رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

تاريخچه مرکز علمي - کاربردي موسسه علامه قطب راوندي

 

 

مرکز تخصصي آموزش زبانهاي خارجي علامه قطب راوندي در سال 1372 با مجوز رسمي وزارت فرهنگ و آموزش عالي ( علوم، تحقيقات و فناوري) در مقطع کارشناسي تاسيس شد و تا پايان سال 1377 در مقطع کارشناسي رشته هاي انگليسي - آلماني - فرانسه و عربي دانشجويان بسياري را تعليم داده که در حال حاضر بسياري از آن عزيزان در رتبه ها و درجات مختلف در خدمتگزاري به ملت شريف ايران شاغل بوده و بسياري از فارغ التحصيلان اين موسسه به مقاطع بالاتر ارتقاء يافتند.

 

اين موسسه از سال 1387 همکاري خود را با دانشگاه جامع علمي - کاربردي آغاز نموده و در ارائه دوره هاي تخصصي و مورد نياز کشور اقدام نمود.

موسسه قطب راوندي در سال 1379 دامنه فعاليت خود را بر اساس مجوز رسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي توسعه داده و متناسب با اهداف و دستور العمل هاي علمي - فرهنگي - هنري و آموزشي اين وزارتخانه، به برنامه ريزي و ارائه خدمات مورد نياز جوانان عزيز خصوصا دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهها و مراکز آموزش عالي همت گماشت.

 

در حال حاضر مديريت اين موسسه سطح آموزشي خود را م طابق استانداردهاي جهاني ارتقاء داده و در عين بالا بردن کيفيت علمي و آموزشي، زمينه هاي لازم را جهت فراگيري زبانهاي خارجي براي هموطنان عزيز فراهم ساخته است.

نظر به اينکه هزينه آموزش زبانهاي خارجي - کامپيونر و ساير مهارتهايي که مقطع تحصيلي خاصي را شامل نمي شوند در مراکز غير دولتي ايران نسبت به آموزش در مدارس غير انتفايي کشور بسيار اندک بوده و از طرف ديگر هزينه هاي آموزشي در اين مراکز، نسبت به ساير کشور ها بسيار ناچيز مي باشد، به کليه دانش پژوهان و علاقه مندان يادگيري مهارتهاي ياد شده توصيه مي گردد به منظور دسترسي به دانش و مهارت مورد نياز خود قبل از هر گونه اقدام، خصوصا اعزام به خارج از کشور، اين دانشها را در کشور خود بياموزند و مطمئن باشند موسسه قطب راوندي در حال حاضر از کيفيت علمي و آموزشي عالي برخوردار بوده و به جرات اعلام مي داريم که نسبت به کالج ها و مدارس زبانهاي بين المللي خصوصا انگليسي و فرانسه در کشور هاي هدف از هيچ گونه نقصاني بر خوردار نمي باشد

موجب افتخار است که در حال حاضر بسياري از موسسات صاحب نام تهران همکاري اساتيد قطب راوندي را براي خود امتياز مي دانند

لذا اين موسسه در آينده اي بسيار نزديک از اين افتخار نيز بر خوردار خواهد شد که اساتيد زبان بسياري از موسسات زبان تهران را از طريق فارغ التحصيلان دوره هاي بين المللي قطب راوندي تامين کند.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...