رفتن به مطلب

مشخصات ابر تلفن همراه جدید شرکت htc لو رفت + عکس و مشخصات


ارسال های توصیه شده

به گزارش زوم آی تی از انگجت و جی اس ام ارنا، طراحی و مشخصات فنی احتمالی تلفن جدید اچ تی سی با نام رمز Zeta به بیرون درز کرده است. این تلفن قرار است: پردازنده 4 هسته ای، سرعت 2.5 گیگاهرتز و حافظه 1GB RAM داشته باشد. نمایشگر Zeta نیز 4.5 اینچ با رزلوشن HD و سیستم عامل آن جدیدترین نسخه اندروید خواهد بود.

 

براساس گزارش انگجت، HTC در حال ساخت تلفن هوشمند جدید با نام Zeta و صفحه نمایش 4.5 اینچ با وضوح تصویر 1280x720 پیکسل است. سیستم عامل این تلفن اندورید 4.0 یا Ice Cream Sandwich با رابط کاربری مخصوص HTC یعنی Sense UI خواهد بود.

 

707590d2008a8e80f15b39c1bedd85e7_L.jpg

 

براساس اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، ابعاد این گوشی 108.8 در 60.9 در 9.8 میلی متر و وزن آن 146 گرم خواهد بود. در دل این گوشی یک حافظه 32GB و دوربین 8 مگاپیکسل با فلش دوگانه LED وجود دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی Zeta قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080p است. یک دوربین 1.3 مگاپیکسل نیز در جلوی گوشی و برای گفتگوی ویدیوی قرار داده شده است. از دیگر امکانات Zeta می توان به پردازنده 4 هسته ای 2.5 گیگاهرتزی APQ8064 Qualcomm S4 هدفون Beats و باتری 1830mAh اشاره کرد.

 

طراحی گوشی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید جذاب و کمی متفاوت از آنچه تا به حال در تلفن های دیگر HTC مشاهده کرده ایم، است. براساس اطلاعات اعلام شده سیستم عامل این گوشی اندروید 4.0 خواهد بود پس دلیلی به اضافه کردن چهار دکمه پایین گوشی نیست این دکمه ها در نسخه های قبلی اندروید لازم بودند. اما HTC در تلفن Zeta که مبتنی بر این اندروید 4.0 است نیز این دکمه ها را قرار داده که ممکن است در نسخه نهایی، حذف شوند.

 

در پشت گوشی دو قسمت پلاستیکی بدنه توسط یک قسمت فلزی در وسط گوشی از هم جدا شده اند. در قسمت بالا، اسپیکر، لنز دوربین، فلش دوگانه و لوگوی Beat به چشم می خورد.

 

ممکن است این عکس حقیقی نباشد و چنین تلفنی وجود نداشته باشد اما دلایل و شواهد زیادی مبنی بر حقیقی بودن Zeta وجود دارد. به هر حال آنچه در خبرها منتشر شده حاکی از آن است که HTC به زودی این تلفن هوشمند قدرتمند را رسما معرفی خواهد کرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...