رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

چگونه آرایش كنیم؟!

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود.

 

ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند.

 

اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است.

 

در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

لینک به دیدگاه

چه رنگي براي چه پوستي؟

 

 

هنگامي که به مجله‌هاي مد و لباس نگاه کنيد، بيشتر چهره‌ها به اين دليل زيبا به نظر مي‌رسند که از رنگ مناسب استفاده کرده‌اند. طراحان در آرايش مدل‌ها از رنگ‌هايي استفاده مي‌کنند که به‌طور کلي با رنگ پوست اصلي‌شان همخواني داشته باشد...

خانم‌هايي که موهاي قرمز دارند و رنگ پوستشان نيز روشن تا متوسط است بايد از از رنگ‌هاي مرجاني، قهوه‌اي، کهربايي، برنز و ديگر رنگ‌هاي خاکي استفاده کنند.

 

موي بلوند با رنگ پوست روشن تا متوسط، بايد بيشتر از گروه رنگ‌هاي صورتي استفاده کنند. موي قهوه‌اي روشن و خرمايي با رنگ پوست روشن تا متوسط، معمولا از قرمز روشن و قرمز مايل به عسلي استفاده مي‌کنند.

 

خانم‌هايي که موهاي قهوه‌اي تيره و پوست روشن تا متوسط دارند، بيشتر از سايه‌هاي روشن، قرمز و آلبالويي استفاده مي‌کنند. موهاي مشکي و رنگ‌هاي پوست تيره‌تر، از رنگ‌هاي خنثي و طبيعي استفاده مي‌کنند مثل: صورتي کمرنگ، قهوه‌اي روشن و مرجاني رنگ پريده.

 

انتخاب كرم پودر براساس رنگ پوست:

تعيين رنگ پوست، معمولا زمان انتخاب کرم پودر و پن کک مورد توجه قرار مي‌گيرد. زماني که رنگ‌هاي مختلف کرم پودر را تست مي‌کنيد، به طور قطع بايد رنگ کلي و دقيق پوست خود را پيدا کنيد تا با توجه به آن بتوانيد رنگ مناسبي پيدا کنيد. نبايد رنگ سطح پوست خود را مبنا قرار دهيد.

هدف شما از استفاده کرم پودر اين است که تمام دورنگي‌هاي سطحي پوست خود را از بين برده و تمام رنگ را يکنواخت کرده و آنها را به نوعي بي‌رنگ کنيد و به يک رنگ تقريبا زرد کمرنگ برسيد ولي حالا چرا زرد کمرنگ؟

به اين دليل که تمام پوست‌ها کم و بيش داراي زير لايه تقريبا زرد رنگ هستند. دليلش هم اين است که رنگ طبيعي ملانين زرد است.

 

دقت کنيد که کرم پودر شما بايد بدون توجه به نژاد، گونه، مليت و سن شما سايه‌هايي از رنگ‌هاي خنثي نظير رنگ عاج فيل، خاکستري کمرنگ، برنز، قهوه‌اي کمرنگ، قهوه‌اي پررنگ يا گردويي داشته باشد، به علاوه يک تون نامحسوس زردرنگ نيز در آن مشهود باشد اما دقت کنيد که به هيچ وجه از رنگ‌هاي نارنجي، صورتي، سرخ، سبز، خاکستري و آبي در آن به کار نرفته باشد حتي به ميزان خيلي کم.

 

اضافه کردن چنين سايه‌هايي به کرم پودر نه تنها شما را زيبا جلوه نمي‌دهد بلکه تا حد بسيار زيادي چهره شما را مصنوعي کرده و زيبايي‌هاي طبيعي‌تان را نيز از بين مي‌برد.

 

به هر حال براي انتخاب کرم پودر پايه، مي‌بايست حتما آن را روي پوست خود امتحان کنيد و بهتر است که اين کار را در روشنايي روز انجام دهيد و ببينيد که آيا با پوست شما هم‌خواني پيدا مي‌کند يا خير.

 

5 رنگ، 5 پوست:

پوست زرد مايل به زيتوني: اگر پوست شما به راحتي برنزه مي‌شود، ميزان ملانين طبيعي پوست شما (رنگ دانه‌اي که به طور طبيعي موجب رنگ دادن به پوست مي‌شود) در سطح بالاتري قرار دارد و به احتمال زياد زمينه رنگ پوست شما زرد مايل به زيتوني است.

 

پوست گلي: کساني که پوستشان به سرعت نمي‌سوزد و يا در مقايسه با سايرين کمتر مي‌سوزد، ملانين کمتري دارند که موجب مي‌شود ته رنگ پوستشان به بنفش، آبي – قرمز و گلي متمايل شود. به علاوه علايم بارز ديگري نيز وجود دارد: پوست‌هاي گلي، نشانه‌هاي مشهود قرمز دارند و يا اينکه قرمزي روي آنها به سرعت نمايان شده و خود را نشان مي‌دهد.

 

پوست زرد: اگر پوست شما زرد باشد (معمولا به عنوان زرد - خاکستري شناخته مي‌شود) آن وقت متوجه مي‌شويد که کرم پودر‌ها و پنکک‌هايي که در آنها رنگ زرد به کار رفته، چهره شما را زيبا نمي‌کنند و معمولا چهره بيمارگونه به شما مي‌دهند.

 

پوست زيتوني: پوست‌هاي زيتوني نيز معمولا تا حدودي، انشعابي از خاکستري و رنگ فيلي را نمايان مي‌کنند. ترکيب اين رنگ از تون زردي که در پايه هر پوستي قرار دارد و کمي سبزي که تنها مختص اين گروه مي‌باشد، تشکيل شده است.

 

پوست بي‌رنگ: پوست بي‌رنگ نيز به پوستي اطلاق مي‌شود که هيچ توني از زيتوني، زرد و يا قرمز در آن ديده نشود.

لینک به دیدگاه

طرز استفاده صحیح از رژ گونه

 

با این روش شما با یک میکاپ ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کار کمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحتتر خواهد بود.برای من که صورتم گرد است اما هیچ برجستگی گونه ای ندارم هنگام آرایش چطور رژ گونه بزنم تا کمی گونه هایم برجسته دیده شوند؟

چه صورتهای استخوانی و لاغر و چه صورتهای گرد و تختی که برجستگی گونه ندارند و صاف و یکدستند این روش می تواند در نشان دادن گونه ای زیبا به آنها کمک کند به این ترتیب که :

پس از زدن کرمهایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودر های مورد مصرفتان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژ گونه ی نزدیک به هم استفاده کرده ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام داده، سپس از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده کرده این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه تا روی گونه ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.

اینطور رژگونه بزنید تا گونه ها برجسته تر دیده شوند!!

با این روش شما با یک میکاپ ساده برای خودتان گونه ساخته اید و اگر هنگام انجام این کارکمی حالت لبخند و خنده نیز به چهره بدهید کار برای شما راحتتر خواهد بود چرا که محل دقیق گونه بر روی چهره ی شما مشخص خواهد شد و این منطقه بر روی صورت همان جاییست که باید از رژ گونه ی پر رنگتر استفاده شود.

 

 

لینک به دیدگاه

زیر سازی صحیح آرایش

 

 

در این مقاله کلمات فاندیشن (Foundation) و کانسیلر(Concealer) مدام تکرار میشوند که به معنی انواع کرم پورد هستند، همان مواد زیرسازی و پنهان کننده لکه های صورت.

خلق یک چهره بی عیب و نکات اولیه زیرسازی آرایش و پنهان کردن لکه ها و جوشها

 

در حقیقت چهره بی عیب که شما میبنید، نتبجه کار فاندیشن و کانسیلرها یا همان کرم پودر است. اگر شما در صورتتان جوش یا لکه دارید، فاندیشن و کانسیلر به شما کمک خواهد کرد که صورتی بی عیب داشته باشید.

 

دو نوع کرم پودر وجود دارد:به صورت مایع و به صورت کرم.

کرم پودر مایع یا همان Color Veil یک جلای مات و یک پوشش کنترل شده بر روی پوست ایجاد میکند و کاری میکند که پوست شما زیباتر به نظر برسد و لکه ها و کبودی دور چشم را به خوبی میپوشاند.

 

کرم پودر ماتیکی یا همان Foundation برای قسمت هایی از پوست که میخواهیم بپوشانیم، پوشش خوبی ایحاد میکند. انواع لکه ها و آثاری که میخواهیم بپوشانیم عبارتند از: کبودی زیر چشم، جای زخم و سوختگی، رگهای نمایان، چروکها و آثار کشیدگی، جای بخیه، تاتو، ماه گرفتگی ها لکه های ناشی از بالا رفتن سن. همچنین با این ماده میتوان چروکهای ریز زیر چشم را بپوشاند.

 

برای بهتر شدن اثر کرم پودر، همیشه از پن کیک متناسب با همان کرم پودر استفاده کنید چونکه حالت ضد آب به آن میدهد. درست مانند یک پوست دوم.

 

به هنگام استفاده از کرم های آرایشی از یک اسفنج آرایش استفاده کنید. کرم آرایشی یا همان کرم پودر را به صورت دایره شکل روی پوست بکشید تا کامل پوست را پوشش دهد.

حالا زیرسازی آرایش شما حاضر است تا با استفاده از رنگهای متناسب صورتتان را آرایش کنید.

 

کرم پودر یک جلای بی نقص به چهره شما و پوششی درخشان به پوست شما میدهد.

کرم پودر برای یکنواخت کردن رنگ چهره، پوشاندن لکه ها صورت و جلا دادن به صورت استفاده میشوند. کرم پودر را باید خیلی یکنواخت بر روی پوست کشید تا حالت براق پدا نکند.

کرم پودرهای مرغوب حاوی ماده ضد آفتاب بوده و نقش مرطوب کننده نیز دارند.

 

استفاده از رنگ اشتباه در کرم پودر باعث میشود که آرایش شما رنگ واقعی خود را نشان ندهد و کمی چرک به نظر برسد. بر عکس آنچه بسیاری از خانمها تصور میکنند، کرم پودر و مواد زیرسازی آرایشی، اگر مرغوب باشند، برای پوست بسیار مفید بوده و مثل کرم صورت و مواد ضد چین و چروک عمل میکنند. کرم پودرها و مواد زیر سازی آرایشی مرغوب، اگر با کرم مرطوب کننده استفاده شوند، لایه محافظ پوست شما را تقویت میکنند. رنگدانه های پوست شما، با استفاده از این مواد مرغوب، در برابر گرد و غبار و اشعه های مضر نور آفتاب حفاظت میشود. برای یک محافظت خوب بهتر است به میزان ماده ضد آفتابی که در کرم پودر شما وجود دارد دقت کنید.

 

برای یک زیر سازی آرایشی خوب شما باید از یک کرم پودر به صورت، کرم، مایع یا پودر استفاده کنید. که انتخاب آن به نوع پوست شما، رنگدانه های پوست شما و همچنین میزان پوششی که پوست شما نیاز دارد، بستگی دارد. اگر می بینید که پوست شما به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب میکند، بهتر است که از کرم پودر چربتر استفاده کنید. کرم پودرهای پودری برای کنترل میزان چربی در پوستهای چرب بیشتر کاربرد دارند. اگر به طور مداوم در طول روز و هر روز از کرم پودر خوب استفاده کنید، این زیرسازی باعث میشود که آرایش شما حالتی کاملا طبیعی داشته باشد .

لینک به دیدگاه

چگونه کرم پودر مناسب برای پوست خود را انتخاب کنیم؟

هدف از استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش این است که پوست شما حالت یکنواخت و آماده برای آرایش را پیدا کند و هدف از زدن کرم پودر، رنگ بخشیدن به پوست نیست.

به همین خاطر بهتر است که تا آنجا که میتوانید هنگام انتخاب کرم پودر خود، نزدیکترین رنگ به رنگ پوست خودتان را انتخاب کنید. برای اینکار رنگ آن را روی استخوان فک خود امتحان کنید. رنگ درست باید در مقایسه با رنگ گردن طبیعی جلوه کند.

 

اگر کرم پودر درست را انتخاب کنید و به خط فک پایین خود بمالید، دیگر خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نمی آید. برای تست رنگ کرم پودر بهتر است سه رنگ نزدیک به رنگ بر روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده میشود یا نه.

 

اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد.

اگر پوستتان چرب باشد بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کنید. پوستهای خشک با کرم پودرهای مایع و کرم پودرهایی که حالت کرم دارند، سازگاری بهتری دارند.

تست صحیح کرم پودر

کرم پودر را درست زیر چانه تست کنید . این کار باعث میشود بفهمید که آیا کرم پودر در صورتتان نامرئی میشود یا نه. اشتباهی که اغلب خانمها میکنند این است که کرم پودر را یا روی گونه تست میکنند، که اغلب پوست آن تیره تر از دیگر قسمتهای صورت است، و یا روی پشت دستشان.

 

زنان پوست رنگی رنگدانه های زرد در پوستشان دارند و به همین خاطر باید از کرم پودر با پس زمینه زرد و بدون چربی استفاده کنند. پوستهای تیره تر نور بیشتری منعکس میکنند و چرب تر هستند.

ابتدا، نوع پوستتان را در نظر بگیرید. اگر در مجموع پوست صاف (با لکه ها و آسیب دیدگی بسیار اندک) دارید و میخواهید ظاهری صاف داشته باشید، از یک کرم پودر مایع یا کرم استفاده کنید که جلای مات داشته باشد، مانند کرمهایی که دارای فرمول Pro-Retinol و SPF20 هستند.

 

اگر چرب بودن برای شما ایجاد مشکل میکند. ار فرمول هایی استفاده کنید که درخشش اضافه را جذب میکندو حاوی مواد ضد جوش هستند. اگر میخواهید لطافت و صافی پوست را حفظ کنید از فرمول های ضد پیری استفاده کنید، یعنی فرمولهایی که در آنها ترکیبات مس استفاده شده باشد تا صافی پوست شما را تقویت کند.

 

رنگ کرم پودر خود را درست انتخاب کنید:

حال، مطمئن شوید که رنگ کرم پودرتان را درست انتخاب کرده اید.

رنگ کرم پودر باید تا جایی که میشود به رنگ پوست شما نزدیک باشد. اکثر خانمها چند درجه زردی در پوستشان دارند. پس کرم پودرهایی که پس زمینه طلایی دارند از کرم پودرهایی که پس زمینه صورتی دارند طبیعیتر نشان میدهند. اگر میخوایهد مقداری سرخی به پوستتان بدهید، به جای کرم پودر این کار را با رژ گونه انجام دهید.

 

اگر در مورد رنگ پوستتان دو دل بودید، از یک رنگ حنثی استفاده کنید که نه زیاد زرد باشد و نه زیاد صورتی. اگر هنگام کشیدن آن بر روی پوست نامرئی شد، رنگ درست را انتخاب کرده اید.

لینک به دیدگاه

چگونه از کرم پودر استفاده کنیم

 

وقتی نوبت به کرم پودر زدن میرسد، به یاد داشته باشید که کم آن هم زیادی است. منظورمان این است که هر کسی نیاز ندارد که از پیشانه تا زیر چانه خود را کرم پودر بزند. یکی از ترفندهای داشتن یک ظاهر طبیعی این است که فقط جاهایی را آرایش کنیم که پوست تیره یا سرخ دارند. (اکثرا روی بینی، کناره های بینی، گونه ها، اطراف دهان و گوشه چشم) کرم پودر را نقطه به نقطه بزنید و بعد با نوک انگشت یا اسفنج آرایش به سمت خارج، جهت خط مو پخش کنید.

 

انگشتان بهترین برسها هستند. غالبا استفاده از انگشتان برای پخش کردن کرم پودر از هر وسیله دیگری بهتر است چون حرارت نوک انگشتان باعث آب شدن تدریجی کرم پودر میشود، که به این ترتیب راحت تر میتوان آن ا روی نقاطی کی میخواهیم پخش کنیم. به تدریج این رنگ را به تمام صورت، از جمله پلکها و زیر چانه پخش کنید تا چهره تان دو رنگ نشود.

 

نکاتی برای زدن کرم پودر:

صورتتان را مرطوب کنید و بگذارید کرمتان جذب شود. این موضوع باعث میشود که کرم پودرتان در سطح پوست بماند.

کرم پودر را بزنید و فورا پخش کنید.

با زدن برس در پن کک و پخش کردن آن روی صورت به صورت حرکات مدور هماهنگی کرم پودر را ایجاد کنید. نگرانی ماتی جلای چهرهتان نباشید.

کرم پودر را با نوک انگشت یا اسفنج آرایشی بمالید تا پوستتان درخشان و طبیعی جلوه کند.

پس از اتمام کار با یک دستمال نمناک روی صورتتان بزنید تا اضافه های پن کیک را از روی آن بردارد و درخشش لازم به چهره تان داده شود.

هنگام زدن کرم پودر دهانتان را باز کنید تا قسمت گردن قشنگ آرایش شود و خطی باقی نماند.

دو رنگ کرم پودر را همیشه دم دست داشته باشید. یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. اغلب ماه های سال اگر این دو رنگ را با هم مخلوط کنید هماهنگی بسیار زیبایی به دست می آید.

پس از اتمام آرایش، یک تکه پارچه را روی صورتتان بزنید که هم آخرین پوشش را تکمیل کنید و هم نرمشی به ظاهرتان داده باشید.

 

 

آرایش در زیر نور مصنوعی و رنگ طبیعی متفاوت جلوه میکند، به همین خاطر همیشه زیر نوری مشابه به نور جایی که میخواهید بروید آرایش کنید.

رنگهای روشن چهره تان را جلوه دار تر میکنند. ولی رنگهای تیره تر این جلوه هار را کمتر نمایان میکنند.

لینک به دیدگاه

آرایش پوست تیره (سبزه) با چشم های مشکی و درشت

 

 

برای داشتن آرایشی متعادل و جذاب ابتدا باید زیر ساخت آن که در هر نوع آرایشی حائز اهمیت است را مد نظر داشته باشیم و آن بیشتر نزدیک سازی پوست به یک پوست ایده آل و صاف است که بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن خواهد داشت برای این نوع پوست با رنگ چشم مشکی بهتر است ابتدا از ضد آفتابهای رنگی استفاده شود زیرا استفاده از این نوع رنگ ضد آفتاب علاوه بر مقاومت پوست در برابر نور خورشید به مرور زمان ودر طولانی مدت رنگ پوست را از حالت تیرگی ،بازوروشن تر نشان خواهد دادو البته چون سریع هم جذب خواهد شد زیاد با رنگ اصلی پوست تفاوت نخواهد کرد.

بنابر این پوستتان را ابتدا با ضد آفتاب مخصوص آن و سپس با کرم پودر صاف و یکدست نموده و کمی صبر کنید تا کاملا جذب و بر روی پوست بخوابد.

 

از کرم پودریا پنکیک هایی که بیشتر رنگ اصلی آنها سفید وشیری رنگ است وبه مراتب صورتی وگلبه ای در آنها کمتر به کار رفته استفاده نمایید زیرا برای رنگ پوستهای تیره وگرفته استفاده از کرم پودرهای صورتی رنگ پس از جذب وترکیب با رنگ پوست طبیعی حالت خستگی را در چهره ایجاد خواهد کرد بنابراین بهتر است از کرم پودر وپنکیک های کرم رنگ که البته زیاد هم روشن تر از رنگ پوست نباشد وتنها در یکی دو درجه با رنگ اصلی پوست تفاوت داشته باشد استفاده نموده تا با ترکیب با ضدآفتاب رنگی که جذب پوست شده است چهره را به رنگ مطلوب و نرمال برساند.

 

استفاده از سایه های کرم وبژ تا شکلاتی و آجری برا ی این رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت ، حتی الامکان از سایه های بسیار تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره ویا سرمه ای آن هم تک رنگ در پشت تمام چشم استفاده نشود زیرا در تیره تر ساختن رنگ چهره وگرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

چشمهای درشت را نباید با رنگ سایه ای که مناسب آن نیست بزرگتر و درشتتر کرد بلکه میتوان با این رنگ سایه هم از برجستگی زیاد آنها کاست و هم آنها را ملیح تر و زیباتر نشان داد.

برای اینکار بهتر است پس از صاف و یکدست شدن پشت چشمها بوسیله ی کرم پودر و البته جهت دوام بیشتر سایه ، ابتدا سایه ی کرم رنگی را یکدست و به فرم و حالت چشمها پشت آنها بکشید و با نوک انگشت آن را تا زیر ابرو ها پهن و یکدست کنید، سپس از سایه ی طلایی از گوشه ی چشمها تا نیمه و این بار با استفاده از پد کوچک مخصوص آن روی سایه ی کرم رنگ زده و باز آن را با نوک انگشتان پهن تر کنید.

از خط چشم متوسطی که نه زیاد نازک ونه پهن است تنها در پشت چشم زده وبهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید به جز در مواردی با لباسهای روشن که از مدادهای همرنگ آن در زیر چشم خط باریکی بکشید.

 

گاهی می توان به جای استفاده ازانواع سایه های روشن تنها از یک رنگ مداد روشن به شکل خط چشم در زیر و پشت چشمها کشید که البته بهتر است فقط در زیر چشمها کشیده شود و این امر کاملا سلیقه ای است.بعضی وقتها هم با کشیدن یکبار مداد رنگی هماهنگ با رنگ لباس بر روی خط چشم سیاه وپهن پشت چشم وادغام این دو رنگ نیز جذابیت خاصی به چشمهای مشکی با این رنگ پوست خواهید داد.

میتوانید برای اینکه به اصطلاح چشمها را از قلمبگی خارج کنید در پایان کار با استفاده از سایه ی دودی ، گوشه ی چشمها و انتهای کشیدگی خط چشم ، کمی سایه ی دودی نوک تیز به سمت دو طرف صورت زده و چشمها را کشیده تر نشان دهید.همین میکاپ چشم با سایه ی بژ در گوشه نیز بسیار زیبا خواهد شد.

لینک به دیدگاه

آرایش پوست گندمی و چشم های قهوه ای و ریز

 

با در نظر گرفتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن بیش از صورتی است و چشم قهوه ای به این ترتیب شروع می کنیم:

 

برای انتخاب کرم پودر به بخش آموزش انتخاب رنگ کرم پودر در همین تاپیک بروید ولی اینجور پوست ها باید رنگ هایی رو استفاده کنن که بیس و پایه صورتی دارد

 

پس از یکدست سازی پوست و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست اگر نیاز به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشد این کار را هماهنگ با رنگ ابرو انجام داده وابروها را جفت و یکدست کنید و سپس با شانه ی ابرو آنها را به سمت بالا شانه کنید.

کسایی که صورت گرد دارن سعی کنن قوس ابرو هاشون بیشتر باشه موقع برداشتن اینجوری چهره کشیده تر به نظر میرسه

 

برای پوستهای گندمی با رنگ چشم قهوه ای زدن سایه های کرم و طلایی بسیار روشن چهره را سرد و بی روح می کند پس پیشنهاد می کنم سایه استفاده از سه رنگ زیر باشد که به چشمها جذابیت بیشتری می بخشد:

1-سایه ی نقره ای به تنهایی. یا پس از زدن سایه ی نقره ای برای زیر ساختاز رنگهای نیلی وآبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد.

2-از رنگهای بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می بخشد.

3-گاهی هم می توانید در کنار سایه ی لاجوردی و نقره ای از مقدار کمی رنگهای سرمه ای مات و یا بنفش نیز استفاده نمایید.

 

برای کشیدن خط چشم بهتر است ازخط چشمهای پودری و سایه ای که به رنگ خاکستری تیره است و یا مدادهای مشکی مات و خشک استفاده نمایید و به شکل هاله ای کمرنگ در گوشه و لابه لای پلکهای بالا و در صورت درشتی چشم پلکهای پایین نیز بکشید و بهتر است با این رنگ پوست از خط چشم مشکی بسیار براق و مایع استفاده نکنید.

 

رژ لبها را نیز در صورت استفاده از سایه های بژ، بسیار مات و کمرنگ و در گروه کرم و شکلاتی انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سایه های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که میتواند هم بسیار کمرنگ و یا پر رنگ باشد.

 

رژ گونه را بر حسب رژ لبها انتخاب کرده و حتما پس از پایان میک آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آنها را مات و محو نمایید.

لینک به دیدگاه

[h=3]مدلهای زیبا ی ابرو مناسب دختران و خانمها(تصویری)[/h]

با دیدن این تصاویر علاوه بر آشنا شدن با انواع مدلهای زیبای ابرو شما می توانید مدل ابرویتان را نیز بر اساس ترکیب صورت وبرحسب نوع و طرح اصلی ابرو انتخاب کنید:

1-برای صورتهای گرد ابروهای زاویه دار، هشت و نه زیاد بلند مناسب است :

83420099.jpg

با تاج صاف:

78028728.jpg

با تاج مدی شکل :

86481500.jpg

2-برای صورتهای مستطیلی شکل بهتر است فرم ابروها بلند و صاف و یا گاهی با کمی انحنا باشد:

200505999-001.jpg

81876926.jpg

3003-001483.jpg

57308108.jpg

3-در صورتهای ذوزنقه ای شکل (گلابی) ابروها باید بلند آرایش شوند که اگر این صورت کوتاه باشد ابروها بلند و زاویه دار و اگر دراز باشد بلند و ساده آرایش شود :

200336227-001.jpg

57308110.jpg

57307138.jpg

4- در بینی های پهن و کوتاه ابروها را باید به گونه ای آرایش کرد که کمی صاف در تاج ابرو و در ادامه با کمی انحنا میک آپ شود.

برای دختران:

200333864-001.jpg

3471-000130.jpg

82956051.jpg

LS006183.jpg

برای خانمها:

85648368.jpg

a0183-000102.jpg

74579617.jpg

 

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

آرایش لب ها

 

آرايش لب‌ها مي‌تواند به جذابيت و زيبايي صورت اضافه و يا آن را کم نمايد. بعضي از بانوان دوست دارند در منزل از رژلب استفاده کنند ولي نزدن اين ماده آرايشي بهتر از زدن آن به طور نامرتب يا با رنگ‌هاي نامناسب است. با رژلب مي‌توان فرم لب‌ها را زيباتر و اصلاح نمود و با ساير اعضاي صورت متناسب ساخت. قبل از زدن رژلب بايد لب‌ها کاملا تمير باشند. فونديشن يا پودر معمولا روي لب‌ها هم زده مي‌شود.

براي انتخاب رنگ رژلب مي‌توان آن را کنار لب قرار داد و هماهنگي رنگ را با صورت پيدا نمود. براي زدن رژلب، لب‌ها را در آرامش کامل به حالت کشيده و جدا از هم (به حالت لبخند) نگه مي‌داريم.

 

 

با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را مي‌کشيم که از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه مي‌يابد سپس لب پايين را مي‌کشيم. رنگ مداد لب را کمي تيره‌تر از رنگ خود رژ انتخاب کنيد.

بعد از تعيين رنگ مناسب، رژلب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پايين مي‌زنيم. توجه داشته باشيد که با آرايش ترميمي درست مي‌توان فرم لب‌ها را به صورت دلخواه نشان داد. اين نکات را هنگام استفاده از رژلب به ياد داشته باشيد:

 

 

هنگامي که لب پايين نازک است، خط لب را پايين‌تر از خط معمولي لب مي‌کشيم و آن را با رژ لب پر مي‌کنيم. همچنين کمي وازلين يا برق لب به وسط لب پايين بماليد تا آن را برجسته‌تر جلوه دهد.

 

وقتي لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولي لب مي‌کشيم تا پهن‌تر جلوه کند و با لب پايين تناسب داشته باشد.

 

هنگامي که لب‌هاي پايين و بالا نازک هستند، اندازه لب‌ها را در بالا و پايين با مداد لب زياد مي‌کنيم و داخل خط را با رژ لب پر مي‌کنيم که لب‌ها پرتر به نظر آيند.

 

براي لب‌هاي پر و بزرگ نبايد رژ لب خيلي روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات براي اين لب‌ها بهتر از رژ لب براق است.

 

دهان و لب‌هاي کوچک را مي‌توان با کشيدن خطوط در اطراف دهان بزرگ‌تر نشان داد.

 

در فرم دهاني که گوشه‌هاي افتاده دارد، مي‌توان خط لب را رو به بالا کشيد و فرم دهان را اصلاح کرد.

 

لب‌هاي نامساوي را نيز مي‌توان با کشيدن خطوط در جاهاي لازم يکنواخت نمود.

 

 

براي جلوگيري از ماليده شدن رژ لب روي دندان‌ها مي‌توان از روش زير استفاده کرد:

انگشت اشاره خود را در دهانتان قرار دهيد و لب‌هايتان را ببنديد. سپس انگشت خود را بيرون بکشيد. به اين ترتيب رنگ اضافه رژ لب از داخل لب‌هايتان پاک شده و از ماليده شدن آن به دندان‌هايتان جلوگيري مي‌کند.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

عطر های پاییزی

 

 

 

ببخشید که یه کم دیر آپ کردم تاپیک رو یه چند وقت مشکل داشتم و نمی تونستم تایپ کنم .

این مقاله هم یه کم ترجمش طول کشید و شاید به درد امسالتون نخوره ولی برای اطلاعات عمومی و پاییز سال دیگه حتما به دردتون میخوره.

 

یک قانون نانوشته می گوید زنان باید در هر فصلی ملزومات ویژه و متفاوتی داشته باشند.یکی ازین ملزومات که جز ضروریات زیبایی و بهداشتی است عطرها هستند.همین قانون نانوشته برای کمپانی های عطرسازی هم می گویند که در هر فصل و موقعیتعی باید محصولی برای عرضه به خانم ها داشته باشند.پاییز امده و عطر های جدید هم برای این فصل یکی یکی از راه می رسند اما بعضی زودتر اعلام امادگی کرده اند و به استقبال پاییز آمده اند که همین جا ابتدا ویژگی های عطرهای پاییزی رو ذکر می کنیم و سپس چگونگی انتخاب.

 

نکته هایی برای انتخاب عطر:

این فصل ویژگی های خاص خودش را دارد که حتی برای انتخاب عطر مناسب هم تاثیر می گذارد زیرا سرما و گرمای هوا باعث میشود که رایحه هر عطر تاثیرگذاری متفاوتی داشته باشد.برای انتخاب یک عطر خوب در فصل پاییز:

دمای هوا رو به سردی است و این یعنی باید سراغ رایحه های سنگین بروید اما انتخاب شما نباید سنگینی رایحه های زمستانی را داشته باشد.

می توانید سراغ عطر هایی بروید که نه خیلی گرم و نه خیلی سنگین هستند.مخلوط رایحه های شیرین میوه ای و گل های فصلی در کنار ترکیبات مشک و چوب مناسب هستند.

عطرهایی شامل اسانس مرکبات و لیمو در کنار چوب گزینه هایی عالی هستند.

 

با توجه به این نکته ها برای انتخاب عطر مناسب روزها و شب های پاییزی به ترتیب زیر عمل کنید:

 

گام اول:اگر از جمله خانم هایی هستید که می خواهید از عطرهای پاییزی لذت ببرید،خوب است سراغ رایحه های چوب بروید.پیاده روی و طبیعت گردی در روزهای اول پاییز که هوا هنوز خیلی سرد نشده با وجود رایحه چوب درختان سدر و کاج تجربه ای لذت بخش است.

 

گام دوم:خانم های شیک پوش و اهل مد که در پاییز هم با لباس های جدید فصل همگام هستید بهتر است از عطر هایی با رایحه قوی مشک استفاده کنند این عطر ها برای محل های کار هم مناسب اند زیرا به رغم قدرت ماندگاری ملایمت ویژه ای دارند مشک در کنار اسانس های دیگر ترکیبات ویژه ای میسازند مثلا وجود رایحه ملایمی مانند کهربا که اسانس محبوبی است پاییز ما را دلنشین تر می کند.

 

گام سوم:عطر منتخب شما باید ویژگی هایی متناسب با فصل داشته باشد استفاده از عطر هایی که در ترکیب خود اسانس چاشنی مانند دارچین و جوز هندی دارند مناسب است این عطر ها حس گرم و صمیمی را منتقل می کنند و برای هر مناسبت رسمی و غیر رسمی پاییزی مناسب اند.

 

گام چهارم:اگر دنبال عطری ساده و کلاسیک هستید که هم در خانه و هم در جمع دوستان از آن استفاده کنید سراغ رایحه های ترکیبی از وانیل و پاچوبی بروید که از قدیم در میان عطرهای کلاسیک جایگاه ویژه ای داشته اند.

 

گام پنجم:ترکیبات چاشنی با وانیل می تواند رایحه ای جذاب و پاییزی ایجاد کند.همچنین اگر عطر مورد نظر شما اسانس مشک داشته باشد حالت سنگین تری پیدا می کند و گزینه ای کاملا مناسب است.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

رنگ کردن موها به صورت فانتزی و هفت رنگ

 

 

L6343448443781.jpg

 

گاهی برای تنوع یا زیبایی که رنگها دارند دوست داریم موها را

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،رنگ کردن موها به قهوه ای و شرابی و شکلاتی و رنگهای رایج ختم نمی شود گاهی بد نیست موهایتان را با رنگهای فانتزی و عروسکی رنگ کنید زیبا شو دات کام در این ست راجع به این مدل رنگ کردنها توضیح می دهد.

برای رنگ کردن فانتزی موها میتوانید تکه هایی از مو را بنا مدلی که دوست دارید جدا کنید و یا همه ی موها را و بعد از آن

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تا پایه ی زرد یا ۷ یا ۸ برسه و بعد از رنگهای فانتزی استفاده کنید و بدون اینکه با اکسیدان ترکیب کنید بزنید مثلا مارک بس bes رنگهای فانتزی با تنوع زیادی دارد که بنا به سلیقه ی خود میتوانید انتخاب و استفاده کنید.

در اینجا موها را دکلره میکنیم.برای امتحان کردن اینکه این رنگ مو به شما می آید یا نه می توانید از موهای روشن کنار صورتتان چند تارمو را رنگ کرده ،سپس در صورت تمایل کل مو را رنگ کنید ودر غیراین صورت همان تکه را چند بار با شامپو بشویید تا پاک شود.

و بعد از دکلره کردن و رساندن آن به پایه ی مورد نظر رنگ ها را میزاریم میتوانید به جای رنگ از واریاسیون استفاده کنید البته میدانید که واریاسیون ه خیلی زود با ۲-۳ بار شستشو از بین می روند؛واریاسیون ها راحت تر وسریعتر از رنگهای فانتزی از روی موها پاک می شوند پس در صورت تمایل به بودن رنگ در مدت زمان کمتر بهتر است از واریاسیون ها استفاده کنید.

همانطور می توانید موها را به سه قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را یک رنگ بگزارید

بهتر است که رنگهای فانتزی را با فاصله های کم وبه مقدار زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است از رنگ قبلی در موی شما باقی مانده باشدو رنگ موی جدید شما آن رنگی نشود که می خواستید،پس برای تغییر رنگ تا پاک شدن کامل رنگ فانتزی قبلی صبر کنید.

واریاسیون ها راحت تر وسریعتر از رنگهای فانتزی از روی موها پاک می شوند پس در صورت تمایل به بودن رنگ در مدت زمان کمتر بهتر است از واریاسیون ها استفاده کنید.

برای امتحان کردن اینکه این رنگ مو به شما می آید یا نه می توانید از موهای روشن کنار صورتتان چند تارمو را رنگ کرده ،سپس در صورت تمایل کل مو را رنگ کنید ودر غیراین صورت همان تکه را چند بار با شامپو بشویید تا پاک شود یا گاهی هم می توانید برای امتحان رنگ مو که بدانید بر روی موی رنگ شده ی شما به چه رنگی در خواهد آمدابتداچند تار مو از پایین موی هایلایت شده را قیچی کرده وداخل ظرفی از رنگ فانتزی مورد نظر قرار دهیدو بعد از یک ربع بشویید و رنگ آن را ببینید و سپس در صورت دوست داشتن آن رنگ، کل مو را رنگ کنید.

مووی لایت:یک کار بسیار فانتزی است که مستطیل بالای سر را جدا کرده و دکلره می کنیم سپس به ۳ تا ۷ قسمت افقی تقسیم کرده و توسط رنگ های فانتزی هر تکه را جداگانه رنگ کرده و می شوییم که به شکل رنگین کمانی روی موها قرار می گیرد.

هایلایت هفت رنگ:در این نوع هایلایت که بر روی هایلایت های تکه ای انجام می شود می توانیدچند تارموی باریک و نازک از هر تکه موهای هایلایت شده ی خود رابا یکی از رنگهای فانتزی ذکر شده رنگ کنید،وقتی این رنگها در لابه لای موها در کنار هم با رنگ موی طبیعی قرار می گیرند زیبایی خاصی پیدا خواهند کرد . در این هایلایت بهتر است هر تکه از مو را که جدا می کنید در یک تکه فویل آلمینیوم قرار داده وسپس رنگ فانتزی را روی آن بزنید،چرا که از چند رنگ استفاده می کنید بهتر است که با هم مخلوط نشوند والبته چون زحمت زیادی می کشید، می توانید برای ماندگاری بیشتر از مقدار خیلی کمی اکسیدان با درصد پایین به همراه شامپو استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

اصلاح صورت با شمع

 

 

سلام اول عذر خواهی کنم که یه مدت طولانی نبودم و نتونستم تاپیک رو آپ کنم الان هم دیدم جدیدا مد شده صورتشونو با شمع اصلاح می کنن خانم ها تصمیم گرفتم که در مورد این موضوع یه توضیحاتی بدم که دیدم خیلی از خانم ها سوال می کنن.مثل جوش هایی که میزنه و ....

طرز استفاده:روش کار این هست که ابتدا تکه ای از پارافین را که به صورت قالبهای بزرگ تهیه میشود، توی دستگاه گرم کننده قرار میدهند تا کاملا آب شود سپس بوسیله یک کاردک یا چوب بستنی یک لایه نازک از آن را روی پوست کشیده و بعد از کمی خشک شدن خلاف جهت رویش مو سریع آن را میکشیم. پارافین به صورت ورقه ای جدا میشود. تقریبا شبیه موم عمل میکند اما ویژگیهای خاص خودشو دارد.

نکته ی مهم این است که مواظب باشیم حرارت شمع ملایم باشد تا پوست آسیب نبیند و همچنین این کار باید باید با دقت و ظرافت انجام شود.

یه نکته دیگه هم بگم که پارافین مخصوص صورت با پارافین مخصوص بدن متفاوت است همچنین این پارافین ها در رنگ ها و اسانس های مختلف در بازار هست که میتونید تهیه کنید.

از ویژگیهای این روش میتوان به کم درد بودن آن به نسبت بند اشاره کرد. (البته بی درد هم نیست)

کسانی که با بند همیشه گرفتار معضل زخم شدن پوستشان هستند از شمع خیلی استقبال کرده اند،خاصیت نرم کنندگی و شفاف کنندگی روی پوستهای لک دار دارد،کار پاکسازی و لایه برداری قشر مرده پوست را انجام میدهد.

اشکال این روش نیز این است که به خاطر کششی که روی پوست ایجاد میشود ممکن است باعث شل شدن پوست مخصوصا برای خانمهای سنین بالا شود که توصیه میکنند که کمتر از این روش استفاده کنند.البته خان های جوان هم حتما حتما اگر از این روش استفاده می کنند از کرم های لیفتینگ و آبرسان برای پوستشون استفاده کنن تا بتونن این شل شدگی رو جبران کنن.

حتما دیدین کسانی و خانمهایی که پوست صورتشان به حدی نازک هست که مویرگهای ظریف زیر پوست به راحتی دیده میشوند بهتر است از همان بند استفاده کنند تا مویرگها و پوست ظریفشان آسیبی نبیند.

در مورد جوش بعد از شمع معمولا نظرات خیلی متفاوت بوده و بسته به نوع پوست هر شخص دارد.

ژل مخصوصی حاوی عصاره جلبک دریایی بعد از شمع استفاده میشود که خاصیت خنک کنندگی ، ضد التهاب و ضدعفونی کننده دارد و باعث پیشگیری از بروز جوش میشود از ژل acnomiss هم میتوان استفاده نمود یا ژلهای مخصوص بعد از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
. البته
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که هنگام رشد مجدد موها ایجاد میشود حکایت جداگانه ای دارد.

بازم طبق معمول اگر سوالی داشتین توی تاپیک پرسش و پاسخ مطرح کنید

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...