Fakur 9754 ارسال شده در 28 دی، 2011 به نام اهورامزدا 7 آبان سالروز بزرگ مرد تاریخ شاه چهار گوشه جهان کوروش هخامنشی را به تمامى ایرانیان تبریک عرض میکنیم. 11
shaden. 18583 ارسال شده در 28 دی، 2011 تبریک میگم کاش فقط تو تقویم ایران ثبت نمیشد از کتابهای تاریخ هم حذفش کردن:icon_pf (34): 4
AFARIN 7196 ارسال شده در 28 دی، 2011 من هم تبريك ميگم روز بزرگداشت انسانيت و منش كورش رو سالروز تولده ؟تو متن نوشتی فقط سالروز :JC_thinking: 29 اكتبر/7آبان سالروز صدور منشور كورش هست 3
pianist 31130 ارسال شده در 28 دی، 2011 متاسفانه من اطلاعاتم تو این زمینه کمه اگه امکانش هست توضیحات دقیقی بفرمایدد... 3
haniye.a 5626 ارسال شده در 28 دی، 2011 منم به همه تبریک میگم:icon_pf (44): چه جالب روز به این مهمی رو از تو تاریخ حذف کردن اما هروز یه روز مهم به تقویم اضافه میشه:icon_razz: 2
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 28 دی، 2011 متاسفانه من اطلاعاتم تو این زمینه کمه اگه امکانش هست توضیحات دقیقی بفرمایید... برا اینکه موضوع مخدوش نشه من جواب این سئوال شما رو بعد ها در یک تاپیک مجزا عرض خواهم کرد. نظر من فقط یه اطلاع رسانی ساده بود . در اولین فرصت در اون مورد مطالبی رو تقدیم خواهم کرد. 2
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 30 دی، 2011 کسی حرفی , کاری , ذکر خیری , درد دلی با کوروش نداشت؟ اگه دارین همینجا بنویسید.
Mahsa.Gha 6571 ارسال شده در 30 دی، 2011 کاش شخصیتی به این بزرگی به این راحتی به دست فراموشی سپرده نمیشد! شخصی که منشورش هنوز که هنوزه بعد از چندین هزار سال هنوز برای کشورهای دیگه انقدری بارزشه که در موزه ها نگهش میدارن و مایی که صاحبشیم به همین راحتی از دستش دادیم. واقعا تاسف برانگیزه 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری