Fakur 9754 ارسال شده در 10 بهمن، 2011 هر قوم و ملتی یه معدل فکری روزانه داره که اکثرا فکرشون تو اون فاز هست. مثلا چینی ها به تولید با کیفیت تر از اینی که دارند فکر میکنند. یا ژاپنی ها که به تمام مظاهر زندگی خوب فکر میکنند. این وسط ما همش به زمان وقوع جنگ تازه و یا افزایش نرخ تورم و حمله اسرائیل و اگه فلانی رفت و فلانی اومد چی میشه فکر میکنیم. با این ذهنیت ایا ممکنه روی آرامش و راحتی رو ببینیم یا تو کارامون موفق بشیم؟ پس باید چیکار کنیم ؟ 6
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2011 جواب اینو پیداش بکنیم ممکنه از این به بعد بتونیم یکم راحت زندگی بکنیم. ولی از بخت بد من دوستان نظر نمیدن که از توش یه راه حلی در بیاد. 4
Neutron 60972 ارسال شده در 10 بهمن، 2011 ای کاش کمی به مظاهر زندگی خوب فکر میکردیم. ولی چه فایده! ما تغییر نمی خواهیم و تاپیک های تغییر غرق می شوند و تاپیک های انگشتان نصرتی و شیث بالا می آید. ما هنوز توانایی تغییر ذهنی خودمون رو نداریم. چه برسه به جامعه مون. 5
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2011 معمولا تاپیکهایی که حل موضوع اونا باعث بیداری میشن تو این جمع مشتری ندارن. شاید خیلی هامون دوست داریم به همین حالت بمونیم و مدام از در و دیوار انتقاد کنیم و هیچ چیزی از گردون فرا نگیریم. نمیدونم شایدم همینطوری هستیم. 3
lorena 10305 ارسال شده در 10 بهمن، 2011 هر قوم و ملتی یه معدل فکری روزانه داره که اکثرا فکرشون تو اون فاز هست. مثلا چینی ها به تولید با کیفیت تر از اینی که دارند فکر میکنند. یا ژاپنی ها که به تمام مظاهر زندگی خوب فکر میکنند. این وسط ما همش به زمان وقوع جنگ تازه و یا افزایش نرخ تورم و حمله اسرائیل و اگه فلانی رفت و فلانی اومد چی میشه فکر میکنیم. با این ذهنیت ایا ممکنه روی آرامش و راحتی رو ببینیم یا تو کارامون موفق بشیم؟ پس باید چیکار کنیم ؟ خیر باید یه مدت دیگران رو ول کنیم و بچسبیم به کشور خودمون و دنبال رهبری و هدایت جهان نباشیم! 2
Waffen 15120 ارسال شده در 10 بهمن، 2011 معمولا تاپیکهایی که حل موضوع اونا باعث بیداری میشن تو این جمع مشتری ندارن. شاید خیلی هامون دوست داریم به همین حالت بمونیم و مدام از در و دیوار انتقاد کنیم و هیچ چیزی از گردون فرا نگیریم. نمیدونم شایدم همینطوری هستیم. درسته... من دوست ندارم با این حالت باشم... کلا فکر نمیکنم که هستم... همیشه هم گفتم... همه مشکلات رو میبینند... هنر پیدا کردن راه حل هست... ولی باز هم حتی اگر راه حلی پیدا بشه تا عملی کردنش فاصله ی زیادی هست... من شخصا دارم دقیقا همین کار رو میکنم... من دارم سعی میکنم یاد بگیرم چطور زندگی بهتری داشته باشم... البته به روش خودم... شاید با دیگران فرق داره... به یک آرامش نسبی هم رسیدم... ولی نمیشه از تاثیر محیط هم چشم پوشی کرد... توی یک محیط ناهنجار هرگز نمیشه به اون آرامش رسید... یک تفکر دیگه هم هست که من بیشتر باهاش موافقم... چیزی به نام آرامش اصلا وجود نداره... 3
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2011 درسته... من دوست ندارم با این حالت باشم... کلا فکر نمیکنم که هستم... همیشه هم گفتم... همه مشکلات رو میبینند... هنر پیدا کردن راه حل هست... ولی باز هم حتی اگر راه حلی پیدا بشه تا عملی کردنش فاصله ی زیادی هست... من شخصا دارم دقیقا همین کار رو میکنم... من دارم سعی میکنم یاد بگیرم چطور زندگی بهتری داشته باشم... البته به روش خودم... شاید با دیگران فرق داره... به یک آرامش نسبی هم رسیدم... ولی نمیشه از تاثیر محیط هم چشم پوشی کرد... توی یک محیط ناهنجار هرگز نمیشه به اون آرامش رسید... یک تفکر دیگه هم هست که من بیشتر باهاش موافقم... چیزی به نام آرامش اصلا وجود نداره... آرامش هم مثه خیلی چیزای دیگه نسبی هست. مثه خوشبختی میمونه. یعنی به تعریف انسان بستگی تامّ داره. اگه بگی ارومم پس هستی و گرنه نمیشه اروم موند. 3
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 10 بهمن، 2011 براي برآورده شدن هر آرزو بايد درباره ي آن انديشه ي توانگر داشته باشيم. انديشه ي توانگر داشتن ، يعني رعايت كردن قوانين توانگري. 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری