رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

بررسی اجمالی

سرب غالبا به آلیاژهای مس اضافه شده به افزایش ماشینکاری آنها. نقش سرب در آلیاژهای مس دو برابر است ، آن را به عنوان یک روان کننده عمل می کند و در کلاس های ماشینکاری آزاد ، منجر به کمک در تراشه تجزیه است. سرب به بسیاری از آلیاژهای مس اضافه شده ، ساخت تمام انواع آلیاژهای ماشینکاری آزاد است. سرب ساختار و خواص مس تاثیر نمی گذارد دلیل آن است که عملا نامحلول در مس جامد. مس خالص جامد اول ، ترک منجر به تحکیم آخرین به عنوان گویچه های سرب تقریبا خالص در مرز دانه ها و یا در مناطق دندریتیک بین. اندازه و غلظت ذرات سرب بر غلظت سرب در آلیاژ بستگی دارد. مس های سربدار به عنوان کم آلیاژهای سرب ، و یا آلیاژهای ماشینکاری آزاد و آلیاژهای سرب بالا طبقه بندی شده است. در ماشینکاری آلیاژهای آزاد ، سرب به عنوان قطع کننده تراشه و روان کننده ها از این آلیاژ ، آسان تر به دستگاه نسبت به غیر قطعات سربدار کانتر عمل می کند. آلیاژهای مس بالا سربدار در برنامه های کاربردی بلبرینگ استفاده می شود. در مواد بلبرینگ ، سرب به عنوان یک روان کننده جامد عمل می کند و مس پشتیبانی تحمل بار. سرب به بسیاری از آلیاژهای مس تولید ماشینکاری آزاد برنجی ، برنز و آلیاژهای مس دیگر اضافه شده است. برنجی ماشینکاری آزاد و آلیاژهای دیگر در بخش با نوع آلیاژ خاص ارائه شده است. بازیگران ، آلیاژهای مس بالا سربدار مورد استفاده برای یاطاقان در این بخش ارائه شده است. آنها از طریق C98840 UNS C98200 را تعیین کرد.

 

ریزساختار آلیاژهای مس سربدار است شبیه به ساختار مواد مس آلیاژی با علاوه بر این از ذرات تقریبا خالص سرب در مرز دانه است. اندازه و مقدار ذرات سرب در سازه بستگی به غلظت سرب در آلیاژ می باشد. ریزساختار به عنوان بازیگران آلیاژهای سرب مس دندریت آلفا مس خالص ، با گویچه های سرب در مرزهای بین دندریت تشکیل شده است. بالاترین میزان سرب از آلیاژ گویچه های بیشتر سرب موجود در ساختار. در ساختار شکل دراورده شده ، سرب به عنوان ذرات گسسته بین دانه های مس آلفا وجود دارد.

 

نکته : اندازه فایل نمایش بزرگتر و بزرگترین میکروگرافهای قابل ملاحظه ای بزرگتر از ریز نشان داده شده است. مشاهده تصاویر بزرگتر از 11K تا 120K بسته بر روی تصویر در اندازه برد. بزرگترین نمایش محدوده تصویر در اندازه از 125K به تقریبا 500K.

 

D2_069h.JPG

[TABLE=class: datatable]

[TR]

Scale Line Length:[TD]~ 500Microns[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Cu, 4.5Pb

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...