A.R-KH-A 4953 ارسال شده در 2 بهمن، 2011 يادش بخير.. زماني عشقمان اعتراض بود!.. اعتراضي كه فقط دانشجويان آن رو بيان ميكنند... فك كنم ترم دوم بوديم... با اينكه تعداد كلاسمون حدود 60-70 نفر بود ولي كلاسي با گنجايش 40 نفره بهمون داده بودند.. وضع صندلي ها كه داغون بود اساسي.. هر وقت مينشتي امكان اينكه جايي ازت رو پاره كنه رو وجود داشت.. با يكي از دوستان مذهبي براي اعتراض به اين وضعيت به سمت دفتر معاون دانشكده فني رفتيم تا شايد بتوانيم مطالبات خويش رو درخواست كنيم.. ما به صورت عقلاني بحث ميكردم! ولي جواب غير عقلاني ميگرفتيم.. در اين جور مواقع انگار خودت رو عاقل بگيري و دو دو تا چهار تا كني جوابي نميگيري.. خلاصه يادم مياد هيچ نتيجه اي نگرفتيم... ولي رفيقم رو گفتيم در اين مملكت با برخورد عقلاني با مسائل نميتواني جوابت رو بگيري.. اگر ميخواي جواب بگيري برخوردت بايد شرعي باشد.. مشكلت بايد شرعي باشد كه سريعا رسيدگي شود.. همين.. 14
A.R-KH-A 4953 مالک ارسال شده در 2 بهمن، 2011 برخورد عقلاني.. فكر كنيد در يك كلاسي نشسته ايد و گنجايش كلاس 40 نفر مي باشد! و شما 60 نفر مي باشيد.. بديهي است در چنين كلاسي هيچ كس نميتواند راحت بنشيند و درس رو گوش دهد..و هميشه دست يا پايت به كناري ميخورد.. طبيعي است با يك حساب كتاب مهندسي و عقلاني شما راي به كلاسي بزرگتر ميدهيد و يا كلاسها رو دو سكشن ميكنيد و ... خيلي راحت.. ولي متاسفانه بايد عرض كنم اين برخورد عقلاني شما نتيجه نميدهد يا اگر هم بدهد بسيار به كندي... برخورد شرعي.. فكر كنيد در يك كلاسي نشسته ايد و گنجايش كلاس 40 نفر مي باشد! و شما 60 نفر مي باشيد.. بديهي است در چنين كلاسي هيچ كس نميتواند راحت بنشيند و درس رو گوش دهد..و هميشه دست يا پايت به كناري ميخورد.. حال بايد مسائل شرعي كلاس رو بررسي كني.. كلاسي كه مختلط باشد بهترين گزينه برخورد شرعي براي حل اين مسئله مي باشد.. شما براي اينكار كافي است "اختلاط" و "نزديكي" و "تماس" هاي فيزيكي رو كه در كلاس رخ ميدهد بهانه شرعي قرار دهي.. مخاطب شما از اينكه براي شما اين مسائل مهم است خيلي بيشتر حساب ميكشد تا اينكه مسائل آموزشي مدنظر شما باشد.. كافي است براي حل چنين موضوعاتي موقعي كه با طرف غير عقلاني گير مي افتي.. از برخورد شرعي استفاده كني نتيجه هر دو روش جالب هست.. 15
Ehsan 112349 ارسال شده در 2 بهمن، 2011 عقل یعنی آنچه انسان میگوید و شرع یعنی آنچه که انسان چاره ای جز بندگیش ندارد میگوید.... پس انسان ها پاچه خواری کسی را میکنند که برایشان منفعتی داشته باشد. حال این منفعت در این دنیا باشد یا دنیایی دیگر که به آن معتقدند. پس برای انجام هرکاری بهتره به ارباب بزرگ متوسل شد تا شاید نمایندگان این ارباب برای خوشی ارباب کارت را راه انداختند. 11
Aartemis 6639 ارسال شده در 3 بهمن، 2011 به هر حال در حال حاضر به شخصه عقل را مهمترین تکیه گاه میدونم ! بعد شرع و دین و مذهب و آیین و ................. 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری