رفتن به مطلب

اخبار جدید از بازی های جدید


ارسال های توصیه شده

[h=1]بازی ترکمن چای [/h]

به نقل سایت «میرمهنا»: بازی رایانه ای ترکمنچای که به عنوان دیگر بازی ایرانی با موضوع ملی گرایانه می باشد که در استودیو بازی سازی پویانما طراحی و تولید گردیده است. ترکمنچای دیگر بازی ایرانی است که توانست با تکیه بر تجربه ساخت بازی میرمهنا به عنوان محصول مکمل این بازی رایانه ای در ۱۱ مرحله آماده عرضه به بازار داخل و خارج از ایران گردد. بعد از میرمهنا بازی رایانه ای ترکمنچای به عنوان دیگر بازی با موضوع ملی با ریشه تاریخی می باشد. در این بازی رایانه ای که موضوع مبازرات عباس میرزا و مردم آذربایجان علیه نیروهای تزاری روس را در ۲۰ صحنه سینمائی داخل بازی روایت میکند. این بازی ایرانی در حال ترجمه به زبانهای فارسی , ترکی , ارمنی , انگلیسی , روسی , آلمانی و فرانسه می باشد که امید میرود به زودی وارد بازار اروپا و آسیا گردد. مرتضی رضایی مدیر پروژه بازی ترکمنچای اضافه کرد داستان این بازی حدود نیم قرن بعد از حماسه آفرینی های میرمهنا در جنوب کشور, این بار توسط آذری های دلاور در شمال غرب کشور صورت میگیرد. در بازی ترکمنچای با شخصیت های موثر در دفاع مردمی آذری ها و همچنین شخصیت عباس میرزا ولیهد , آشنا میشویم که به روایت بخشی از مبارزات تاریخی آن زمان مرتبط با عهد نامه ترکمنچای و عهد نامه گلستان که توسط کشور روسیه به ایران تحمیل شد می پردازد. ایشان ویژگیهای بازی “ترکمنچای” را در مکانیک ها و گیم پلی های جدید و تنوع سلاح ها دانست همچنین بهبود صحنه های سینمائی و بهینه کردن روند بازی را از مزیت های این بازی ایرانی دانست . بازی ترکمنچای از یک تیم ۱۴ نفره از متخصصان حرفه ای و طراحان بازی های ویدئویی رایانه ای بهره میگیرد. از دیگر محصولات که تولید آن در استودیواسپریس پویانما به تازگی کلید خورده است بازی آرش کمانگیر و میرمهنا ۲ می باشد

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

. بخشی از سناریو و گفته های “آراز” شخصیت اصلی در بازی ترکمنچای. من سالهای زیادی رو توی جنگ بودم. بهترین سالهای عمرم رو. جنگ هایی که یا اجنبی ها به ما تحمیل کردن و یا خیانت یه عده و بی کفایتی یه عده دیگه باعث روشن شدن آتیششون شد. جنگ هایی که هم من خیلی از مهمترین چیزهای زندگیمو توش از دست دادم، هم خیلی از مردم کشورم و هم خود کشورم. ما با تمام توان از کشورمون دفاع کردیم، اما شاید تمام توانمون کافی نبود. ما با دشمنمون مردانه جنگیدیم و از جون مایه گذاشتیم. من وجدانم راحته که کم فروشی نکردیم. این وسط فقط عده کمی بودن که خائن و یا بی کفایت بودن. اما مشکل اینجا است که اون افراد خائن و بی کفایت در نتیجه جنگ, مؤثرتر از کسانی بودن که وطن پرست بودن و تمام زندگیشون رو برای دفاع خرج کردن. ما توی جنگ شکست خوردیم و خیلی خسارت دیدیم. این یه حقیقته. ما قسمت های زیادی از خاک کشورمون رو از دست دادیم و استقلال کشورمون تحت تأثیر نتیجه جنگ قرار گرفت. کسی نمی تونه منکر خسارت هایی بشه که نه تنها به مردم، بلکه به سرزمینمون وارد اومد. ضررهایی که ما توی این جنگ بهمون وارد شد و حقارتی که کشیدیم مثل یه بغض شد تو دل تمام مردم با وجدان این سرزمین. من و تمام مردم این بغض رو به فرزندانمون و اونها هم به فرزندانشون انتقال می دن. این بغض نسل به نسل با ما است تا روزی اگه دوباره اجنبی فکر تجاوز به خاک ما از سرش گذشت، سر باز کنه. وقتی اون بغض سر باز کنه، فرزندان ما اون رو سر دشمنشون خالی می کنن و من می دونم که اونها مردونه خواهند جنگید. فرزندان ما از ما درس می گیرن و یک ذره از خاکمون رو تسلیم دشمن نخواهند کرد. من، آراز، قول می دم که ترکمنچای؛ عقده ای شده که خودش مانع تکرار خودش خواهد بود. فقط نسل به نسل باید منتقل بشه. باید داستانش به هر زبانی تعریف بشه تا غبار تاریخ اون رو محو نکنه.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

همان طور که میدانید، مدت زیادی از عرضه آخرین نسخه از سری بسیار پر طرفدار و محبوب Call Of Duty نمیگذرد. آخرین بازی از این سری Call Of Duty:Modern Warfare 3 نام دارد. حتما این را هم شنیده اید که بلافاصله پس از عرضه این بازی، اکتیویژن تایید کرد که نسخه دیگری از این سری در دست ساخت است که استودیو سازنده آن نیر Treyarch خواهد بود. اما حرف و حدیث های زیادی پس از منتشر شدن این خبر درباره محتوا این بازی و این بازی چگونه بازی است و آیا دنباله عملیات سری است یا خیر به وجود آمد.

.

.

callofduty_black-ops.jpg

.

.

.

 

در آخرین شماره از مجله انگلیسی Official PlayStation Magazine مطرح شده بود که به احتمال زیاد Black Ops 2 یا همان دنباله دستان Call of Duty: Black Ops پروژه بعدی اکتیویژن است. علاوه بر این ها در خیلی از سایت ها و مجلات دیگر هم این موضوع مطرح شده بود. این در حالی است که چندی پیش شایعه شده بود اکتیویژن بازی با نام Call Of Duty:Iron Wolf منتشر خواهد کرد که شاید دنباله همان عملیات سری باشد.

به هر حال تقریبا قطعی به نظر میرسد که Black Ops 2 سال دیگر عرضه شود و باری دیگر سری Call Of Duty با عرضه این بازی رکورد ها را بشکاند.

لینک به دیدگاه

[h=1]مرگ نسخه ی PC بازی Ghost Recon: Future Soldier فرا رسید[/h]

نسخه ی PC بازی Ghost Recon: Future Soldier که شایعات و حرف و حدیث های زیادی درباره ی آمدن و نیامدنش شنیده بودیم، امروز رسما منتفی شد ویوبی سافت PC بازان را به Ghost Recon آنلاین رایگان دعوت کرده است.

ghost-recon-future-soldier.jpg

آقای Sebastien Arnoult که سازنده Ghost Recon Online است در این باره گفته است:

“با وجود این که عنوان Ghost Recon Online تنها برای PC بازان در دسترس است؛ اما ما این بار تصمیم گرفتیم که Ghost Recon بعدی را که Future Soldier نام دارد، تنها برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 عرضه کنیم. البته در ابتدا قصد داشتیم که این بازی را برای PC هم عرضه کنیم اما دلیل این که حدودا ۹۵% افراد نسخه کپی بازی را میخرند ما هم از این کار دست برداشتیم اما به PC بازان قول میدهیم که Ghost Recon Online حسابی سر آن ها را گرم کند و بازی خوبی برای آن ها باشد.”

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...