رفتن به مطلب

نرم افزار برازش توزيعهاي احتمال EasyFit


ارسال های توصیه شده

نرم افزار تخصصی آمار و احتمال EasyFit Professional یک نرم افزار برازش توزیع های تصادفی است که برای پیش بینی برازش داده های تصادفی در زمینه های آمار و احتمال, داده کاوی, مهندسی شیمی, مهندسی هوا فضا, پردازش تصاویر, بررسی بازار مهندسی اقتصاد و مهندسی ریسک و کاوش پیش بینی استفاده می شود. این نرم افزار کاربردی داده های تصادفی یا واقعی را دریافت کرده و برازش توزیع ها را بررسی می کند...

EasyFit اجازه می دهد تا به صورت خودکار و یا دستی تعداد زیادی از توزیعها به داده های خود را انتخاب کنید و بهترین مدل مناسب را در زمانی بسیار کوتاه به دست آورید. از امکانات EasyFit می توان به اتوماتیک بودن پروسه انجام اشاره کرد که باعث صرفه جویی بین 70 تا 95% در زمان محاسبه نسبت به روش های دستی می شود. همچنین می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. زیرا از تولید خطاهای پیش بینی نشده در محاسبات جلوگیری می شود. با پیش بینی برازش توزیع ها از کیفیت پروژه خود اطمینان حاصل کنید.

 

MathWave-EasyFit-Professional-v5.50-www.freedownload.ir.jpg

MathWave EasyFit Professional توسط محققان و مهندسان و آنالیزر های حرفه در سطح سازمان ها و صنایع گسترده استفاده شده است و پاسخ مثبت دریافت شده است. حتی در پزشکی نیز این نرم افزار کاربرد دارد. به طور کلی تمام کارهایی که با یک سری داده آماری کار دارند می توانند از این برای برازش داده ها استفاده کنند. شما می توانید هم جداگانه آن را نصب کنید هم به عنوان یک پلاگین بر روی اکسل Excel آن را اضافه کنید.

 

منبع:دانش آماري

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

استخراج شده از:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(حجم : 6.05 مگابایت)

رمز عبور فایل :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...