رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

سلام دوستان

 

 

احتمالا در جریان مصوبه وزارت علوم ایران برای تحریم پایگاه انتشارات الزویر هستید, تصمیمی که می تواند برای جامعه دانشگاهی ایران تبعات بسیار منفی داشته باشد. طوماری مستدل در اعتراض به این تصمیم توسط جمعی از دوستان آماده شده , از شما دعوت می کنم با رفتن به لینک زیر آنرا امضا نمایید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

چند نکته در اهمیت اعتراض به این تصمیم و مفید بودن بالقوه این نامه لازم به ذکر است:

 

1- هرچند که بعضی این تصمیم را جدی نمی گیرند و لغو سریع آنرا بدیهی می گمارند, با توجه به تصمیم رسمی وزارت کشور در جلسه ای با حضور سران چندین دانشگاه ریسک لغو نشدن تصمیم کم نیست و فشار جامعه دانشگاهی در جهت تغییر این سیاست موثر خواهد بود.

 

2- این اعتراض جنبه سیاسی ندارد چرا که در درون ایران نیز وبسایتها و روزنامه هایی از جناح های مختلف به آن اعتراض کرده اند و لذا نگرانی ای برای امضا کنندگان نامه به همراه نخواهد داشت.

 

3- مسیرهای تاثیر گذاری شهروندان بر جریانات ایران, خصوصا آنهایی که خارج از کشورند محدود است, اما در این میان اعتراضات صنفی که از حمایت بخش اعظم جامعه برخوردار است از مهمترین مسیرهای باقیمانده برای تاثیرگذاری امثال ماست. خصوصا با توجه به لحن مستدل و محترمانه نامه وجود آن می تواند به اهرمی موثر در دست دانشگاهیان و فعالین درون کشور تبدیل شود.

 

کار امضا چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد. لطفا علاوه بر امضای نامه نسبت به ترغیب دوستان خود به امضا نیز اقدام کنید. می توانید از متن بالا نیز, استفاده نمایید.

 

 

با تشکر

لینک به دیدگاه

ولی برام عجیبه که الزویر ایران رو تحریم نکرده و ایران اونو تحریم کرده.:ws38:

من شنیدم چون دانشگاه مالک اشتر وابسته به ارتش از سوی الزویر تحریم شده، روسای دانشگاه ها خواستند یک حرکت انقلابی بکنند.:w58:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...