رفتن به مطلب

چگونه آپدیت ویندوز ۷ خود را به ویندوز ۷ جدید منتقل کنیم


ارسال های توصیه شده

چگونه آپدیت ویندوز ۷ خود را به ویندوز ۷ جدید منتقل کنیم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بعضی از دوستان به صورت تقریبی هر دو یا سه ماه یک بار ویندوز خود را عوض می کنند. این نصب جدید باعث از بین رفتن تمامی به روزرسانی هایی که در این مدت دریافت کرده اند می شود که گاهی حجمی برابر با ۲۰۰ یا ۳۰۰ مگابایت را به خود اختصاص می دهد که با پهنای باند ماهیانه ۳ گیگابایت این به روز رسانی های مجدد یک کابوس بزرگ است.

گاهی نیز چند رایانه در منزل دارید که دریافت بروزرسانی برای هر چند رایانه کاری بسیار احمقانه از نظر من محسوب می شود آن هم با این اینترنت بوقی!

بهترین کار این است که شما آپدیت هایی که توسط یک رایانه دریافت کرده اید را روی بقیه رایانه های خود و یا ویندوز جدیدی که نصب کرده اید، انتقال دهید. برای این کار به مسیر زیر بروید:

 

C:/Windows/SoftwareDistribution/Download

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

کل محتویات پوشه download را کپی کرده و در یک فلش یا درایو دیگر قرار دهید. سپس بعد از نصب ویندوز جدید محتویات دانلود را به همان مسیر بالا انتقال دهید.

 

حال به windows update رفته و بر روی Check for updates کلیک کنید. برای اجرای ویندوز آپدیت در منوی استارت در قسمت جستجو عبارت updateرا وارد کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

حال ویندوز تمامی محتویات پوشه ای که شما آپدیت ها را به آن انتقال داده اید را می گردد؛ چرخی هم در آپدیت سنتر مایکروسافت می زند و در صورت وجود نداشتن چیزی برای دانلود شروع به نصب آپدیت هایی که شما منتقل کرده اید می کند. به همین سادگی به همین خوشمزگی!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...