیه یا ریش داشتند یا نداشتند.

مرد=ریشو و زن = سبیلو.w58.gif

ریش تراش نبوده که اون زمان.:w16:

ارسال شده در

کدوم مرده کدوم زنه؟:ws52::ws52:

ارسال شده در

چرا من قبل ازدواج اینو ندیدم ...

الان دیگه دیرههههههههه :sigh:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...